3 צפייה בגלריה
איתי שגב
איתי שגב
איתי שגב
(איציק בלניצקי)
אכזבה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד 83:78 למכבי תל אביב אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-13 של ליגת ווינר סל. ההפסד של האדומים לבנים מהבירה היה למעשה הפעם הראשונה שהם נכנעו בביתם בליגה העונה. "זה היה שלנו", אמרו בסביבת הקבוצה לאחר שחניכיו של יותם הלפרין כבר הובילו בשבע נקודות הפרש במהלך הרבע הרביעי, אך בתום 40 דקות של כדורסל, בירושלים כבר מישרים מבט לעבר יום חמישי הקרוב בו יפגשו את מנרסה.
הפועל ירושלים נראתה תחילה על מי מנוחות, ייתכן שהדבר קרה לאור התחושה שהקבוצה הגיעה כסוג של פייבוריטית בשל המגמות ההפוכות של שני המועדונים בתקופה האחרונה. לאורך המשחק כול פעם שקבוצתו של הלפרין עלתה ליתרון, קבוצתו של יאניס ספרופולוס הגיבה באופן מידי. יחד עם זאת גם האדומים לבנים ידעו להישאר צמודים לכל אורך הדרך. הבעיה כפי שתיארו אותה במועדון, היא שהם פשוט לא עשו את הדברים עד הסוף.
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס ויותם הלפרין
יאניס ספרופולוס ויותם הלפרין
יאניס ספרופולוס ויותם הלפרין
(איציק בלניצקי)
הצוות המסייע של הצהובים-כחולים בראשותו של ג'ון דיברתולומאו היה אחת הדוגמאות למה שלא עבד, חניכיו של הלפרין אומנם הצרו את צעדיו של סקוטי ווילבקין, אך דיברתולומאו קיבל את המבטים הפנויים שלו. ההגנה של האדומים לבנים איפשרה לחניכיו של ספרופולוס לקלוע בצבע כמעט ללא כל הפרעה, אבל התחושות כאמור היו שהמשחק היה בידיהם, ובדיעבד שהיה עדיף לתת לג'יילן אדאמס מנוחה בתחילת הרבע הרביעי כדי שיהיה רענן יותר לדקות ההכרעה, בהן הוא כבר נפל מהרגליים.
"אם ננצח במנרסה אז לא קרה כלום", סיכמו בהפועל ירושלים ערב שבו הכדורסל הישראלי ניצח: הרי היה שם הכול, מתח, חילופי יתרון וקאמבקים. בסופו של דבר, בקבוצה מהבירה יודעים שהמשחק מול הצהובים-כחולים מתל אביב היה חשוב, אך הקרב האמיתי הוא ביום חמישי, כשקבוצתו של יותם הלפרין תלויה לחלוטין בעצמה בכל הנוגע ליתרון הביתיות בטורניר הפליי אין של ליגת האלופות של פיב"א.
אדם אריאל אמר לאחר המשחק: "פתחנו את המשחק במחצית הראשונה רכים, נתנו להם לשלוט בצבע עם אחוזים מטורפים לשתיים, במחצית השנייה הרמנו את הקשיחות, הופענו במחצית השנייה. הקהל שלנו נתן הצגה, לצערנו נפלנו בסוף עם טעויות קטנות שנתנו למכבי ביטחון. נלמד מזה להבא. אני מאוד אוהב את נועם, גם מהזמן בראשון וגם בנבחרת, הוא שחקן מעולה ופוטנציאל גדול, אני שמח שהוא איתנו. גם בשבילנו וגם בשביל המועדון”.
3 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(איציק בלניצקי)
השחקן המשיך: “הוא יומיים פה, אי אפשר לשפוט אותו, הוא יתרום לנו הרבה בעתיד. טעויות קטנות בהגנת החילופים, נענשנו בהתקפת המעבר, ריבאונד ההתקפה פגע בנו, ככה זה במשחק הכדורסל, דברים כאלה קורים. נלמד מזה, יש לנו שבועיים חשובים ותקופה חשובה, צריכים להרים את הראש. שום השלכות למשחק הזה, אנחנו מבינים איפה טעינו, נלמד להבא, זה רק ישפר אותנו לעתיד".