שתף קטע נבחר

צילום: AP

מסיללה יפתח בדרא"פ, טאברס מפרגן לוובוזלות

הסיבוב השני של שלב הבתים ייפתח הערב (21:30, ישיר בערוץ 1), כשדרום אפריקה תארח את אורוגוואי. שתי הנבחרות חייבות ניצחון לאחר תיקו במחזור הפתיחה, מגן מכבי חיפה צפוי לפתוח

אניימה, יש לך חבר. לאחר ההצגה של שוער הפועל תל אביב ב-1:0 מול דייגו ארמנדו מראדונה וארגנטינה, עושה רושם שמגינה של מכבי חיפה, פיטר מסיללה, יקבל הערב (ד', 21:30, ישיר בערוץ 1) את ההזדמנות לפתוח בהרכב של קרלוס אלברטו פריירה ודרום אפריקה, במשחק הראשון של הסיבוב השני, מול אורוגוואי.

 

 

כזכור, שתי הנבחרות סיימו את ערב הפתיחה בתיקו, כשאורוגוואי נפרדה בתיקו מאופס מול צרפת, והדרום אפריקנים אמנם הובילו מול מכסיקו,אך המשחק הסתיים ב-1:1. כעת שתי הנבחרות חייבות להשיג שלוש נקודות כדי להישאר בתמונת בית א'.

 

המארחים בונים על יום החג המקומי - יום הצעירים, כשכל האומה בחופש, וכולם חוגגים כבר שעות ארוכות. הבפנה בפנה מקווים שהחגיגות יימשכו גם עד לאחר המשחק הסוגר של הערב, והשמחה, במקרה כזה, כבר לא תדע גבולות.


שחקני נבחרת דרום אפריקה חוגגים (צילום: AP)

 

"עלינו לשנות את הגישה שלנו", אמר פריירה תוך ניסין לחזור לקרקע ולשים בצד את החגיגות. "שלוש תוצאות תיקו לא יהיו טובות לנו. ניאלץ לקחת סיכונים ואני מוכן לכך לקראת אורגוואי".

 

כזכור, הדרום אפריקנים, בנוסף ליתרון הביתיות, מגיעים עם רצף של 13 משחקים ללא הפסד. סיפיווה צ'באלאלה, שכבש את השער של האפריקנים במשחק הראשון אמר אמש: "עכשיו, אחרי מכסיקו, אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להתחרות בכל הרמות. קיבלנו ביטחון, אנחנו בונים על כך לקראת אורוגוואי".


דייגו גודין, מול אנלקה נטול ראש (צילום: AFP)

 

השוער איטומלנד קונה הוסיף: "נותרו לנו שני משחקים, שניהם מאוד חשובים. אנחנו מכבדים את היריבות, אך יודעים שאפשר לנצח אותן. המטרה היא להעפיל

לשלב הבא, ומשם הכל יכול לקרות".

 

גם המאמן בצד השני נשמע מוכן. אוסקר טאברס סיכם את ההכנות: "לדרום אפריקה יש שחקנים מאוד מהירים, יהיה משחק מאוד קשה". במקביל ניסה המאמן האורח לשמור על יחסים טובים עם הקהל כשאמר: "אני לא חושב שהוובוזלות כל כך נוראיות, הן יוצרות אווירה נחמדה. נאמרו יותר מדי דברים רעים עליהן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיטר מסיללה
צילום: חגי אהרון
מומלצים