2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) למשחק הכי גדול שיש בכדורסל הישראלי, בפתיחת השנה האזרחית מול הפועל ירושלים, עם כמיהה לכך שהתקופה הרעה תיעצר מעט ועם רצון לצאת לדרך חדשה. קל זה ממש לא היה לצהובים, אך לבסוף הם עשו את שלהם עם ניצחון 78:83 על הקבוצה של יותם הלפרין.
מאמן מכבי ת”א יאניס ספרופולוס אמר בסיום: “כולם יודעים שאנחנו לא משחקים טוב וחווים תקופה קשה, אבל אנחנו ביחד – בעלים, מאמנים, שחקנים ואוהדים. אנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. זה ניצחון שחשוב לנו כדי לצאת מהסיטואציה הזאת”.
ספרופולוס: ״מודה לבעלים על התמיכה״
עוד הוסיף יאניס: “אני רוצה להודות לשחקנים שנלחמים, לבעלים שתומכים בי ולאוהדים שתמיד איתנו. כל התקופה הרעה הזאת מביאה אותנו להיות קרובים יותר. הרבה פעמים אנחנו רוצים לנצח ומפסידים משחקים על דקויות ולכן אנחנו עכשיו מאוד אמוציונליים. צריך להמשיך לשחק באותה תשוקה ולחימה ששיחקנו היום. היינו היום יציבים, רגועים והשגנו לבסוף את ההובלה. לא דמעתי אבל בהחלט מדובר ברגע אמוציונלי”.
דריק וויליאמס שיתף לאחר הניצחון: “הייתה לנו התחלה טובה, שיחקנו עם רגש והמון תשוקה וכך ניצחנו. אני חושב שלא חייכתי חמישה שבועות, זה ניצחון חשוב עבור הקבוצה שלנו. זה טוב עבורנו, עבור האוהדים ועבור הביטחון שלנו. בסופו של דבר עברנו הרבה דם, יזע ודמעות בתקופה האחרונה ואנחנו רק רוצים לנצח בכל משחק”.
2 צפייה בגלריה
דריק וויליאמס
דריק וויליאמס
דריק וויליאמס
(איציק בלניצקי)