2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
כשהיא עדיין לא ממש מצליחה להתרומם אך מציגה יכולת מעט חיובית יותר, ברצלונה של צ’אבי תנסה הערב (ראשון, 22:00) לרשום משחק ליגה רביעי ללא הפסד ואף לנצח את מיורקה. לפני המשחק הקריטי של הקטלונים, צ’אבי דיבר במסיבת העיתונאים ובעיקר קרא לדחיית המשחק עקבי מקרי הקורונה הרבים במועדון.
“אנחנו עם 17 או 18 חיסורים, 11 מקורונה, תלוי באומטיטי, זה הזמן לדחות את המשחק, גם מיורקה ביקשה זאת. המשחקים בדרום אמריקה נדחו, אנחנו חייבים להפעיל היגיון בריא”, אמר המאמן הספרדי שהוסיף: “זאת לא תלונה, זאת המציאות, גם משחקי הכדורסל נדחו. אנחנו נשחק אם הליגה תאלץ אותנו, אנחנו מתאמנים טוב אבל זאת סיטואציה כאוטית”.
ראשון ב-22:00: ברצלונה יוצאת למאיורקה
במועדון הקטלוני פרסמו את סגל הקבוצה בהמשך כאשר לבסוף אומטיטי נכלל, כמו גם לנגלה שהיה בספק אך נמצא שלילי בבדיקת הקורונה שלו. יחד עם זאת, עדיין מדובר בסגל קצר במיוחד שלא מותיר לצ’אבי יותר מדי מרחב פעולה ובחירה בעיקר בחלק ההתקפי. כזכור, נדבקי הקורונה בניהם סר’גיניו דסט, פיליפה קוטינו, עבדה, באלדה, אוסמן דמבלה, גאבי ודני אלבס לא יעמדו לרשותו של המאמן, כמו גם אנסו פאטי, ממפיס דפאיי, סרג’י רוברטו ומרטין בריית’ווייט הפצועים.
מאמן הבלאוגרנה התייחס גם לקשיים במשא ומתן להארכת חוזה עם אוסמן דמבלה: “המשא ומתן קשה, הוא בתהליכים ואני אופטימי. הסוכנים לא מבינים את הסיטואציה, דיברתי איתו (דמבלה) שוב ושוב ונראה מה יקרה. אני לא מאוכזב, זה רחוק אבל אני מקווה שיישאר. הוא כדורגלן שעושה שינוי, אולי אחד הטובים ביותר בעמדה שלו. אמרתי לו שאנחנו באופן טבעי זקוקים לו. יש לנו פרויקט ספורטיבי מעניין, אני מדבר מבחינה מקצועית, הכלכלה היא לא העניין שלי”.
צ’אבי התייחס גם לשחקן הרכש החדש, פראן טורס: “יש לו מחויבות אדירה ויש לו מאמנים אדירים, אני מרוצה ממנו. הוא יכול לשחק בשלוש עמדות בהתקפה, הוא עולה להתקפה, יורד להגנה ויעזור לנו המון”. כשנשאל על חיזוק הסגל אמר הספרדי: “בואו נדבר על השחקנים שיש לנו, השאר היפותטיים, גם מוראטה והולאנד”.
2 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(La Liga)