2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(ראובן שוורץ)
שבועיים בלבד לאחר שפוטר מהפועל תל אביב, ניר קלינגר חזר הערב (שבת) לבלומפילד, הפעם כמאמן מכבי פתח תקווה, למפגש פיקנטי מול האדומים. זה נגמר בצורה הכי טרגית מבחינת המאמן, שראה בדקה ה-96 את יואב תומר מעניק להפועל 1:2 דרמטי במיוחד.
בסיום המשחק אמר קלינגר: “בכורה מאוד מתסכלת. אני חושב שקבוצה במצב כמו שלנו צריכה לעשות גולים בהזדמנויות שיש לה, והיו לנו הזדמנויות יותר מדי טובות בשביל להבקיע. כשאתה על הקשקש אז העכבות ממקודם באות לידי ביטוי. לא יודע מה קרה שם בעבירה בדקה האחרונה, אבל זה מתסכל מאוד.
“אני כבר די ותיק בכדורגל, אני חושב שזו הזדמנות להודות לאוהדים של הפועל ת”א על כמעט שלוש עונות. לא הייתה לי הזדמנות לדבר עד עכשיו, כמובן שאני לא מתכוון להיגרר ולהגיב לדברים שנאמרו (על עניין השכר), אני חושב שזו רמה נמוכה מדי. אני מתעסק במכבי פ”ת, אני באתי בראש פתוח, ידעתי שהמשימה מאתגרת מאוד, אבל אני חושב שכבר היום אפשר היה לראות שיפור”.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר וקובי רפואה על הקווים
ניר קלינגר וקובי רפואה על הקווים
ניר קלינגר וקובי רפואה על הקווים
(ראובן שוורץ)
קשר מכבי פ”ת, ארד בר אמר בסיום: ”מאוד מתסכל, במיוחד שזה קורה לנו פעם שנייה הדבר הזה. אין מה לעשות, צריכים להמשיך קדימה, להרים את הראש, ניקח נקודות חיוביות וזהו. כמובן שנרים את עצמנו, מדברים בחדר הלבשה ואין מה לעשות, זה רק משחק אחד, יש עונה ארוכה, אנחנו מאמינים בעצמנו שנוכל לעשות את זה ואנחנו קבוצה טובה”.