שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

אריקסון: "אני מאוד מרוצה מהיכולת"

מאמן חוף השנהב דווקא התרשם מה-0:0 מול פורטוגל, דרוגבה יפתח במשחק הבא. דקו: "בהתחלה המאמן ביקש ממני לשחק באגף ימין, ואח"כ החליף אותי? לא מבין אותו"

הרבה ציפו מהמשחק הזה להיות האטרקציה של המונדיאל. חוף השנהב ופורטוגל, שתיים מהנבחרות שלפחות על הנייר משחקות את הכדורגל היותר חיובי במונדיאל, ייצרו לנו הערב (ג') 0:0 משמים, וכמעט חסר אירועים. למרות זאת, לא נראה כאילו מאמן חוף השנהב סוון גוראן אריקסון מרגיש מאוכזב.

 

 

"זה היה משחק צמוד, לא היו הרבה הזדמנויות הבקעה", אמר המאמן. "אם למישהו פה הגיע לנצח, זה היה לנו. יצרנו יותר הזדמנויות מהם, אני מאוד מאוד מרוצה מהיכולת שלנו. אם מסתכלים על משמעת וארגון, אני חושב שהיינו טובים לאורך כל 90 הדקות".


רונאלדו, במהלך המשחק (צילום: AP)

 

בעניין דרוגבה, שנכנס כמחליף אמר אריקסון: "דיברתי איתו לאחר האימון המסכם אמש, והוא אמר שהיה מעדיף לפתוח על הספסל. הוא אמר לי: 'בוס, אם אתה צריך אותי, אני אהיה פה'. קיוותי שנסתדר בלעדיו, אבל רצינו לנצח את המשחק, לכן עשינו מה שעשינו".

 

לגבי המשך הטורניר אמר דרוגבה עצמו: "אני מרגיש מצוין. אהיה מוכן לפתוח במשחקים הבאים. יש לי חמישה ימים להכין את עצמי למשחק הבא. אני אהיה פה, זה בטוח. האם אני מרוצה מהמשחק? רק מהתוצאה, זאת בהתייחס להיסטוריה הצעירה שלנו במונדיאל. לסיים בתיקו מול הנבחרת שסיימה שלישית בדירוג פיפ"א, זה הישג מצוין. אני מאוד גאה בשחקנים".


גי דמל מחוף השנהב מול דני (צילום: AFP)

 

בצד השני, נשמע כוכב פורטוגל רונאלדו מעט מאוכזב: "התוצאה בהחלט משקפת

את מה שהיה על המגרש, בהתייחס להזדמנויות שהנבחרות הגיעו אליהן. אני לא יודע מדוע קיבלתי כרטיס צהוב, אין לי הסבר לזה, תשאלו את השופט".

  

פורטוגלי אחר שלא היה מרוצה הוא דקו, שלא אהב את העובדה שהוא תופקד בכנף: "לא עלינו למחצית השנייה בגישה הנכונה. מדוע הוחלפתי? אפשר לשאול רק את המאמן. אני הרגשתי בסדר גמור. בהתחלה הוא אמר לי לשחק בכנף ימין, מה שלא עשיתי כל הקריירה. אחר כך הוא החליף אותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'רביניו מול פריירה
צילום: AFP
מומלצים