בניסיון להבין מה הפך את אייל גולן ודניאל גרינברג לאחד הזוגות הכי מסוקרים, מעניינים, מסתוריים ואולי היחידים בתעשייה שמספקים לכתבי הרכילות "סחורה" באופן קבוע לפחות פעם בחודש (הרבה יותר מביבי ושרה) החלטנו לחזור במערכת mako סלבס לדיווחים הכי הכי יפים בכיכובם של הזוג המתגרש. הפייבוריט שלנו: הצרחה בחתונה.

השקת הזוגיות

אחרי פרשת "משחקי חברה", הקאמבק לרוסלנה, הלידה של יאן, הפרידה מרוסלנה והשמועות על חברה כזו או אחרת, אייל גולן עשה צעד לקראת כלי התקשורת והגיע להופעה של איתי לוי (זוכרים את החברות הקרובה לפני הסכסוך?) כשהוא מלווה בדניאל גרינברג, זמן קצר אחרי שיצאה מבית "האח הגדול". השניים יצאו מהארון כזוג באופן רשמי ויש מי ששם לב (היי) לטיימינג המדהים: *ערב לפני לפני חתונתם של אילנית לוי ואלירז שדה, כן.* 

אייל גולן ודניאל גרינברג בהופעה של איתי לוי בהיכל  (צילום: ארן חן צלמים)
היייי!! אופירה שמופיעה במערכה הראשונה......... | צילום: ארן חן צלמים

התמונות המשותפות מ-2012

מה אחד הדברים שהופכים זוג מפורסם שמשתף פעולה עם הרשתות החברתיות ל-A ליסט מסתורי? היכרות מעורפלת! בזמן שדניאל גרינברג הייתה עוד דיירת בבית "האח הגדול", אייל גולן החליט לעזור עם ההצבעות בפרק ההדחה, רבים תהו איך הם הכירו ומה לעזאזל אייל מחפש בתכנית הריאליטי הזו - פאסט פורווד לחודש לפני החתונה, תמונות מ-2012 של אייל בן ה-40 ודניאל בת ה-16 מגיעות אלינו הסקרנים מתעוררים והתשובה, הכירו דרך "חבר משותף", רק מסקרנת יותר. 

דניאל גרינברג ואייל גולן, 2012 (צילום: מתוך פייסבוק של דניאל גרינברג, KateRiep_Godbye)
מה הזמן עשה להם | צילום: מתוך פייסבוק של דניאל גרינברג, KateRiep_Godbye

הסכסוך עם אופירה אסייג

יום בהיר אחד קם לו טרנד פוגעני ברחבי האינסטגרם. לא, לא ההשחרות על העריכות! כולם פשוט התחילו להוריד עוקב מכולם. לפעמים הם קוראים לזה "תקלה באינסטגרם", חח, ולפעמים עומדים מאחורי הצעד התמוהה בגאווה. ציפי רפאלי התחילה ואייל גולן המשיך בהפרזה כשמרשימת הנעקבים שלו נעלמה שומרת הסף והחברה הכי הכי הכי הכי קרובה, אופירה אסייג. פייר, כולנו יודעים שעוד לפני פרשת "ויסיר עוקב" היא לא הכי התחברה לגרינברג אבל היום, ברוך השם, העוקב למקומו הוחזר.

אופירה אסייג ואייל גולן (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אופירה אסייג)
פוראבר אבר עד הקבר | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אופירה אסייג

החברים מדברים: "דניאל כישפה את אייל"

שבוע אחרי שהשחיל לדניאל טבעת על האצבע באמצע מסעדה בקפריסין ורק תשעה חודשים אחרי שהפכו לזוג החברים ש"הורחקו" התחילו לדבר. "אנחנו מחפשים בתקופה האחרונה אנשי מקצוע טובים שיוכלו להסיר את הכישוף של דניאל... היא לא מבינה שכשהכישוף יתהפך, וזה יקרה בוודאות, היא תהיה בבלגן גדול". אנחנו פנינו בזמנו למומחה הכישופים (הוכתר על ידי ציפורה אמא של דודו אהרון) והוא טען: "ראיתי שאייל תחת השפעה של אנרגיות שליליות, לא חיוביות, תחת טומאה". דניאל הכחישה את הטענות על כישוף: "תגידי אנחנו חיים בסינדרלה? באגדות? או במציאות? זה באמת נשמע לך הגיוני?". אמממ, מהו היגיון? 

אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אייל גולן)
מכושף? | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אייל גולן

האקס המשותף

רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג חולקות טעם משותף בגברים, זה נכון אבל עד כמה משותף? שתיהן התאהבו באותו הגבר והיו עמו במערכת יחסים והוא בכלל לא דומה לאייל. ב-2013, שנה אחרי שהתמונה של אייל ודניאל התיכוניסטית צולמה! רוס בכלל הייתה במערכת יחסית בת חצי שנה עם אסי אדרי, בחור מבית שמש. שנה אחר כך, כשגרינברג כבר הייתה חיילת, גם היא הייתה בזוגיות קצרה עם אותו אסי אדרי מבית שמש. הלם 

רוסלנה רודינה אסי אדרי בקמפיין ראשון (צילום: באדיבות דז'ה וו מנג'מנט)
גרייט מיינדס | צילום: באדיבות דז'ה וו מנג'מנט

דניאל גרינברג ואסי אדרי (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של דניאל גרינברג, מתוך instagram)
טינק אלייק | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של דניאל גרינברג, מתוך instagram

החתונה הלונדונית

קצרה היריעה מלספר על האירוע שהשאיר אותנו בכוננות עד אמצע הלילה: ביום (!) שבו הכריז ראש הממשלה דאז ביבי על הגבלות קורונה ראשונות של עד מאה נוכחים במקום סגור, אייל ודניאל התחתנו באירוע "מצומצם" בהפקתה של אירית רחמים (מאז הסירה עוקב, "תקלה"), חוץ מהאורחים (בסוף אמא של אייל ואחותו כן הגיעו) והקייטירינג שנתרם, סרטון אחד תפס את העין במיוחד: אייל לוחש לדניאל באוזן והיא צורחת עליו באמצע רחבת הריקודים. 

הסרת התמונות המשותפות

כשסלבס מנסים להשיג קצת תשומת לב או לאותת לנו משהו דרך הסרות עוקבים ומחיקת תמונות, זה מה זה פאתט... אבל דניאל לא הצליחה להתאפק ומחקה את כל התמונות שלה ושל אייל מהאינסטגרם כשהיא בעיצומו של חודש תשיעי עם מיאל. המעריצים התחילו להשתגע ומ"ליאם הפקות" נמסר: "הסירו דאגה מליבכם, הזוג מאוהב והכל בסדר".

סיגריה בהריון

שנה עברה מהחתונה ודניאל כבר הספיקה להפוך אמא למיאל גולן (מ' מיאל, י' יאן, א' אלין, ל' ליאם) ופחות מחצי שנה אחרי היא כבר שוב התעברה. סטורי תמים של מירן בוזגלו ממסיבת חצר אישש: גרינברג ההריונית אוחזת סיגריה ודופקת ממנה שאחטות. "עישנתי בתקופת ההריון עם מיאלי בין 3-4 סיגריות ביום. בריא? כנראה שלא. מזיק? כנראה שגם לא". כנראה שכן דווקא.

View this post on Instagram

A post shared by mako סלבס (@makocelebs)

אייל גולן גר בבית מלון

שניה אחרי שדניאל הניחה את הסיגריה בצד וכשהיא בחודש שביעי להריון, רוחצים בבריכת בית מלון בתל אביב צילמו את אייל גולן בבריכה, עברו שלושה ימים - והוא עדיין לן לא בווילה ברחובות. אז טענו בפנינו שדניאל היא זו שביקשה מגולן לעזוב את הבית ובמקביל סיפרו על זמן איכות של אייל ויאן. ושוב שימוש בוטה בעמוד האינסטגרם: שם המשפחה של גולן נעלם מהעמוד של דניאל.

אייל גולן ודניאל גרינברג. מרץ 2021 (צילום: פרטי)
צילום: פרטי

 "המזוודות של דניאל ארוזות"

שיאו של המשבר בין הזוג הנשוי: דניאל מגדלת את רון בביטנה, אך מקורב אליה מספר: "היא עם רגל אחת בחוץ, אבל כל פעם, מסיבות שונות, היא נשארת והשניים ממשיכים בשגרה. המריבות שלהם הן בעיקר בנושא האמון" ועוד ציטוטים נפלאים על הזוגיות שעתידה להתפרק: "אני לא אהיה מופתע אם ברגע שדניאל תלד היא תעזוב את הבית". 

אייל גולן בשרתון. יוני 2021 (צילום: פרטי)
בילוי עם יאן או רמז מתרים? | צילום: פרטי

בז בדובאי וזר פרחים בהיכל

אחרי התקופה הלא פשוטה שתוארה לעיל, בה המזוודות הארוזות העלו אבק ברחבי הבית ברחובות, החיים היפים של אייל ודניאל נחגגו ברשתות החברתיות. השניים טסו לדובאי עם עוד שני זוגות והרימו את האהבה גבוה. היא צולמה אוחזת בז - הוא קיבל את הקרדיט החייכני. כידוע, הם חזרו מדובאי השלימו בידוד וחתמו על הסכם גירושים מסועף. כשהזר שהעניק לה בהופעה ביום ראשון האחרון - עדיין יושב לו באגרטל. בקיצור, הם הרימו הצגה ואנחנו קיבלנו כרטיסים לשורה הראשונה. משנקרא: ה ו ל י ו ו ד .

View this post on Instagram

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

המענק והסכם הסודיות

השמועות על "סכום הכסף" שדניאל אמורה לקבל מאייל צצו שניות ספורות אחרי הפרסומים על הסכם הגירושים כשלמעשה, היא תקבל דמי מזונות של 15,000 על שני הילדים והבית ברחובות ישאר שלו. בסעיף הסודיות שהוכנס לאותו ההסכם נכתב כי אסור לשניהם להדליף לתקשורת רפש על החיים הזוגיים ביניהם. ואנחנו אומרים: מזל שיש מקורבים!