שתף קטע נבחר

עודד קטש: "תמיד היה כיף להגיע למלחה"

האלוף המכהן ומאמנה הטרי של הפועל י-ם נשמע נרגש במסע"ת בה הוצג רשמית: "מועדונים עם מחוייבות לטווח ארוך מוציאים ממני את המיטב, ננסה למצות את המהלך מול כדיר". דני קליין: "זהו יום חג, נהיה עם עודד גם ברגעים הקשים"

הפועל ירושלים והחברה המאמצת של הקבוצה, מגדל, ערכו הערב (ג') בבית החברה בפתח תקווה מסיבת עיתונאים משותפת, בה הוצג לראשונה באופן רשמי המאמן החדש, עודד קטש. כמו כן נחתם הסכם האימוץ החדש בין המועדון לחברה, אשר יארך כ-3 שנים בסכום של כמיליון דולר לעונה.

 

קטש, שזכה בחודש שעבר באליפות עם גלבוע/גליל, חתם בשבת האחרונה על חוזה לשנתיים בשורות האדומים, עם אופציה לעונה נוספת. המאמן הצעיר (36) צפוי להשתדרג בצורה משמעותית מבחינה כלכלית לעומת התקופה בצפון, כשגם תקציב השחקנים של הקבוצה צפוי לגדול לעומת זה של השנה שעברה.

 

קטש פתח ואמר: "אני מאוד שמח ונרגש להיות פה, אני רוצה להודות לדני קליין ולמועדון, על ההזדמנות שניתנה לי. על המהלך הזה דובר כבר בעונה שעברה, ואפילו קצת לפני. תמיד היינו קרובים, והיתה תחושה שזה יכול לקרות, אבל אני שמח שזה קרה השנה. היתה מוכנות הרבה יותר גדולה גם בהפועל י-ם וגם אצלי".

 

"אני מאוד מאמין בדברים שקורים בזמן הנכון", הוסיף קטש. "זה מה שמחזק ברגעים פחות טובים. אני מאוד גאה להתחבר לקבוצה עם כוונות לטווח ארוך, זה מה שמוציא ממני את המיטב. עד עכשיו זה באמת הולך בכיוון הזה. מאוד חשוב לי להרגיש בבית, לאורך השנים ביקרתי הרבה במלחה, בעיקר כשחקן, תמיד היה כיף להגיע לשם קהל איכותי שמבין כדורסל".

 

"אני מאמין שביחד נצעד לדרך חדשה ומוצלחת. הדרך חשובה, ומי שיודע ליהנות ממנה, מביא גם הישגים לטווח הארוך וצריך אמונה שזה מה שיקרה. עוד מוקדם לדבר על שחקנים כאלה ואחרים, אבל אני בטוח שנעמיד קבוצה ראויה. זו תהיה קבוצה שנהיה גאים בה ותלך ותשתבח לאורך העונה".


קטש עם פוגל. יו"ר מגדל: "ביחד נצא לטיול מרתק" (אורן אהרוני)

  

על הסיכוי שכוכב גלבוע/גליל אלישי כדיר יצטרף לי-ם אמר קטש: "היו לו שנתיים מצויינות, ברור שננסה למצות את הפוטנציאל במהלך הזה. לנו כקבוצה יש אינטרס שהוא ישחק בהפועל י-ם, אבל אני חושב שלא פחות מזה, יש לאלישי אינטרס שזה יקרה". בנוגע לצוות האימון אמר קטש: "השם היחידי שעלה כרגע הוא דרור כהן, חבר מאוד קרוב שלי שגדל איתי בילדים של מכבי ת"א, אבל נצטרך לחכות ולקבל את ברכת הדרך של גבעת שמואל, ואז נוכל להתקדם".

 

על היותו סמל של מכבי תל אביב הוסיף המאמן הטרי: "גם כשהייתי הסמל של מכבי ושיחקתי נגדה, אמרתי שאם אתה בא ממקום של אהבה ומתחבר למקומות הנכונים - אנשים יודעים להעריך את זה".

 

עוד לפני קטש, פתח אהרון פוגל, יו"ר חברת מגדל ואמר על קשריו עם המועדון: "מעל לכל אנחנו מעריכים קשר ארוך טווח. ביחד נצא לטיול מרתק, שיהיו בו הישגים ואכזבות, ונתקדם משנה לשנה, עד שירושלים תהיה קבוצה מובילה הן ברמה הישראלית והן האירופית".


אלישי כדיר, מול האנטר והפועל ירושלים. מתהלך מתבקש (אלי אלגרט)

 

"נוצרה סולידריות בינינו לבין הקבוצה. יש לנו את הקהל הטוב בארץ, ואם היו מודדים הישגים ביחס לגודל התקציב, היינו במקום הראשון באירופה. ירושלים זקוקה לאצטדיון שעומד בקריטריונים בינ"ל, וצריך לקצר את זמן הבניה. הפיינל פור לא הוגן ולא יכול להיות שהליגה תוכרע בשיטה כזו. סדרות של 5 משחקים עדיפות. גם החוק הרוסי מוזר, אנחנו רוצים כמה שיותר ישראלים, אבל החוק פוגע במאמן ולא מקצועי. ההצלחה באירופה היא שתקבע".

 

דני קליין: "זהו יום חג, נהיה עם עודד גם ברגעים הקשים"

היו"ר דני קליין כבר חושב לטווח הארוך: "עודד חתם חוזה ל-3 שנים, והכוונה שלנו היא לבנות משהו חדש. אנחנו מאמינים ביכולות שלו להצעיד אותנו קדימה, ואני רוצה לאחל לו בהצלחה. הפועל י-ם תעשה הכל כדי להישאר קבוצה מובילה בישראל וכדי להעפיל למפעל היול"ב קאפ. זהו יום חג שבו אני יכול להודיע על חתימת ההסכמים, וזו בשורה לעיר ירושלים. נהיה עם עודד גם ברגעים הקשים".

 

קליין הוסיף בעניין מוקדמות היורוליג: "לפני שנה היינו בחוסר ודאות כלכלי ושקלנו לוותר על ההשתתפות באירופה. קיבלתי פניה מראשי היורוליג, אבל עוד לא החליטו סופית לגבי מבני המפעלים. אנחנו נמצאים איתם בקשר, ואם תהיה לנו הזדמנות אלו תהיינה צרות של עשירים. כשיהיה תכל'ס תדעו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עודד קטש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים