הטיקטוק השתלט על חיינו כבר לפני חודשים ארוכים, כשהוא ממצב את עצמו לאט ובזהירות כאחת הפלטפורמות החברתיות הכי נפוצות בעולם. מעבר לשירים מידבקים, כוכבים עולים חדשים וטרנדים סוחפים, הטיקטוק גם הביא לחיינו לא מעט "טריקים" שימושיים במיוחד, שסייעו לנו להפוך דירות שכורות לממלכות, מבנים ישנים לחדשים, ובעיקר - חסכו לנו הרבה זמן והמון, המון כסף. רגע לפני ששנת 2021 מסתיימת, אספנו עבורכם את כל הטריקים הכי שווים שלמדנו השנה באפליקציה הלוהטת של הרגע. מה היה לנו שם? סידורי פרחים של מקצוענים, עיצוב מפיות למתקדמות ומנורה משודרגת.

להצטרף לטרנד הכי חם של הרגע - ברגע

רהיטים בחיפוי פסיפס כבשו מזמן את חובבי עיצוב הפנים, ובעיקר כשמדובר בפסיפס בצבעי פסטל שמקלילים את המראה. להגשים את החלום באמצעות מותגי הרהיטים המובילים יעלה אלפי שקלים במקרה הטוב, אבל גולש טיקטוק חרוץ מדגים איך להצטרף לטרנד במחיר מינימלי.

@lonefoxhome Giving the tiled furniture trend a go! #ikea #diy #diyprojects #tile #ikeahack #homedecor #furniture ♬ Up Beat (Married Life) - Kenyi

הטיקטוקר עם חוש העיצוב המפותח העלה לחשבון שלו סרטון שבו הוא מציג את התהליך כולו - משלב בניית השולחן ועד התוצר הסופי. הגולש המדובר בנה את השולחן בעצמו, אבל אם תרצו לקצר את ההליך ולקחת השראה מהחלק היצירתי של העבודה - אנחנו לגמרי ממליצים. הטריק הוא לרכוש משטח פסיפס לבחירתכם, שמחירם נע לרוב בטווחי עשרות השקלים הבודדים. את המשטח מדביקים על הרהיט שבניתם או על הרהיט אותו תרצו לשדרג, ובין חריצי האבנים עושים שפכטל. טיפ לשדרוג: בחרו בפסיפס בצבעי פסטל ובשפכטל בצבע תואם או משלים - ותקבלו תוצאה אינסטגרמית מושלמת.

View this post on Instagram

A post shared by MAZA (@bymazauk)

להגיע לחורף בשיא הסטייל

החורף כבר כאן, כרמל השאירה לנו עננים מתוקים בלב, אבל השפעות, הנגיפים, ושאר המזיקים הגיעו יחד איתם. אם גם אתם מסתובבים עם קופסאת נייר טואלט לכל מקום מהרגע שהחורף מתחיל - טריק הטיקטוק הפשוט והמושלם הזה בדיוק בשבילכם.

@farahjmerhi Get rid of your tissue box and do this instead! #diy #diyproject #home #tissue #howto #easyhomedecorideas #homedecorideas #interiordesign #design #fyp ♬ Gimme Love - Joji

כל מה שעליכם לעשות הוא להוציא את כל הטישו מקופסת הטישו שלו, לקפל אותו לגליל - ולהכניס אותו לכל זכוכית שקוף. רוצים לשדרג את הטישו אפילו יותר? בחרו במכל בסטייל מדליק במיוחד - בצבע חום כהה או בגוונים צבעוניים מרוממי רוח, והרי להם דרך נעימה להעביר את ימי הצינון המבאסים.

דלתות כמו באירופה - באפס מאמץ

את דלת העץ החומה הסטנדרטית אנחנו מכירים מכל רחבי הארץ. הדלת (המחרידה, אם יורשה לנו) היא הבחירה הראשונה, הקלה והזולה כמעט בכל פרויקט חדש או בשיפוץ הכרחי של הבית. יחד עם זאת, אחרי מספר חודשים עם דלת חומה-מחרידה שכזו, אנחנו בטוחים שגם אתם תתחילו לחשוב על שדרוג - וטריק הטיקטוק הזה הוא ה-דרך עבורכם.

 

@gigibrown77 Much less expensive than buying all new doors #homedesign #gigisontiktok #fypシ #homedecor #doorupdate ♬ Level Up - Ciara

כ-250 אלף צופים כבר נהנו מהטריק השווה הזה, שישדרג את הבית שלכם מדירה סטנדרטית לבית אירופי בשעות בודדות. כל שעליכם לעשות הוא לחתוך מספר קורות עץ (או לרכוש אותן חתוכות מראש בחנות הטמבור הקרובה לביתכם), לצבוע אותן ואת הדלת בלבן - ולהדביק את הקורות בארבעה מלבנים שיקיים לאורכם. התוצאה: דלתות שמזכירות אירוח כפרי אירופי - בפחות ממאה שקלים. אהבנו.

לסדר פרחים כמו מקצוענים

הפרחים והצמחים תמיד היו חלק בלתי נפרד מהבתים שלנו, אבל הקורונה העלתה את טרנד הצמחים, הייחורים והפרחים לרמה אחרת לגמרי. אם גם אתם מאסתם בבהייה חסרת תועלת בשוזרת הפרחים הקרובה לביתכם, וחשקה נפשכם בקורס שזירה מקצועי - טריק הטיקטוק הזה יחסוך לכם לא מעט כסף, והרבה מאוד מאמץ.

@farahjmerhi Taping Technique For Flower Arrangements #flowers #learnontiktok #flowerarrangement #home #homedecor #diy ♬ Bella ciao - HUGEL Remix Extended - El Profesor

כל מה שעליכם לעשות כדי לעצב את סידור הפרחים המושלם הוא לקנות נייר דבק איכותי. לאחר מכן, בחרו את הכלי היפה בו תרצו להניח את סידור הפרחים, ומקמו את נייר הדבק בשתי וערב בחלק העליון של המיכל. כעת יש לכם רשת ריבועים, אליה אתם מכניסים בזה אחר זה את הפרחים היפים שבחרתם. רוצים לשדרג את הסידור אפילו יותר? בחרו מספר סוגי פרחים, מלאו את הזר בענפים ירוקים, ותוסיפו לו כמה פרחים מיובשים. נייר הדבק יבטיח שהסידור היפה שלכם ישאר כפי שהוא, ויגרוף לא מעט מחמאות מכל מי שיכנס לביתכם.

קרמיקה בלי קרמיקה

אחרי שלמדתם לסדר פרחים כמו מקצוענים, למה שלא תכינו להם את הכלי היפה עליו חלמתם? בין אם אתם כבר רשומים לסדרת קרמיקה ובין אם נרשמתם וגיליתם שזה לא כיף כמו שזה נראה באינסטגרם, טריק הטיקטוק הבא יבטיח לשמור את הפרחים שלכם בכלי הכי סטייל שיש.

@easyinterieur Vintage low budget diy#werbung #easyinterieur #lowbudget #diy #homestylingtips #homestyling ♬ Peaches - Justin Bieber

כדי ליצור כלי שמתכתב עם הטרנד הכי חם של הרגע צריך להצטייד בכלי זכוכית, לכסות אותו במעט גבס באמצעות ספוג, ולאחר הייבוש לצבוע את הגבס. התוצאה - כלי דמוי קרמיקה מהמם, שישמח לקבל את סידורי הפרחים היפים שלמדתם לעשות (מהטיקטוק, כמובן!).

לעצב מנורה מושלמת (שלא צריך לחבר לחשמל)

מנורות תעשייתיות מככבות בעולם עיצוב הבית, אך כמו כל טרנד לוהט - תגית המחיר לוהטת אף היא. זו בדיוק הסיבה שמאוד שמחנו למצוא את טריק הטיקטוק ההיסטרי הזה, שמאפשר לעצב מנורה שאפילו לא צריך לחבר לחשמל.

@emilyrayna One of my favorite office DIYs! #springvibes #learnwithme #interiordesigntips #fyp ♬ Levitating (feat. DaBaby) - Dua Lipa

מצטיידים בשתי קערות נירוסטה (שעלותן נעה סביב 20 שקל), אחת גדולה ואחת קטנה, וצובעים בספריי בצבע זהב (או כל צבע אחר. אפשר גם לוותר על הצביעה). מדביקים את תחתיות הקערות זו לזו, ובתוך הקערה הגדולה מדביקים בשלושה לדים קטנים בצבע צהוב. מעמידים או מחברים חוט ותולים איפה שרוצים, והלוק - בדיוק כמו של המנורות היקרות ביותר בשוק. אהבנו.

חדר שינה במיליון דולר

רבות דובר על כך שתקופת הקורונה הכניסה אותנו עמוק לבתים, ובאותה נשימה - עמוק למיטה. אחרי שעות ארוכות של שהייה ממושכת בבית אפילו אנחנו השתגענו מהמראה המשמים של חדר השינה שלנו, וזו בדיוק הסיבה שעפנו על השדרוג הקליל הזה לחדר החשוב ביותר בבית - שיעלה לכם שקלים בודדים וידרוש מכם אפס מאמץ.

@frida_lindgreen Pool noodle headboard#diy #diyhomedecor #interiordesign ♬ High Fashion (feat. Mustard) - Roddy Ricch

את הטריק המדובר אפשר לעשות בכל חדר שינה, ועל אחת כמה וכמה מאחורי מיטות חסרות גב. כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את מצופי הבריכות הפשוטים והזולים ביותר, לחתוך אותם לחצי, ולרפד אותם בהדבקה בבד בצבע שתבחרו. את הקונסטרוקציה שנוצרה הדביקו על הקיר בגב המיטה שלכם, והרי לכם מראה מפנק וחמים של מלון ברמה הגבוה ביותר. 

לקשט את הקיר בשיא הסטייל

עוד עיצוב קליל ומרשים שמצאנו בטיקטוק מחבר אותנו לטרנד החם של הרגע - צבע זהב. מתלבטים מה לעשות עם הקיר העירום והלבן במרכז הבית שלכם? תוהים איזה אובייקט אלגנטי תתלו בחדר השינה? או שאולי אתם מחפשים איך להרשים את כל מי שנכנס לביתכם? בין אם כל התשובות נכונות ובין אם אתם סתם מחפשים השראה, שימו לב לטריק הבא.

@easyinterieur save #easyinterieur #lowbudget #diy #homestylingtips #homestyling ♬ All The Way Up - Fat Joe & Remy Ma

קחו חתיכת קרטון פשוטה וחתכו אותה לחצי עיגול. עליו מרחו שפכטל בסיסי, ועברו עליו עם מסרק פסים או בכל דוגמה אחרת שתבחרו. אחרי שהשפכטל יתייבש, צבעו אותו בזהב או בכל צבע אחר שתבחרו, ואת התוצאה היפה שלכם - תלו על הקיר. בסרטון הטיקטוק הגולשת בחרה לתלות לצד החתיכה הזהובה חתיכה נוספת לבנה, ואנחנו מאוד אהבנו את הבחירה. יחד עם זאת, תוכלו לבחור בצבעים יותר צבעוניים ומשמחים אם מדובר בקישוט שיקי לחדר הילדים, או אם אתם סתם מחפשים דרך לזרוק קצת צבע על הקיר.

סידורי מפיות שתרצו לשמור לתמיד

אמנם במדינתנו החמה והמדברית אנחנו לא נוהגים לעשות מסיבת תה, אבל מדי פעם בפעם עולה הצורך בסידור מפיות שיגרום לאורחים שלכם להגיד "וואו, איך סידרתם את המפיות שלכם!", שאלה עליה תוכלו לענות כמו צעירים מגניבים מן השורה: "טיקטוק". 

@easyinterieur Napkin Hack you must try this#easyinterieur #lowbudget #diy #homestylingtips #hack #lifehack#gamechanger ♬ Levitating - Dua Lipa

אנחנו מאוד נתקשה לתאר את סדרת הקיפולים הפשוטה שגרפה למעלה מחצי מיליון לייקים, אבל אם תעקבו אחרי כל השלבים בסרטון תגיעו לסרט מושלם - אפילו מהמפית הפשוטה ביותר. אתם רק צריכים לעקוב בקפידה אחרי הצעדים, לבחור מפית שיקית במיוחד, והרי לכם הצעד הראשון בדרך לתשובה המיוחלת.

הכלי המושלם למפתחות שלכם

אין אחד שלא מכיר את הקושי הכרוך במפתחות הבית. הם תמיד נעלמים בכל רחבי הבית, מוצאים את דרכם לשיש או למקומות אחרים, ולא מוצאים מנוח באף ספוט יעודי. יחד איתם - התכשיטים שאנחנו מורידים רגע לפני המקלחת או לפני השינה, וכל חפץ קטן אחר שאתם נוטים לאבד ברגע הכי חשוב. בדיוק לשם כך עלו בטיקטוק על דרך אדירה לבנות את החפץ המושלם לחפצים הכי קטנים - שיתאים בדיוק לצרכים שלכם.

@adventure_with_lo DIY PEDESTAL BOWL #Diyhome #homedecor #pedestalbowl #diy #bohohome ♬ Originalton - Alicia Ashanti

בשביל לבנות את הכלי השיקי תצטרכו, שימו לב - כוס וקערה מאותה משפחה. תוכלו לשחק עם הגדלים בהתאם לצורך, וכשתתבייתו על הגדול הרצוי, הדביקו את הכוס והקערה זו לזו מהתחתית. את הקונסטרוקציה שנוצרה תוכלו לצבוע בצבע קרם חמים, בצבע שחור דרמטי או בכל דרך אחרת שעולה על רוחכם - והרי לכם הכלי המושלם לשמירה על החפצים הכי הכי קטנים.