האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
בד״ה, עצוב |
bennyb |
29.12.21 21:59 |
1 |
בהחלט יכול.... |
האחות |
29.12.21 22:01 |
3 |
מזון? |
KnightRider |
30.12.21 03:31 |
68 |
כן... |
האחות |
30.12.21 07:35 |
82 |
לצערנו יכול לקרות, בעיקר כשמנתחים בגילאים גדולים |
אית'ן האנט |
29.12.21 22:02 |
4 |
מכירה ילד בן שנתיים וחצי שלא התעורר בבוקר אחרי הניתוח. דימם למוות מתוך שינה. כך שהסכנה קיימת גם אצל ילדים |
אומיקרון |
29.12.21 22:06 |
8 |
ברור שגם אצל ילדים יש סיכון כזה.. |
אית'ן האנט |
29.12.21 22:14 |
11 |
הו וואו |
פיקאצ'ו |
29.12.21 23:10 |
24 |
לא רק חי... משימה בלתי אפשרית:) |
Shapeshifter |
30.12.21 03:19 |
67 |
כשעבדתי במחלקת ילדים לפני שנים |
מיריג |
30.12.21 06:40 |
77 |
אותו הדבר בדיוק קרה עם הבן שלי |
אומיקרון |
30.12.21 07:25 |
80 |
מסוכן מאוד? הפרוצדורה הזו נעשית אלפי פעמים וקורה שיש סיבוכים. הרוב המוחלט עובר את זה בקלות |
יוןויוןויוןוי |
29.12.21 23:24 |
27 |
לא ניתוח מסוכן בכלל סטטיסטית. |
avitano |
30.12.21 03:10 |
66 |
אגב ,יש תסמונת חום מחזורי אצל ילדים אשר פעם חשבו שנובעת מזיהומים חוזרים.והיום רופא |
jo08 |
29.12.21 23:40 |
38 |
איך זה קשור? חום מחזורי לניתוח שקדים? |
elbustani |
30.12.21 06:40 |
78 |
אני נותחתי בגיל 13 אכן עם הגיל עולה הסיכון |
Mr_Black |
30.12.21 00:58 |
63 |
נורא |
חןוחסד |
29.12.21 21:59 |
2 |
האם גם בעבר פרסמו דברים (עצובים מאוד שלא יהיה ספק) כאלה כידיעה חדשותית? |
Yair |
29.12.21 22:02 |
5 |
כן, זה חריג |
kovals |
29.12.21 22:47 |
21 |
כל הילדות רופאת המשפחה המליצה לי לעשות את זה |
dorp |
29.12.21 22:03 |
6 |
שונא את הידיעות האלה |
הדוד מאשדוד |
29.12.21 22:05 |
7 |
עצוב |
דרומית25 |
29.12.21 22:12 |
9 |
הבנתי ממישהו מהמשפחה |
חדש על המדף |
29.12.21 22:12 |
10 |
איזה עצוב יהי זכרה ברוך |
ביטחוני |
29.12.21 22:16 |
13 |
מישוה סיפר שעכשיו לא מוציאים כבר שקדים..אלא שמים ספריי הקפאה או משהו..שאלה אם הגיע לנתיבות |
Michelangelo |
29.12.21 22:14 |
12 |
לבני הקט עשו 'הקטנת שקדים' מגרדים וצורבים שכבות. כבר לא מסירים. יהי זכרה ברוך |
מסתנן החדשות |
29.12.21 22:18 |
15 |
זהו..זה משהו לילדים בלבד? אחרת נורא לדעת שיש פרוצדורה בטוחה יותר ומשום מה לא השתמשו בה |
Michelangelo |
29.12.21 23:20 |
26 |
זה לכולם, לא רק לילדים |
האחות |
29.12.21 23:26 |
29 |
ניתוח פשוט יחסית. כואב הלב |
The Godfather |
29.12.21 22:17 |
14 |
עצוב מאוד! |
צ'מפי |
29.12.21 22:24 |
16 |
איפה הניתוח בוצע? מי המנתח? |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 22:33 |
17 |
הבנתי ברזילי |
חדש על המדף |
29.12.21 22:55 |
23 |
ברזילי נמצא במקום 6 מהסוף מתוך 31 בתי חולים במדד איכות של לקיחת מדדים בחדר התאוששות אחרי ניתוח: |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:26 |
30 |
והקשר לכתבה הוא? |
האחות |
29.12.21 23:27 |
32 |
כנראה שגם את היית מעדיפה לעבור ניתוח במקום אחר |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:40 |
39 |
לפי דיווחים פה הדימום קרה בבית, מה הקשר לזה שהפצת כתבה על מדדים בחדר התאוששות??? |
האחות |
29.12.21 23:44 |
44 |
אני חושב שהדירוג של בית החולים ברזילי במדדי איכות ניתוחיים קשור לנושא גם אם כרגע אנחנו לא יודעים הכל בוודאות |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:48 |
45 |
אז תרשה לי לעדכן אותך, לפני שתמשיך להפיץ את האג'נדה שלך שאין לך חצי מושג על מה אתה מדבר. |
האחות |
29.12.21 23:50 |
47 |
אני ממש לא מסכים איתך, וגם משרד הבריאות לא מסכים איתך. מדדי איכות הם מדדים נבחרים שמייצגים את רמת הטיפול |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:53 |
49 |
פחחחח ח ח חחחח חחחח אתה יכול לא להסכים איתי אבל הבעיה היא שלך בלבד.... |
האחות |
29.12.21 23:55 |
51 |
אם הייתה בך הגינות, במקום לברוח מהאשכול היית טורח להתנצל |
האחות |
30.12.21 00:55 |
58 |
משרד הבריאות: ''הצוות הרפואי בברזילי התרשל - התינוק נולד משותק'' |
זבנג וגמרנו |
30.12.21 04:26 |
70 |
''המשגה החמור ביותר שנחשף בשנים האחרונות'': הרופאים בברזילי כרתו בטעות את אבי העורקים |
זבנג וגמרנו |
30.12.21 04:27 |
71 |
לחקור בדחיפות את הנהלת בית החולים ברזילי |
זבנג וגמרנו |
30.12.21 04:28 |
72 |
תלונות בברזילי: ''עימותים בין רופאים גרמו לניתוחים רשלניים של חולים קשים'' |
זבנג וגמרנו |
30.12.21 04:28 |
73 |
''מתמחה בברזילי ניתח לבד - מטופלים נפגעו'' |
זבנג וגמרנו |
30.12.21 04:29 |
74 |
זהו?? סיימת להשתולל?? עכשיו מה הקשר בין 5 ההודעות שהעלית לנושא האשכול?? |
האחות |
30.12.21 07:33 |
81 |
בברזילי עוברים אלפי ניתוחים מוצלחים, חבל שאתה מכפיש בלי הבנה בסיסית |
אור12 |
30.12.21 00:57 |
62 |
מה הקשר? הסיבוך הזה יכול לקרות גם למנתח הכי טוב |
האחות |
29.12.21 23:27 |
31 |
מה עובר על נתיבות בזמן האחרון? כמה טרגדיות השם ישמור |
מעצר בית |
29.12.21 22:38 |
18 |
קשור לבאבא סאלי? |
דנידין |
29.12.21 23:40 |
40 |
בחיל האוויר כשיש מקרה חריג עושים תחקיר ומוציאים את המיץ של הפרטי פרטים של האירוע כדי להבין |
LO-DAALI |
29.12.21 22:40 |
19 |
חיל האוויר מתוקצב במיליארדים |
_מכבי_ |
29.12.21 22:46 |
20 |
אתה לא יודע כמה אתה טועה!! |
האחות |
29.12.21 23:29 |
33 |
אני מכיר כמה פרחי טייס שהודחו. כמה רופאים את מכירה שהודחו? |
LO-DAALI |
29.12.21 23:37 |
36 |
עדיף שתשווה פרחי טיס לסטודנטים או סטאז'רים |
האחות |
29.12.21 23:41 |
41 |
+1 פרופ' יואל דונחין: ד''ר מוות וקשר השתיקה בגילדת הרופאים |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:42 |
42 |
סיבוך זאת מילה נורא כללית |
אוהבחדשות |
29.12.21 22:50 |
22 |
יוואוו אני בהלם, |
זאב הערבות |
29.12.21 23:19 |
25 |
אוי איזה אסון. |
יוןויוןויוןוי |
29.12.21 23:26 |
28 |
מתחילים עם הפייק ניוז *facepalm* |
האחות |
29.12.21 23:30 |
35 |
אין כאן פייק. מכיוון שאני לא גר בנתיבות רק עכשיו נודע לי ( רוטר ) הכרתי אותה ואת משפחתה יהי זכרה ברוך . |
זאב הערבות |
29.12.21 23:39 |
37 |
בהודעה שערכת יש פייק או דיסאינפורמציה מטורפת כי אין תפרים בניתוח כזה, בטח שלא בצוואר |
האחות |
29.12.21 23:42 |
43 |
אז למה בתגובות אחרות באשכול את משתמשת בתגובה שטוענת שהדימום נגרם בגלל תפרים שנפתחו? |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:49 |
46 |
אתה מוזמן לכוון אותי איפה כתבתי על תפרים שנפתחו.... |
האחות |
29.12.21 23:51 |
48 |
בתגובה 44 את משתמשת בתגובה 10 שטוענת שנגרם דימום בבית בגלל שהתפרים השתחררו |
זבנג וגמרנו |
29.12.21 23:55 |
50 |
התייחסתי לדימום שהתחיל בבית, כל השאר זה המצאה שלך.... |
האחות |
29.12.21 23:59 |
52 |
חברים שלה טוענים לרשלנות רפואית. |
זאב הערבות |
30.12.21 00:35 |
53 |
כמו לא מעט אנשים שאדם יקר להם נפגע או נפתר חס וחלילה |
האחות |
30.12.21 00:38 |
54 |
אין לי פרטים כרגע. והאמת מוות מזעזע |
זאב הערבות |
30.12.21 00:45 |
55 |
אכן המוות הזה מזעזע על זה אין ויכוח כלל.... |
האחות |
30.12.21 00:53 |
56 |
מזעזע |
זאב הערבות |
30.12.21 00:55 |
57 |
בהחלט ... זה היה לפני מעל 6 שנים ואני זוכרת כל פרט מאותו הבוקר.... |
האחות |
30.12.21 00:56 |
60 |
נורא😢 |
me אני |
30.12.21 00:57 |
61 |
הניתוח היה מיותר ולא היה שום סיבוך אלא פאשלה והזנחה, פשוט ניצלו את הפרימיטיביות שלה ואת האמון העיוור במערכת |
בני מרום |
29.12.21 23:29 |
34 |
אני פרימיטבי כי עברתי את הניתוח? |
KnightRider |
30.12.21 03:35 |
69 |
ידיעה עצובה😢 |
me אני |
30.12.21 00:55 |
59 |
מתוך פייסבוק בנתיבות |
זאב הערבות |
30.12.21 01:00 |
64 |
ריבונו של עולם תרחם על עמך ישראל |
זאב הערבות |
30.12.21 01:03 |
65 |
ברוך דיין האמת |
ביריון |
30.12.21 04:37 |
75 |
ברוך דיין האמת |
איש י-ם |
30.12.21 06:17 |
76 |
עצוב מאד. ברוך דיין האמת. תנחומים למשפחה. |
יוסף |
30.12.21 06:58 |
79 |
חבר מתאריך 19.1.21
679 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מעולם לא שמעתי על ניתוח שקדים שהסתבך. השם ירחם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
דימום מסיבי מעורק, יש שם באיזור הרבה כלי דם ובגלל זה יש הנחיות מאוד קפדניות אחרי הניתוח בנוגע למזון שניתן לאכול, מרקמים וטמפרטורות....
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6899 הודעות, 46 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
עשיתי את הניתוח בגיל 22, מזון לא אכלתי שבוע. רק קרח, וקצת מים מעורבים במשכך כאבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
ההנחיה היא למאכלים קרים ורכים.
יצא לי לראות מקרים של דימומים בגלל שניסו לאכול משהו קשה יותר וזה עלול לשרוט את איזור הניתוח ולפצוע אותו וכן, גם לגרום לדימום.
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.18
2355 הודעות, 54 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אצל ילדים יש פחות סיכונים בניתוח..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
34 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
אבל משום מה הרופאים משווקים את זה כניתוח פשוט כשזה ניתוח מסוכן מאוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.18
2355 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
אני דוגמא חיה לכך אגב..
עברתי את הניתוח, ויום אחרי היה לי דימום , הרופא אמר שזה סביר, אבל אמא כמו אמא התעקשה ללכת למיון..
מפה לשם, אני חי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.18
5389 הודעות, 118 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
כמו השמאלי, גם הנתיב האמצעי הוא לעקיפה בלבד! חזרו לימין וחלאס לסכן אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.17
1130 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.21
20 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
היתה יחדה שהיתה מטושפזת בגלל סיבה אחרת, אבל יום לפני זה עברה ניתוח שקדים.. נכנסתי לחדר לטפל בילד אחר, ופתאום היא התיישבה ומזרקות של דם התחילו לצאת לה מהםה והאף. תוך 5 דקות היתה שוב בחדר ניתוח. אם זה היה קורה לה בבית סהיר חהניח דלא היתה נישארת בחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
34 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
אז אני מכירה את השכן שלי שלא עלינו נפטר אחרי הניתוח מדימום ואת הבן שלי שהגיע למיון.
ועוד 2 פה כותבים שגם הם ראו דימום מסיבי כזה.
איך זה עובד עם הסטטיסטיקה??
בילד הבא שלי הרופא גם המליץ לעשות ניתוח שרדים. ואני התעקשתי שלא. שיננו תזונה, לקחנו לרפלקסולוגיה ומה לא.
זה לקח יותר זמן אבל בסוף עבד.
לא מבינה למה הרופאים שולחים ילדים קטנים לניתוח עם סיכון כזה גם הסטטיסטיקה נמוכה, זה לא סיכון לסיבוך קטן זה סיכון למוות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
3579 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
11110 הודעות, 95 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.4.10
7124 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ערני ישים לב שזו תסמונת PFAPA שהיא תסמונת אצל ילדים המתבטאת בהתקפי חום גבוה מחזוריים
אני אבחנתי את המחלה אצל קרובת משפחה,והפנתי את תשומת הלב של הרופא
ומאז,מנה של סטרואידים מיד מורידה את החום.הרבה הורים חוששים(בצדק)מניתוח שקדים.
-ׂ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
2139 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
13882 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אבל לצערי הרפואה במרכז היא לא הרפואה בפריפריה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.19
12872 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70737 הודעות, 238 מדרגים, 474 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יהי זכרה ברוך
Make Orwell 1984 Fiction Again
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9045 הודעות, 85 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5791 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תמיד פחדתי מזה
העדפתי דלקות גרון פעם בכמה חודשים מהסיכוי הקטן אבל הקיים למות אחרי ניתוח כזה.
ועדיין ממשיך לסבול מזה מדי פעם ואין מצב שאוציא אותם
יהי זכרה ברוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.21
1324 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה נכנסתי :(
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.15
28363 הודעות, 249 מדרגים, 492 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
1058 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהיא שוחררה אחרי הניתוח לבית, אבל התפרים השתחררו ואיבדה הרבה דם ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.11
4936 הודעות, 70 מדרגים, 131 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
זעזוע מהמקרה
ביטחוני - דיווחים ראשוניים מהשטח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
1221 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.12
5520 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.20
1221 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
2559 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
1822 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ה' יעזור למשפחתה
יהי זכרה ברוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
1058 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
https://www.health.gov.il/Subjects/Patient_Safety/hospitals/National_plan_dimensions_of_quality/Pages/Quality_indicators_in_Israeli_hospitals.aspx
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
קודם תבין מה אתה מפרסם ואם יש או אין לו קשר למקרה אבל אתה מעדיף לפרסם כל מה שיכול לקעקע את המערכת גם אם זה לא קשור לנושא האשכול....
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מדדי איכות בהתאוששות זה מדידת חום לחולה ב 5 דקות הראשונות לאחר יציאה מניתוח.
אתה מוזמן למצוא את הקשר לדימום...
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
בבית החולים לא רק במדד הספציפי אלא גם בתחומים אחרים. אם יש בעיות במדידת חום בחדר התאוששות, כנראה שזו לא הבעיה היחידה שיש בחדר ההתאוששות.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
חביבי אני אחות בהתאוששות כבר 7.5 שנים והדבר האחרון שאתה יכול לעשות זה ללמד אותי את העבודה שלי ומה מדדי האיכות אצלנו או מה הדרישות של משרד הבריאות....
הצלחת להצחיק אותי כהוגן עכשיו!
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מזל שלא היו לי ציפיות גבוהות מלכתחילה, את הרעל על מערכת הבריאות כבר זרקת, ניסית להישמע מבין בתחום וברחת כשהבנת שנתפסת ...
מקווה שתלמד מזה להבא (שוב, אין לי ציפיות באמת) לא להפיץ שטויות לא קשורות רק בשם האג'נדה.
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
חקירת המשרד על מחדל בביה"ח ברזילי מצאה סידרת טעויות חמורות והחלטות שגויות במחלקת היולדות • העובר סבל ממצוקה חריפה כ-5 שעות, אך לא בוצע ניתוח קיסרי • המשפחה תובעת
https://www.israelhayom.co.il/article/39452
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
א' בן ה-40 נכנס לניתוח הסרת כליה בביה"ח ברזילי - אך לאחר 18 שעות התבררה הטעות הקשה • לבסוף תקלה במכונת ההנשמה הביאה למותו
https://www.israelhayom.co.il/article/39856
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
פרשת המחדל בבית החולים ברזילי, שהביא לכריתה המוטעית של העורק המרכזי אצל החולה, נחקרת בימים אלה בוועדת בדיקה במשרד הבריאות. אולם מהניסיון העגום המצטבר בחקירות הפנימיות של משרד הבריאות, יש הכרח לדאוג שהחקירה לא תסתיים רק בבירור נקודתי של עובדות המקרה. פרשה זו מתווספת לשורה של תלונות קשות שהעלו רופאים בכירים בברזילי בעשור האחרון, כפי שנחשף בכתבה ב"שישבת" לפני כחודש. יש לדאוג שהחקירה תתמקד בשאלות הקשות הקשורות לתפקודה של הנהלת בית החולים, אשר היתה צריכה לבדוק, בין היתר, איזו הכשרה ואיזה ניסיון היו לרופאים במחלקה האורולוגית לביצוע ניתוחים אלה, ואיך מתבצע המעקב אחר המנותחים. משרד מבקר המדינה צריך לחקור בדחיפות מדוע משרד הבריאות אינו עורך כל בקרה משמעותית על איכות הניתוחים בבתי החולים בארץ.
https://www.israelhayom.co.il/opinion/23781
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
משרד הבריאות חוקר תלונות יוצאות דופן של רופאים בכירים במוסד הרפואי הטוענים שחולי סרטן נותחו באופן מוטעה וכושל במחלקה הכירורגית של בית החולים • מנהל מחלקה טוען כי שני רופאים במחלקה מנתחים באופן רשלני • טענות גם על בדיקת התלונות בהנהלת ברזילי
https://www.israelhayom.co.il/article/768697
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
תלונות חדשות על המחלקה הכירורגית בביה"ח ברזילי: "המתמחה שובץ לניתוח לבדו בגלל סכסוך בין רופאים בכירים" • בביה"ח נעשה ניסיון לאתר המדליפים
https://www.israelhayom.co.il/article/769015
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
חוץ מלהשתולל כמו תינוק כי נתפסת עם בורותך, למרות שאתה בעקביות מנסה להפגין ידע, לא עשית פה שום דבר...
הספמת אשכול לחינם כי אתה מנסה לבסס טענה, מטומטמת ככל האפשר, בגלל האג'נדה שלך נגד משרד הבריאות ובתי חולים בפרט.
ועדיין, יכלת לצאת ענק בזה שהיית יכול להודות שאינך יודע ובקיא בתחום ולהתנצל אבל בחרת לצאת ילד קטן שמשתולל לחינם, ממש כמו טנטרום של בן שנתיים.
אני רק מקווה ששאר הגולשים פה יבינו את מה שאני הבנתי מזמן....
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.08
7288 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
בבית החולים ברזילי מטופלים עוברים אלפי ניתוחים מוצלחים, חלק מהמחלקות נחשבות מהטובות בארץ.
בכל ניתוח קיים סיכוי לסיבוכים מאוחרים, ולכל בית חולים יש את המקרים המצערים שלו.
וכמו שנאמר כאן אין שום קשר לשטות שכתבת על ההתאוששות כאשר מדובר במהירות לקיחת חום וכאב שמשתנים בכל שנה.
אבל אם אפשר לזרוק שטויות ולהכפיש בלי שמץ של הבנה בסיסית בתחום אז למה לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1161 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.12.21 בשעה 22:44 בברכה, מעצר בית
ועכשיו זה. בד"ה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.20
1180 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
*אין לי פוזיציה*
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.14
34437 הודעות, 147 מדרגים, 275 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך ולמה. קשה לי להאמין שמישהו אי פעם יבדוק ברצינות מה השתבש כאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
7334 הודעות, 133 מדרגים, 261 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
ועם עודף כוח אדם.
לעומת זאת מערכת הבריאות קורסת, אין מספיק רופאים ואלה שיש עובדים כמות שעות לא הגיונית. אחרי שעות שאתה ער והמוח בקושי מצליח להחזיק את העיניים פתוחות טעויות קורות. האם אפשר לתקן? כן אבל למה לתקן אם אפשר לשלוח אלפי רופאים ללמוד בחו״ל ברמה נמוכה יותר. העיקר תנאי הקבלה המטורפים ואין רופאים ואלה שיש אלוהים ישמור.
תמיד תמיד כשלא מרגיש טוב אני מעדיף אבחנה של אמא מאשר של איזה רופא גמור שלא ישן שנתיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
על כל דבר פותחים חקירה של ניהול סיכונים, מדווחים על כל דבר גם אם לא הייתה לו השפעה (מה שנקרא "כמעט טעות") אז על אחת כמה וכמה במצב כזה, זה חקירה רצינית לא רק של בית החולים עצמו אלא של משרד הבריאות...
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.14
34437 הודעות, 147 מדרגים, 275 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
בתי החולים עושים את מירב המאמצים לבצע בקרת איכות, אבל עדיין ישנה סבירות גבוהה שרופא שהתנהגותו עם חוליו או עם הכפופים לו, או כפי שמתגלה לאחרונה עם נשים הנתונות לבדיקתו, עלולה להיות חבויה זמן רב. יואל דונחין על סדרת חובה לכלל הרופאים והמתמחים
https://doctorsonly.co.il/2021/12/246366
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
52743 הודעות, 257 מדרגים, 497 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם היום חשוב להדגיש. בנט לא לגיטימי. הוא שדד את הדמוקרטיה ואת רצון הבוחרים בשקרים ומעשי נוכלות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.12.21 בשעה 23:37 בברכה, זאב הערבות
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
3579 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מסכנה האישה והמשפחה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
60558 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
בשום מקום באשכול הזה לא כתבתי על תפרים כי אין תפרים בניתוח כזה.
טיפלתי במאות מנותחים אחרי ניתוחי שקדים + עבודה שעשיתי על כל התחום של ניתוחי א.א.ג אז אל תחרטט לי....
אתה מנסה להצדיק את עצמך על ידי עוד שטויות כי הבנת שאין לך מושג על מה אתה מדבר.
תראה את התגובה הראשונה שלי באשכול להודעה הראשונה, דימום שנפתח מהגרון, אם הוא עורקי זה דימום מסיבי ובלתי נשלט
גם את זה חוויתי אז אתה האחרון שיכול לנסות ללמד אותי מה זה....
אתה פשוט מגחיך את עצמך.
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
זה לא מעיד שאכן הייתה רשלנות כזו ..
פגשתי לא מעט משפחות שטענו לרשלנות רפואית אבל בפועל לא הייתה שום רשלנות
מה היא הרשלנות לטענתם?
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
אמא שלה נפטרה לפני כמה שנים
ונשארה יתומה
ועכשיו
הילדה שלה נשארה יתומה
יהי זכרה ברוך
פרח שנקטף בדמי ימיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
גם הדרך (דימום) היא נוראית...
היה לי מקרה לפני כמה שנים, אני לא יכולה לשכוח אותו.
הייתה לי חולה יציבה לחלוטין שהתקבלה לביה"ח בגלל דימום בגרון (לא אחרי ניתוח, רקע אחר לגמרי). נותחה בלילה ונשארה אצלנו בהתאוששות להשגחה (אנחנו יחידת טיפול נמרץ לכל דבר)
אני הגעתי בבוקר והחולה עירנית, מדברת איתי ללא דימום, יציבה לחלוטין.
נבדקה ע"י הרופאים והכל תקין, אין שום עדות לדימום שהיה.
רצינו לשחרר אותה למחלקה (באישור של א.א.ג והמרדימה הבכירה שלי כמובן) והתחלתי להכין אותה לשחרור. היא לא הפסיקה לכחכח בגרון ואני מסבירה לה שוב ושוב שלא תעשה את זה, שאני מבינה שהאיזור רגיש אבל היא אחרי ניתוח והיא יכולה לפגוע בעצמה.
לא עזר, היא לא הפסיקה, כשהתחלתי להכין אותה לשחרור היא שוב כחכחה בגרון וכנראה שזה היה הפעם האחת יותר מידי, היא כנראה פתחה את הצריבות שעשו לה והתחילה לדמם, דימום עורקי (שזה דימום מסיבי) מה שלא ניסינו לעשות כדי לעצור את הדימום הזה לא הצלחנו, היא קרסה באיזה שהוא שלב והתחלנו החייאה של למעלה משעה ולבסוף היא נפטרה.
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14670 הודעות, 255 מדרגים, 502 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
32037 הודעות, 413 מדרגים, 823 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
ואם נחרבנו ונחרב העולם עמנו ע"י שנאת חנם,נשוב להבנות והעולם עמנו יבנה ע"י אהבת חנם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.13
10544 הודעות, 34 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך להתלונן על רצח ולהתעקש על ניתוח לאחר המוות כך שבעוד שנתיים תהיה תשובה (בד"כ טיוח) מה קרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6899 הודעות, 46 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
המערכת מנסה לרצוח את המטופלים בשביל הכיף? ועדיין אני בטוח שאתה תיהיה הראשון לגזול מיטה אם חלילה תצטרך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
32037 הודעות, 413 מדרגים, 823 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
משתתפת בצער המשפחה
ואם נחרבנו ונחרב העולם עמנו ע"י שנאת חנם,נשוב להבנות והעולם עמנו יבנה ע"י אהבת חנם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3380 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
86075 הודעות, 345 מדרגים, 569 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.11
26268 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.18
19549 הודעות, 247 מדרגים, 487 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד