1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
במקביל לעונש ההפסד הטכני שספגה הפועל ירושלים כצפוי, גם בית”ר ירושלים עמדה הערב (רביעי) לדין על סעיף של התפרעות אוהדים בדרבי וספגה עונש של סגירת היציע המזרחי לשני משחקים. בנוסף לכך, בבית”ר גם ספגו קנס כספי על סך 20 אלף ש”ח. המשמעות היא שהצהובים-שחורים יארחו את מ.ס אשדוד והפועל תל אביב ללא קהל ביציע המדובר.
אחרי ההודעה של ההתאחדות על הניצחון הטכני בו, בית”ר לא שכחה זכתה לעקוץ את היריבה העירונית: “יש לנו חוב כתב אליכם”, כתבו במועדון כשהוסיפו את “תוצאת הסיום” של הדרבי: 0:3.

מהלך הדיון

בית”ר עמדה לדין כאמור על התפרעות אוהדים, בשל מספר אוהדים שפרצו לכר הדשא כדי לעבור מהיציע המערבי ליציע המזרחי. בנוסף, הודלק רימון עשן שחור ואבוקה אדומה ונזרק מצת שפגע בשופט הקו. עו”ד מוזסון המייצג את בית”ר: ״אני יכול לומר שבמשחק הזה הייתה בעיה בשמירת הסדר. זה נבע מכך שכניסת האוהדים הייתה ללא בידוק בשל בעיית קידוד ברקודים בשערים. היה עומס בשערים. בשאלה בין מה עדיף: אוהדים שיירמסו בגדרות או להכניס בצורה הזאת, בחרנו בדבר השני, על פי החלטת המשטרה. לכן, חפצים ואבוקות שלא היו נכנסים ברגיל, נכנסו. במקרה של הדלקת אבוקה יש אפשרות לאתר את המדליק וזה לא קרה הפעם. אין לי תירוצים. אולי בשל היקף הכמות”.
״לגבי הפורצים, הם נתפסו”, הוסיף עו”ד מוזסון. “מדובר בילדים קטנים שרצו לעבור מהיציע המערבי למזרחי, איפה שהאקשן. מנעו מהם. לגבי זריקת החפצים, גם זה קשור לבידוק. קשה לאתר את הזורק כי בניגוד לפירוטכניקה, זה דבר שקורה ומפסיק. נבקש מבית הדין להתחשב בסיטואציה שבה הקבוצה נמצאת. אם זה חלק מהשיקולים, נבקש את ההתחשבות הזאת״.