מייקל ג'ורדן נושם לרווחה: רוצחו של אביו יישאר בכלא

לארי דמרי, שרצח ושדד את ג'יימס ג'ורדן בצפון קרוליינה ב-1993, לא ייצא מהכלא בקיץ 2024 • הסיבה: 19 תקריות משמעת חמורות בהן היה מעורב בבית המאסר בשארלוט • הוד אווירותו יכול לחזור לשגרה

מייקל ג'ורדן ואביו. סוף עצוב במיוחד, צילום: טוויטר

מייקל ג'ורדן יכול לנשום לרווחה. לארי דמרי, שרצח ושדד את ג'יימס ג'ורדן ב-1993, יישאר בכלא לאחר שההחלטה לשחרורו בוטלה עלי ידי רשויות החוק בצפון קרוליינה.

דמרי הואשם ברצח המתוקשר יחד עם דניאל גרין (קיבל מאסר עולם ותוספת של 10 שנים), שהתרחש ב-1993 כאשר השניים ניסו לשדוד את ג'יימס ג'ורדן, שעצר את רכב הלקסוס האדום בתחנת אוטובוס בצפון קרוליינה, על מנת לתפוס תנומה. השניים, שאז היו שני נערים בני 18, לא חיכו הרבה, שדדו את אביו של מייקל ואף ירו בו בחזהו בעת ההימלטות לאחר שהתעורר במפתיע במהלך האירוע הפלילי.

כזכור, גופתו של ג'יימס ג'ורדן התגלתה בביצה טובענית בצפון קרוליינה רק כעבור 11 ימים של חיפושים קדחתניים. דמרי, שכיום הוא בן 46, הודה באשמה וקיבל מאסר של 40 שנה והיה אמור לצאת מהכלא בקיץ 2024 במסגרת הליך של שחרורו מוקדם, אבל כאמור, הלילה (בין שלישי לרביעי) נודע שהרוצח ימשיך לשהות בכלא.

על פי הפרסומים בארה"ב, השחרור המוקדם של הרוצח בוטל בעיקר בשל 19 תקריות משמעת חמורות בהן היה מעורב בבית הכלא בשארלוט שם הוא שוהה מאז המשפט החוזר, שקיבל בשנת 2008.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר