ג'וי ריגר ושלומי שבן | צילום: סלי בן אריה, קוקו

קמפיין גיוס המונים: מפורסמים למען התיכון לאמנויות

בוגרי "תלמה ילין", ובהם שלומי שבן, ג'וי ריגר והמנצח להב שני, נרתמו לקמפיין גיוס המונים למען בית הספר, לאחר שמשרד החינוך הגביל את שכר הלימוד

תיכון "תלמה ילין" לאמנויות מגייס את בוגריו המפורסמים לקמפיין גיוס המונים לבית הספר. בין הבוגרים שהצטרפו: המנהל האמנותי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, להב שני; השחקנית ג'וי ריגר; העיתונאי מתן חודורוב והמוזיקאי שלומי שבן.

"תלמה ילין" הוא בית ספר לאמנויות ומוגדר כבית ספר ייחודי, מה שמאפשר להנהלת בית הספר לגבות מההורים שכר לימוד מוגבה עבור הפעילות האמנותית בבית הספר. אלא שבשנתיים האחרונות, משרד החינוך החליט להפחית את הסכומים שניתן לגבות מההורים, ובית הספר טוען כי הדבר פוגע קשות ביכולת להפעיל את מגמות האמנות כראוי ולספק לתלמידים את כל הדרוש. כתוצאה מכך, החליטה עמותת הבוגרים והידידים של בית הספר לצאת בקמפיין גיוס המונים בפלטפורמת JGIVE.

למופעים ובילויים במחירים מפתיעים הקליקו כאן

לדברי חבר העמותה, חיים דיטשמן, שהיה מנהל בית הספר במשך 12 שנה, אחת הבעיות שנובעות מהקיצוץ בשכר הלימוד היא שאין אפשרות לתת מלגות לתלמידים מרקע סוציו־אקונומי נמוך, וכי האפשרות שלהם ללמוד במוסד מצטמצמת.

בסרטון הקמפיין משתתפים בוגרי בית הספר המפורסמים. להב שני אומר בסרטון כי "בתלמה ילין מצאתי סביבה מפרה בין אמנים צעירים, ולמדתי דברים שאני לוקח איתי עד היום. אלה היו, ללא ספק, מהשנים המשמעותיות בחיי". ג'וי ריגר אומרת בסרטון כי "תלמה ילין הוא המקום הראשון שהרגשתי שאני יכולה להיות בו מי שאני באמת, ומי שאני רוצה להיות".

נוסף על המפורסמים, נרתמו לקמפיין גיוס ההמונים עוד עשרות בוגרות ובוגרים של בית הספר, מכל שנות פעילותו. "מגבלות התקצוב החדשות מונעות מבית הספר להמשיך לחנך בדרכו הייחודית", אומרת מירי זמיר, שניהלה את מגמת המוזיקה הקלאסית בתלמה ילין במשך כ־04 שנה. "הסכום שייאסף יסייע במתן מלגות למי שראויים וזקוקים להן, ולחידוש ציוד האמנות המתבלה במגמות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו