שתף קטע נבחר

צילום: AP

מונדיאל: פורטוגל וחוף השנהב סיימו בתיקו 0:0

בית ז': כריסטיאנו רונאלדו בעט לקורה, דידייה דרוגבה עלה מהספסל כמחליף ושחקניו של קרלוס קירוש סיימו ללא שערים במאבק מול הפילים

שחקנים איכותיים לא חסרו, הקצב היה גבוה, אבל המשחק לא סיפק שערים. פורטוגל וחוף השנהב סיימו הערב (ג') את משחקן הראשון בבית ז' במונדיאל בדרום אפריקה בתיקו 0:0. למרות הציפיות הגדולות לנוכח הימצאות הכוכבים במגרש (בראשם כריסטיאנו רונאלדו), לא זכו הצופים באצטדיון 'נלסון מנדלה' בפורט אליזבת' לראות את הרשתות נעות.

 

 

כוכב ריאל מדריד ופורטוגל זכה להשגחה צמודה, אבל הספיק לבעוט כדור אחד לקורה בדקה העשירית. דידייה דרוגבה, אשר החלים מפציעה שהעמידה בספק את השתתפותו בטורניר, שולב כמחליף במדי חוף השנהב בדקה ה-66. חברו לצ'לסי, סולומון קאלו (שחקן כנף שמאל בדרך כלל), אשר פתח במקומו במרכז ההתקפה, התקשה להסתגל לתפקיד ולא שיכנע. 


דני מפורטוגל עם גי דמל מחוף השנהב (AFP) 

 

מהלך המשחק

דקה 10': כריסטיאנו רונאלדו התקרב בפעם הראשונה לכיבוש שער, כאשר השתחרר מהשמירה עליו ובעט כדור אדיר מ-30 מטר לקורה.  

 

15': בעיטה חופשית נפסקה לזכות חוף השנהב, במרחק 30 מטר אלכסונית מהשער הפורטוגלי. סיאקה טיינה סובב מעל החומה החוצה. כעבור דקה בעט איסמעל טיוטה מעל המשקוף.

 

47': עם פתיחת המחצית השניה ביצע ג'רביניו מבצע מבריק וכמעט כבש שער לזכות חוף השנהב. שחקנה של ליל השתחרר באגף שמאל, בעט לשער והשוער אדוארדו קרבליו הדף.


כריסטיאנו רונאלדו וראול מיירלס (AP)

 

54': סולומון קאלו הגיע למצב נוח מול השער של פורטוגל ובעט מ-16 מטרים, אדוארדו קרבליו עצר. מהעבר השני הגביה דקו לרחבה, ליידסון נגח והשוער בובקר בארי קלט.

 

59'. מבצע נוסף של גר'ביניו קרב את חוף השנהב לכיבוש, אבל הכדור נהדף לקרן. בהמשך נגח ג'רביניו מתוך הרחבה מעל המשקוף.

 

66': האצטדיון התעורר כאשר אוהדי חוף השנהב הריעו לדידייה דרוגבה. חלוץ צ'לסי שהחלים מפציעה עלה כמחליף במקום סולומון קאלו.


ג'רביניו ופאולו פריירה (AFP)

 

79': ניסיון נוסף של פורטוגל. ראול מיירלס בעט מרחוק, הכדור יצא החוצה. כעבור דקה שיגר כריסטיאנו רונאלדו כדור חופשי מרחוק, שגם הוא החטיא את המסגרת.

 

90': עבד אל קאדר קייטה, שנכנס גם הוא כמחליף, מסר פנימה לדידייה דרוגבה, אבל הכוכב בעט בצורה לא מדוייקת לרוחב השער והחמיץ את ההזדמנות.

 

הרכבים

פורטוגל: אדוארדו קרבליו; פאולו פריירה, ריקארדו קרבליו, ברונו אלבש, פאביו קואנטראו; דקו (טיאגו מנדש 62), פדרו מנדש, ראול מיירלס (רובן אמורים 85); דני גומש (סימאו סברוסה 55), כריסטיאנו רונאלדו, ליידסון.

 

חוף השנהב: בובאקר בארי; גי דמל, קולו טורה, דידייה זוקורה, סיאקה טיינה;  עמנואל אבואה (רומאריץ' 88), יאיה טורה, איסמעל טיוטה; ג'רביניו (עבד אל קאדר קייטה 81), סולומון קאלו (דידייה דרוגבה 66), ארונה דינדאן.


פורסם לראשונה 15/06/2010 16:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים