2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
מנצ’סטר יונייטד ספגה אתמול (שני) מכה לשאיפות שלה לסיים בטופ 4 בפרמייר ליג, כאשר סיימה ב-1:1 בלבד מול ניוקאסל מהתחתית. הקדנציה של ראלף ראנגניק בשדים האדומים אמנם נפתחה עם שני ניצחונות, אך הקבוצה לא השכילה לכבוש יותר מפעם אחת למשחק בשלושת המפגשים האחרונים.
מי שביקר קשות את השדים האדומים וכן את כריסטיאנו רונאלדו היה גארי נוויל: “רונאלדו הוא כמעט השחקן הטוב שראיתי, זה מציק לי שבשריקת הסיום הוא ישר בורח מהמגרש, זה קרה גם מול ווטפורד באברטון, למה? זה הורס לכל הקבוצה אם השחקנים הכי טובים (רונאלדו וברונו פרננדש) יורדים ישר מהמגרש וכאילו אומרים לאחרים ‘אתם לא טובים מספיק’. קבאני צריך להיות על המגרש”.
ראנגניק אמר לאחר המשחק: “לא אהבתי את איך שנראינו ולא שלטנו. היינו צריכים אנרגיה, פיזיות ולזכות בכדורים, ובכל זה לא היינו בשיאנו. החדשות הטובות הן שהשגנו נקודה, אבל צריכים להיראות טוב יותר. אם רוצים להיות תחרותיים, הפיזיות חשובה. הבעיה הכי גדולה שלנו הייתה הטעויות שעשינו”.
עוד הוסיף המאמן: “בפיגור של שער אחד צריכים לקחת יותר סיכונים. היום לא היה צעד קדימה, צריכים להוריד את כמות המתנות שאנחנו נותנים. מצפים משחקים קשים נגד וולבס וברנלי. אדינסון קבאני? הוא חלוץ מהטופ שהיה פצוע בתקופה האחרונה, אבל טוב שיש לנו אותו שוב”.
2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)