שתף קטע נבחר

גורם בבית"ר: "רק נס ימנע העברת ורד לחיפה"

בירושלים העבירו מסר לסגנית האלופה, לפיו השיחות בעניין מכירת הקשר הצעיר מוקפאות לשבוע אחד, על מנת שהיו"ר יוכל למצוא ספונסר לעונה הבאה. "מודעים לחשיבות השחקן"

"רק נס ימנע את העברת עידן ורד למכבי חיפה", כך אמר היום (ג') גורם בכיר בבית"ר ירושלים. אתמול שוחח אביו של השחקן, נמרוד ורד, עם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין. בפגישה הבהיר קורנפיין לורד, כי נכון לעכשיו אין מנוס ממכירת השחקן, כשהשניים בחנו אפשרות לפתיחה מחודשת של חוזהו.

 

הירוקים מעוניינים בורד כבר תקופה ארוכה ועל פי המסתמן יציעו לבית"ר לא פחות ממיליון דולר, כולל שחקן אחד או שניים במסגרת העיסקה. ורד עצמו הוצף בימים האחרונים בטלפונים והודעות טקסט של אוהדים, המבקרים ממנו שלא לעזוב את הקבוצה. השחקן מעדיף להישאר בבית"ר, אך עדיין לא ברור כיצד ינהג במידה והקבוצה תיאלץ למכור אותו.


עידן ורד. ספונסר חדש ישאיר אותו בבית"ר? (צילום: אלי אלגרט)

 

"אנחנו מודעים לחשיבות של עידן ורד לבית"ר ירושלים", המשיך אותו גורם. "יש רק תסריט אחד שישאיר את עידן במועדון וזה ספונסר שיסייע לקבוצה. בית"ר זקוקה לאנשי עסקים עם זיקה בית"רית לאחר שהוסרו העיקולים. מבחינתנו השבוע הקרוב הוא קריטי ורק אם יגיעו משקיעים, נוכל להימנע ממכירתם של ורד, טוטו תמוז ושחקנים אחרים שהם בעצם הנכסים העיקריים של הקבוצה".

 

בינתיים החל המאמן אורי מלמיליאן לבדוק מספר אפשרויות לחיזוק הקבוצה, כשבין היתר הועלו שמותיהם של סטיבן כהן, שי מימון ואפילו ערן לוי ויחיאל צגאי. נכון לעכשיו נראה כי בית"ר תתחיל להתאמן ב-30 לחודש וב-11 ביולי מתוכנן עבורה מחנה אימונים, כשהיעדים המועדפים הם הולנד וגרמניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים