טרגדיה. אלוף העולם בקיקבוקסינג 3 פעמים, פרדריק סיניסטרה הבלגי, מת לאחר שנדבק בקורונה וסירב לקבל טיפול בבית החולים. סיניסטרה בן ה-41 סירב להשתמש במושג "קורונה" מאז הנגיף החל להתפשט בעולם וסירב להתחסן – למרות שבתחילת נובמבר כבר נזקק לטיפול רפואי הכולל קבלת חמצן.

סיניסטרה, שידוע גם בכינויו "הקברן", מת בביתו בבלגיה אחרי שבחודש שעבר שיחרר עצמו מבית החולים – בניגוד להמלצת הרופאים. לקורונה הוא קרא "וירוס קטן" וטען כי הוא חולה בדלקת ריאות חריפה. במהלך חודש נובמבר פירסם המתאגרף סרטון בו הוא מתקשה מעט לנשום, אך הוא אמר: "אין לי זמן לבזבז על אנשים עצלנים".

סיניסטרה, שהפך ככל שהתקדמה מחלתו למנגד חיסונים יותר ויותר חריף, טען כי: "הווירוס הקטן לא יעצור אותי להראות כי הממשלה מנסה לשלוט בנו בעזרת חיסונים". בסופו של דבר מאמנו, אוסמן ייגין, לקח אותו בכוח לבית החולים ב-13 בדצמבר ולפי הדיווחים הוא נפטר יומיים לאחר מכן.

ברשתות החברתיות ספדו לסיניסטרה תומכיו: "תודה שהיית אתה. נוח על משכבך בשלום". מספר עמודי אינסטגרם ופייסבוק הוקמו לכבודו ולזכרו, כשבין היתר ממשיכים לדבר שם על "השקר ששמו קורונה". בינתיים, האומיקרון ממשיך להתפשט באירופה, כשמספר הנדבקים שובר שיאים מיום ליום.