במהלך נאום המרתון המסורתי של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אותו הוא נושא לקראת סוף השנה בפני מאות עיתונאים, שארך הפעם ארבע שעות, הפנה כתב מחברת הטלוויזיה RT, הנשלטת על ידי המדינה, שאלה לנשיא הנוגעת להשקפת עולמו בנוגע ל"הבעיות בעולם המערבי", "תרבות הביטול" ודעותיה של הסופרת ג'יי קיי רולינג על זהות מגדרית. "זה כמו מגפת הקורונה", פוטין ענה. "וריאנטים חדשים מופיעים, אי אפשר לברוח מזה, וצריך למצוא אמצעים יעילים נגד זה. אם מישהו חושב שאישה וגבר הם אותו הדבר שיתכבד, אבל יש הגיון בריא. אני דובק בגישה המסורתית שאישה היא אישה, גבר הוא גבר, אמא היא אמא ואבא הוא אבא".
פוטין לא עצר שם ועקץ את הספורטאית האולימפית, מרימת המשקולות הטרנסג'נדרית לורל האברד, שלקחה חלק באולימפיאדת טוקיו שהתקיימה מוקדם יותר השנה. "גבר מכריז על עצמו אישה ומתחרה בהרמת משקולות, או כל ספורט אחר", אמר פוטין. "ספורט נשים יחדול מלהתקיים. חייב להיות איזשהו הגיון פשוט".
כידוע, הקהילה הגאה ברוסיה נמצאת תחת מתקפה כבר שנים רבות. לאחרונה הכריז משרד המשפטים במדינה על "רשת הלהט"ב", הארגון הגאה הגדול במדינה, כעל ארגון קיצוני.
https://www.mako.co.il/news-world/2022_q1/Article-cbc105c9ea6fd71026.htm?partner=lobby
חבר מתאריך 29.4.12
30838 הודעות, 188 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אישה היא אישה, גבר הוא גבר, אמא היא אמא ואבא הוא אבא
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
9456 הודעות, 120 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וגבר שמרגיש שהוא אשה יש לו מחלת נפש
כנל בכל מין ומין
במקום לקבל אותם ולהכיר בהם צריך לרחם ולטפל בהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6867 הודעות, 46 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אבל כשגבר מהכוחות המיוחדים של ארה׳׳ב מחליט שהוא מרגיש כמו אישה ונכנס לזירת אגרוף עם אישה ומפרק אותה, אז זה מפריע לי מאוד. למה צריך בכלל ספורט נשי עם בסוף הם מתחרות עם גברים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
8210 הודעות, 134 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
כמו גם דוגמאות רבות נוספות שמעקרות את הרעיון של הפרדת ענפי ספורט על פי מין ביולוגי (רעיון שבא לטובת הנשים ועכשיו מתהפך עליהם)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
5529 הודעות, 33 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
יח"צ: משטרת ישראל היא המשטרה הטובה בישראל!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
לטיפול בבעייה רפואית/פסיכיאטרית?
מה שרואים משם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
9456 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
שהפסיכיאטרים יחליטו איזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.20
34 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
מי שלהטב לא צריך לפרסם בחוצות שהוא כזה כמו מצעדי הגאווה. הפרסום שהלהטב מייצר גורם לשנאה כלפהם . מדוע לעזאזל הלהטב מייצר פרובוקציות . שיצניעו את דרכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
9440 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
8210 הודעות, 134 מדרגים, 257 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
ואי אפשר להתכחש לעובדה שהומוסקסואלים נרדפו, נטבחו, עונו וקופחו מאות בשנים.
העשורים האחרונים הם אפקט המטוטלת לאותן שנות דיכוי.
בסופו של דבר זה יתיישר
יקח זמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
9440 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מבחינה עובדתית, מצעדי גאווה עשו את העבודה שלהם במתן זכויות, הכרה וקבלה חברתית.
🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
4879 הודעות, 46 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
תופעות חריגות יכולות להתקיים כל עוד לא הן לא משנות סדרי עולם של הדברים המובנים מאליהם.
ולראייה הוא צודק לחלוטין מרגע שהחליטו לאפשר לגברים סוטים שלבושים כנשים להתחרות כנשים אזי הם משנים סדרי עולם. זה לא יכול להיות. צריכים להיות גבולות ברורים עד לאה הסטייה היא מקובלת. עוד רגע יתנו לפדופיל ללטף ילדים כי יכילו את זה שזה מרגיע אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
34046 הודעות, 126 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
20774 הודעות, 198 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה היגיון פשוט.
טמטום בגויים אל תאמין, זה מספיק בשביל להסכים עם פוטין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.21
356 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אנחנו נעבאך נדפקנו עם בנט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.17
1468 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
20774 הודעות, 198 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
יש עתיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86059 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1. העובדה שדווקא הוא אחד הקולות הבולטים בעניין זה היא לא פחות מאסון. טענותיו בנוגע להשתתפות גברים בתחרויות נשים מחזקות את טרופי השכל התומכים בכך ומקילות עליהן להוקיע כל אדם שפוי המתנגד להן כפוטיניסט בפוטנציה.
2. כל ההבדל שבעולם בין דיעה של הוגה-דיעות/פובליציסט/סתם אדם לבין זו של רוצח חסר-מצפון הנמצא בעמדת כוח. מובטח שהאחרון כמעט לעולם לא יסתפק בהבעת דיעה בלבד.
3. טרנסג'נדרים אינם וירוס בשום פנים ואופן. אם הם מזיקים אז לעצמם ולא לאחרים.
4. הטענה שגבר הוא גבר ואישה היא אישה אינה "גישה מסורתית" כי אם עובדה מדעית. הטענה שמקומה של האישה במטבח ותפקידה להביא ילדים היא גישה מסורתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
2110 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אלא אם כן מדובר במירב מיכאלי שמחליטה שבא לה ילד בגיל 50 וקונה רחם מעבר לאוקיאנוס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86059 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ברור שיש לאישה(ולגבר) איברים המשמשים לרבייה. זהו תפקידם.
אני כמובן התכוונתי לתפקיד במובן של 'חובה', גם היא דורשת הקרבה וויתור על שאיפות אישיות/אורח-חיים השונה מזו של אמא ל-10 ילדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86059 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
לא רציתי לערוך כדי לא להרוס את ההקשר של השרשור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.20
455 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
50344 הודעות, 205 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
בטח כשמנחיתים תפקיד שכזה למגדר שלם, לא בהכרח בהסכמה בכל המקרים. בוא נסכים שכל אדם יתעסק בתפקיד שלו ללא הגדרות קולקטיביסטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
363 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
ומבחינה ביולוגית, לא רק שזה תפקיד / חלק האשה, אלא הוא תפקידה הבלעדי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
34046 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
תודה על התרת הפלונטר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
17113 הודעות, 151 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.12.21 בשעה 21:21 בברכה, FBD
אני חזיתי במו עיני בתהליך של זוג תאומים בהם התחלפה הזהות המינית כבר מגיל ינקות , והילד שהיה ללא ספק בת בנפשו ובכל מאודו , והילדה שהיתה לכל דבר ועניין בן שרואה עצמו כבן , לא חשבו ולא הרגישו לרגע שאיברי המין איתם גדלו , קבעו להם מה המין שלהם .
חייבים להבין שהטבע טועה לפעמים ומטמיע את האישיות ממין אחד בגוף מהמין השני .
זה שהיא נולדה עם איבר מין זכרי לא משנה שהנפש שלה היא לחלוטין נפש של אישה . אז מה ומי יקבע את המיגדר ? הנפש או הגוף?
אני הייתי אומר ששניהם : בכל הנוגע לספורט ולאתגרים פיזיים , ברור שהגוף יקבע .
בכל הנוגע למוח ולנפש ההתיחסות תהיה על פי הזהות הנפשית המגדרית .
you can’t get it all …
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
בעיה נפשית שניתנת לטיפול. בעיה נפשית - שהטיפול הכי גרוע עבורה הוא "שינוי מין" מדומיין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
18272 הודעות, 66 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
יש הרבה תופעות בטבע שנוגדות את ההבדלות המסרותיות.
יש LG בטבע ויש את האינטרסקס, שזה בכלל צריך אות נפרדת.
טרנסגנדרים/יות פחות אפשר למצוא בטבע, כי זה יותר "עדין", אבל אם יש LG, אז זה לא כזה הזוי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
דיספוריה מגדרית היא בעיה נפשית. כמו סכיזופרניה, או "אדם שמרגיש שהוא חתול".
לא מבין מה אתה מערב פה LG ואינטרסקס כשזה לא הנושא. הפרעות נפשיות אגב, קיימות גם אצל חיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
18272 הודעות, 66 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אם גבר מרגיש שהוא אישה (או ההפך) ופועל "לתקן" את זה, זו בחירה שלו.
זה כמו שבטח דיברו על LG לפני 20-30 שנים ולכן אני מכניס אותם.
לא חייב שזה בעיה נפשית, כמו ש LG זה לא בעיה נפשית..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
תוך שהפרוגרסיבים מעודדים אותו בתופים ובמחולות לעשות שמות בגופו ובנפשו על הדרך וקוראים לזה עוד "תמיכה" ו"קבלת האחר".
האם גבר שמרגיש אישה צריך להתמודד בתחרויות ספורט נשיות? האם אישה שמרגישה גבר צריכה להיות מודרת מתחרויות אלו?
ומי שם אותי לקבוע את זה? בדיוק מי ששם אותך לקבוע אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
50344 הודעות, 205 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
גם סביבה מכילה וגם ניתוח פיזי - לא אפקטיביים מספיק. כנ"ל לגבי הדחקה. אחוזי ההתאבדויות וסבל מדיכאון גבוהים מאד.
אז לא יודע אם הפרוגרסיביים או השמרנים צודקים כאן לגבי היחס לטרנסג'נדרים, כי לאף אחד אין תשובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 81
לגבי "טיפול" - הכוונה לאו דווקא לטיפול שמרפא. אלא לתמיכה נפשית וניסיון למצוא דרכים להתמודד בהצלחה.
למעשה, הפרוגרסיבים המיטו אסון על הסובלים מהבעיה הנפשית הזו. כי "המדע" הנאור מפחד להגדיר את זה בעיה נפשית, ולכן "אסור" לחפש טיפולים יעילים... כי כאמור, אם אתה חושב שיש בכלל בעיה נפשית פה - אתה חשוך בן המאה ה-18.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
50344 הודעות, 205 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
האם זה עניין של "שינוי מין לא אפשרי לא משנה מהם התנאים, נקודה" או אולי של "שינוי מין לא אפשרי כיום, אבל אפשרי בהינתן הטכנלוגיה המתאימה"?
במילים אחרות, אם היתה לי דרך להחליף את כל התאים בגופך (מבלי להרוג אותך), ולהחליף את הגוף שלך, כולל המוח, לחלוטין באיברי נקבה - האם עדיין היה נכון להגדיר אותך כזכר?
אם כן, מה מגדיר אותך כזכר?
אם לא, מהי הנקודה שממנה אתה כבר לא זכר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
לגבי השאלה שלך באופן כללי - אתה גולש לתחום הפילוסופי "מה מגדיר את ה*אני*" או מהי בכלל "מודעות עצמית". יותר על זה:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
47252 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
ואין לך דרך להבין את התפישות האלה אצל בעלי חיים (אלא אם יש לך דרך לתקשר עם בעלי חיים בצורה מורכבת, ואז הכלב יספר לך שהוא מרגיש אישה)
לעומת זאת אקטים הומוסקסואלים או כאלה שנתפשים (בטעות או שלא) כהומוסקסואלים בהחלט קיימים ולאדם יש יכולת להבחין בהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
18272 הודעות, 66 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.13
3665 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
תָּאִיר כְּאוֹר יוֹם חֶשְׁכַּת לַיְלָה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.17
737 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
19696 הודעות, 105 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
לא אכנס לדיונים סיזיפיים על 1 ו-2, רק אומר שלדעתי אי אפשר להגדיר אותו כרוצח.
בנוגע ל-3: אין כזה דבר שאדם עושה משהו בציבור והוא מזיק רק לעצמו. להכל יש השפעה תרבותית, והתרבות משפיעה על חיינו ב-99%, אם לא 100%. הדיון אם יש לנו זכות לכפות ולאסור דברים כאלה הוא דיון נפרד, כמובן.
בנוגע ל-4:הויכוח הוא על זהות מגדרית, ובזה קשה להגיע לודאות של "עובדה מדעית". זה באמת עניין של גישה, וזה לא סותר את זה שיש גישות סבירות ויש שאינן סבירות. זה על אותו רצף של הדיון לגבי תפקיד האשה/הגבר. זה לא אומר ששניהם באים יחד, כמובן, אבל זה על אותו הרצף.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
50344 הודעות, 205 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
וואו ג'ק... וואו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
19696 הודעות, 105 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
50344 הודעות, 205 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
19696 הודעות, 105 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
אני פשוט מתווכח עם ההגדרה "רוצח". יש רודן ויש דיקטטור ויש רוצח. זה לא אומר שהוא בסדר, כמובן. רק ההגדרות חשובות.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86059 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.14
12912 הודעות, 214 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
7336 הודעות, 53 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
העניין של גברים ביולוגיים בתחרויות נשים, כולל אגרוף וכולל מקרים של פגיעה פיזית קשה, זה משהו שכבר נהייה בשגרה היום... וזה לפני שמזכירים חינוך לגיל הרך בו מספרים לילדים שזה אחלה להיות טרנסגנדר, לרבות עידוד התהליך מצד צוותי ההוראה ומאחורי גבם של ההורים (כבר קרה בארה"ב).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86059 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
כמו למשל הקרטושקה שבראש האשכול.
העובדה שיש טרנסג'נדרים רדיקלים שונאי חירות לא שוללת את קביעתי, מה עוד שעיקר הנזק שאתה מייחס להם נובע מכוחם של לא-טרנסג'נדרים שונאי חירות המתיימרים לתמוך ולסייע להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
1325 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51456 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1316 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
עדיף להיות אזרח עני במדינה עם כלכלה נחשלת ולפחד להביע ביקורת על השלטון, לחיות במדינה מלאה שחיתות, שמעלימה אזרחים בלי להניד עפעף גם במדינות זרות, מאשר לחיות במדינה דמוקרטית חופשית וליברלית כמו ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
12497 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
40117 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.06
15415 הודעות, 90 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
פוטין גוי בריא בנפשו -ולכה"פ בזה דוגל ב-7 מצוות בני נח
וַיְבָרֶךְ אֱלֹהִים אֶת נֹחַ וְאֶת בָּנָיו, וַיֹּאמֶר לָהֶם: (א - רמז לאיסור ברכת השם)
פְּרוּ וּרְבוּ, וּמִלְאוּ אֶת הָאָרֶץ. (ב - נשיאת פרי (בריא): רמז לאיסור גילוי עריות)
וּמוֹרַאֲכֶם וְחִתְּכֶם יִהְיֶה עַל כָּל חַיַּת הָאָרֶץ, וְעַל כָּל עוֹף הַשָּׁמָיִם, (ג - השלטון: רמז לדינים)
בְּכֹל אֲשֶׁר תִּרְמֹשׂ הָאֲדָמָה, וּבְכָל דְּגֵי הַיָּם: - בְּיֶדְכֶם נִתָּנוּ!
כָּל רֶמֶשׂ אֲשֶׁר הוּא חַי - לָכֶם יִהְיֶה לְאָכְלָה: כְּיֶרֶק עֵשֶׂב - נָתַתִּי לָכֶם אֶת כֹּל.
אַךְ בָּשָׂר בְּנַפְשׁוֹ, דָמוֹ - לֹא תֹאכֵלוּ. (ד - אבר מן החי)
וְאַךְ אֶת דִּמְכֶם לְנַפְשֹׁתֵיכֶם - אֶדְרֹשׁ: (ה - איסור רצח)
- מִיַּד כָּל חַיָּה אֶדְרְשֶׁנּוּ. וּמִיַּד הָאָדָם, מִיַּד אִישׁ אָחִיו - אֶדְרֹשׁ אֶת נֶפֶשׁ הָאָדָם. (ו - דרישת דם החיה: רמז לאיסור גזל)
שֹׁפֵךְ דַּם הָאָדָם - בָּאָדָם דָּמוֹ יִשָּׁפֵךְ: כִּי בְּצֶלֶם אֱלֹהִים, עָשָׂה אֶת הָאָדָם! (ז - צלם אלהים: רמז לאיסור עבודה זרה)
וְאַתֶּם, פְּרוּ וּרְבוּ, שִׁרְצוּ בָאָרֶץ, וּרְבוּ בָהּ!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
50344 הודעות, 205 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
כמו החלאה פוטין.
הגזלייטינג הצליח יפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
1325 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
אתה לא יודע איפה אתה חי. אנשים ברוסיה יותר חופשיים מאנשים בארץ, עצוב שאתם לא מבינים לאיזה מצב הגענו. יום אחד תבינו וזה יהיה מאוחר. ושנאה זה שמאל, נכון להיום ובמשך ההסטוריה. שנאה זה 100% שמאל אכזר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
215 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
וזה בלי לדבר על שאר הרעות חולות של האיש. ובלי קשר לדיון מה הם טרנסדג׳נדרים.
צדק צדק תרדוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.12
6654 הודעות, 47 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
"בנט הוא אפס", יכול לגרום לך להיות מאושפז או נכה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
1325 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
השליטים כאן הם השופטים. ויש אנשים בישראל (אמיתי לגמרי) שאם רק יוציאו מהפה או המקלדת שלהם שם של שופט הם ישלחו ישר לצינוק.. שזה יותר גרוע מלקלל את פוטין ברוסיה.
אנשים בישראל מוחרמים ומוקצים רק כי הפ בעלי דיעות מסויימות. על מה אתה מדבר בכלל????
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.16
56047 הודעות, 394 מדרגים, 420 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.19
1467 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
34621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
20774 הודעות, 198 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
נשמע שזה לא ברור לך.
יש מצב אתה הומופוב בארון??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
11509 הודעות, 44 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1000 הרוגים ויותר כל יום מקורונה במדינת הפח הזאת, אבל למי אכפת, בואו נתבל את הנאום עם "מערבים" "פרוגרסיבים" ו"טרנסג'נדרים"..
נאומים של פוטין לאומה וקצת וודקה תמיד משכיחים את כל הבעיות והצרות של החיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
19696 הודעות, 105 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
11509 הודעות, 44 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אתה מדבר על ה"ערכים" ברוסיה?
המאפיונר ששולט ברוסיה כבר 20 שנה, נאחז באותם "ערכים" שאתה מדבר עליהם ב"נאומים לאומה" אבל בפועל, הוא מבודד את רוסיה כלכלית, הוא לא מאפשר פריחה של אליטה משכילה ברוסיה, הוא מביא לבריחה של צעירים משכילים למדינות מערביות, הוא מדכא את הכלכלה וסותם את הדרך לכל כלכלן שקורא תיגר על אנשי סקטור האנרגיה ששולטים במדינה, הוא לא מצליח לבלום את הצניחה בדמוגרפיה ומקבל לחלוטין את העובדה שאחוז המוסלמים ברוסיה עולה בהתמדה הרבה יותר ממדינות מערביות "פרוגרסיביות" והרבה יותר מארה"ב.
לפני שאתה וגולשים אחרים משתפים פעולה עם הנאומים הצבועים של פוטין - ותוקפים יחד איתו את "הפרוגרסיבים" ו"המערביים" ביחס לגיבור "ערכי המשפחה והאומה" פוטין, תשאלו את עצמכם - כיצד ה so called פוטין ב-20 שנות כהונתו פיתח את חייו של "הרוסי" הממוצע - האם הרוסים שופעי הערכים מביאים יותר ילדים מבעבר בשביל להפוך את "האומה הרוסית" לגדולה שוב? האם הדמוגרפיה המוסלמית ברוסיה המאוד "לאומנית" הולכת ופוחתת בשנים האחרונות? (יש הערכות שב-2030, רבע מהאוכלוסייה ברוסיה תהיה מוסלמית), האם הכלכלה הרוסית פורחת? האם המחקר ופיתוח הרוסי נמצא בחזית העולמית?
חוצמזה, אני חד משמעית חושב שגם החיים הם ערך בפני עצמו. יש דבר כזה "קדושת החיים" ביהדות לא? אני מעדיף לחיות במקום כפרני עם סניטריה, מערכת בריאות טובה, ותוחלת חיים גבוהה, מאשר במקום סופר שמרני ואדוק, עם תת סניטריה, מערכת בריאות על הפנים, ותוחלת חיים נמוכה משמעותית. אבל זה אני. כל אחד והעדפותיו בחיים.
פוטין לא לוקח את רוסיה לשום מקום. הוא רק מקשקש להם בנאומים על "פטריוטיות" ו"ערכים" כי זה תמיד מוכר טוב בשביל לשמר את שלטונו, ואת שלטון שותפיו האוליגרכים מסקטור האנרגיה.
האם העתיד של רוסיה תחת הנהגת פוטין נראה זוהר הן מבחינה ערכית? (יש עדיין צניחה מתמדת בדמוגרפיה ועלייה בשיעור המוסלמים - מוסקבה היא העיר המערבית עם שיעור המוסלמים הגדול ביותר ביחס לכלל האוכלוסייה), מבחינה כלכלית? (אחת הכלכלות הריכוזיות בעולם המפותח), מבחינת השכלה? (הגירה של צעירים משכילים שבורחים למערב בגלל שאין להם מה לחפש ברוסיה)?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1316 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
אבל הקהל שאתה מנסה לשכנע פה זה בדיוק הקהל שיצביע למישהו כמו פוטין
זה הקהל שמחפש פופוליזם, מחפש לחשוב כמה שפחות, רוצה לדעת שהכל בעולם הוא שחור ולבן, טוב ורע, ושמה שהיה פעם זה מה שטוב לנצח נצחים.
חס וחלילה להתקדם, חס וחלילה להפעיל את המוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
19696 הודעות, 105 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
פשוט אתה אמרת שמתים שם המון והוא סתם משכיח, אז אמרתי שבריאות והנאות זה לא הכל.
כתבת באריכות, אבל חילקת את זה לשחור לבן. אני חושב שבריאות ואיכות חיים זה חשוב, ואלה גם כלים לפיתוח אישי שהמערב מעניק כבמות בלי השוואה לשאר העולם.
אבל.
אי אפשר להתעלם מכך שהערכים המערביים מביאים לחידלון ממשי. לדעתי גם ברמה האישית, בשקיעה מוטרפת לתוך חוויות וריגשוים חסרי טעם, אבל גם ברמה סוציולגית הם נכחדים, טכנית מבחינת ילודה, ותרבותית בגלל מוסלמים וכאלה.
אני אישית מעדיף לחיות בארצות ברית מאשר ברוסיה, ללא ספק, רק לא מזלזל בעמים שמקדשים דברים אחרים שלדעתי חשובים מאד לכל אומה.
האם רוסיה מצליחה להתמודד עם אותם ערכים מערביים? כנראה שלא בהצלחה יתירה, אבל פוטין בונה בסיס שיאפשר להם באמת לאחד את האימפריה מחדש. זה דבר קריטי, במיוחד לרוסים, והם מוכנים להקריב בשביל זה הרבה מאד, אחרת פוטין לא היה מצליח להישאר בשלטון.
אמירה של מנהיג חזק זה לא קשקושים, אלה דברים שמעניקים להם כבוד וזהות, ומשפיעים ל המון דברים לדעתי. ואני לא חושב שפוטין הוא טלית שכולה תכלת. אני כן אומר שאנחנו לוקים במבט מצומצם מאד שמשליך מהתרבות שלנו על אנשים אחרים. היהודים אלפיים שנה פחות או יותר חיו בשפלות ובעוני כדי לשמר ערכים מסויימים, ומה זה העניק לי, וסביר שגם לך? עולם ומלואו. שלא לדבר על מדינה.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.12
6654 הודעות, 47 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2512 הודעות, 8 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51456 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
1479 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4592 הודעות, 31 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פוטין מנהיג ענק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1316 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכי קל לדבר לאנשים בתפיסות בינאריות מסורתיות. שהכל שחור או לבן. שמה שקיים אצל הרוב הוא הנורמה וכל השאר הוא סטייה.
זוהי בדיוק ההגדרה של פופוליזם, ועל הרגשות השמרניים הפופוליסטיים של הרוסים פוטין משחק היטב. גם אם זה בא על חשבון אזרחים טובים ושומרי חוק אחרים.
גם אני חושב שריבוי הזהויות המגדרי לכאורה הוא מעורר גיחוך לעיתים, ואפילו מיותר. אבל חשוב להבין שיש אנשים שאינם מתחברים לזהות המגדרית של המין הביולוגי שלהם, ולא מרגישים כגבר או אישה למרות שנולדו כך. אין לזה קשר לנטייה המינית שלהם. ומותר ואף צריך לכבד אותם ולפנות אליהם כפי שהם רוצים שיפנו אליהם. הרי מדוע לא לעשות כך? אם אפשר לכבד בקשה של אדם ולא לפגוע בו, מדוע לא לעשות את זה.
לצערי אנשים בורים פה בטוחים שנטיות מיניות שונות או זהות מגדרית א בינארית אלו תופעות מדבקות, ולא מבינים שאף גבר סטרייט לא יבחר להיות אישה רק בגלל שהוא רואה טרנסגנדרים מול הפרצוף. לכן אל חשש, אם דברים כאלה גורמים לכם לבלבול מיני אז אולי הייתם מבולבלים מלכתחילה, ואם לא, אז פשוט תכבדו ותקבלו את זה שיש אנשים שונים מכם וכל עוד הם לא פוגעים בכם אז הכל טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
47252 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
שאני או המדינה צריכים לפעול נגדו מצד אחד או לממן את ההפרעה שלו מצד שני, להפך הוא צריך לחיות איך שהוא רוצה מבלי שמישהו יתערב בחייו.
אגב מה שקיים אצל הרוב (או הממוצע) הוא הנורמה. זה לא אומר שזה טוב/רע, נורמה יכולה להיות אחת משניהם...וכמובן שחריגה מהנורמה היא סטייה מהנורמה, אם תוריד את המטען השלילי שהחדירו לך למח בקשר למילה "סטייה" ייתכן שלא תמצא שום בעיה בהגדרה הזאת
אני מבין מה אתה אומר על אנשים שאתה מגדיר כבעלי תפישות בינאריות מסורתיות. אבל אני הייתי מעדיף שהנורמה )) תהיה ביניכם, מצד אחד להפסיק להתעסק בחייהם של אחרים ומצד שני לא לפתח תאוריות מטורללות כדי להסביר ולנרמל הפרעות נפשיות. והכי חשוב - לא לכפות את הטרלול הזה על אחרים. אם נשים לא רוצים להתחרות עם גברים שמרגישים שהם נשים זה בסדר גמור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1316 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
לבין נורמה במובן החברתי שלה
אתה יכול לטעון עד הודעה חדשה שמדובר בהפרעות נפשיות, אבל אני מסכים עם כך שזהות מגדרית היא עניין תפיסתי מלאכותי של בני האדם שניתן לשינוי.
למשל, בן זכר מאז שנולד מחונך בצורה מסויימת, שאמורה להביא לכך שהתנהגותו תהיה "גברית" (במישרין ובעקיפין, ובמידה שונה כתלות בנסיבות). כלומר, ההוויה הביולוגית שלו, איברי המין שנולד איתם, לא בהכרח מתווים את האופי / ההתנהגות הגברית שלו, אלא דווקא אלו תכונות שהוא רוחש מחינוך ומהסביבה (יכול להיות שלמוח של זכרים יש השפעה על ההתנהגות שמתפתחת אצל גברים אבל השאלה מהי המידה).
ולכן לכאורה אם היה מחונך או רוכש מהסביבה שההתנהגות הרצויה שלו היא התנהגות נשית, אז הוא היה הופך לזכר נשי.
ובעצם כך, ניתן להפריד או להוכיח שניתן להפריד בין הזהות המגדרית של אדם (התנהגות נשית/גברית, התייחסות לעצמו כגבר או אישה) ובין המין הביולוגי שנולד איתו.
ולכן ניתן להגיד שיכול להיות זכר עם זהות מגדרית גברית, וזכר עם זהות מגדרית נשית. נקבה גברית ונקבה נשית.
ולכן הזהות היא בעצם דבר מלאכותי שנרכש מהסביבה. יכול להיות שזו זהות ששירתה את המין האנושי כדי להתרבות ולהגיע למצב שהוא היום, אבל בסופו של דבר אם אתה מקבל את הטענה שמדובר בסך הכל בהגדרה ושאדם נולד ללא זהות מגדרית ואת הכל הוא רוחש מהסביבה, אז הרי שאנשים בעלי זהות מגדרית שונה אינם בעלי הפרעה נפשית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
1459 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
להכיר בשקר, גם אם זה רק בשביל להיות נחמד, יגיע הרגע בו תתבקש לפעול על פי השקר.
אז אתה נאלץ להכניס גברים לספורט נשים, כי הם הרי נשים לכל דבר לא?
ולהכניס גברים שחושבים שהם נשים לכלא נשים, כי הם הרי נשים לכל דבר לא?
ולהכניס גברים שחושבים שהם נשים למלתחות נשים, כי הם הרי נשים לכל דבר לא?
כל אדם יכול לחיות כרצונו, אבל התביעה מאנשים להשתתף בהצגה חולנית שגבר ענק עם קוקיות הוא אישה, רק בשביל להיות "נחמד", תוך כדי שאתה מוותר על המציאות והאמת היא מדרון מסוכן לאבדון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1316 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מדובר על מקרים של אנשים שבאמת מרגישים שהמגדר שלהם לא תואם את המין הביולוגי שלהם
לא גבר שרוצה ללכת עם קוקיות כדי להכנס לתא כלא של נשים...
הדברים שלך מזכירים לי את אלה שאומרים על הומואים שהם רק אומרים שהם הומואים כדי שיוכלו לראות בנות שמתפשטות במלתחות..
אתה בוחר בגישה של לזלזל ברגשות ובתחושות של אנשים אחרים. אין פה קשר לאמת. מעולם לא טען טרנסג'נדר שהוא נולד נקבה. הוא אולי טוען שהוא אישה, אבל לא שהוא נקבה. תשים לב להבדל, יש הבדל בין זהות מגדרית (אני מגדיר את עצמי כגבר או אישה) לבין המין הביולוגי שלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
2110 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
הדעה המקובלת היא שמין זה כמו תאריך הלידה או שם האב. נתון פתיחה שנקבע בלידה.
אתם רוצים להמציא לעצמכם עוד נתון של מגדר בתעודת הזהות, תפאדל, תהפכו אותו לנתון כמו כתובת מגורים שניתן להחליפו כל שני וחמישי.
אבל הוא לא יכל להיות קשור לנתון הביולוגי שעל פיו קובעים קטגוריות בספורט, שירות בצבא או תא שירותים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51456 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
שיתחילו למשול על עצמם ויתגברו על זה ברוחם, אם ירצו, הם יכולים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1316 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
זו התשובה כשאין תשובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.14
12912 הודעות, 214 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.20
4279 הודעות, 31 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1385 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
10153 הודעות, 86 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לעם ישראל יש את הכלי המתאים ביותר למטבע בעל שני הצדדים, את היהדות.
השאלה היא האם ומתי נזכה שהמשטר שלנו יהיה יהודי וחירותי?
במציאות חיינו הוא פרוגרסיבי ומשעבד, מדינה כל אזרחית נטולת זהות מוצקה לתפארת, אז עוד נכונו לנו עלילות ונקווה לטוב..
אני נגד שעבוד קומוניסטי רוסי וסיני, גם אם יש לו זהות מוצקה, ובטח שנגד שעבוד פרוגרסיבי שנלחם נגד כל הזהויות כולן..
"Good man must not obey the laws too well"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
37167 הודעות, 322 מדרגים, 621 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
203 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גבר הוא גבר ואישה היא אישה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
40117 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.17
40 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמה אני אוהב את הנשיא הזה צודק בכל מילה גבר שבגברים בלי פחד אומר את מה שצריך לומר פשוט גואל מה שקורה היום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
8304 הודעות, 42 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הטרלול הפרוגרסיבי פוגע במגזר שלם עבור אנשים עם בעיות נפשיות
שיקימו ליגות ואולימפיאדות משלהם ושיעזבו את הנורמלים בשקט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13044 הודעות, 133 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
כשאשה מחליטה שהיא גבר והיא תתחרה בספורט נגד גברים באמת שהגברים לא יפגעו אבל כשגבר מחליט שהוא אשה ומתחרה בספורט נגד ילדות הם היחידות שנפגעות מזה כמו שקורה עכשיו בתחרות שחייה של בנות בארה"ב שבו הגבר שובר את כול השיאים של בנות אי פעם וזה יגרום שבנות לא יילכו לספורט כי אין להם סיכוי אבל הפמיניסטיות קרועות בין לתמוך בבנות או בטרנסג'רנדרים וכרגע הם מפחדות יותר מהטרסג'נדרים ומקריבים בשבילם את הספורט של הנשים(בנות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
8304 הודעות, 42 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אותה טקטיקה כמו הערבים בשטחים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13044 הודעות, 133 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
באמת צריך ארבע ליגות
ליגה של גברים נגד גברים
ליגה של נשים נגד נשים
ליגה של גברים שהחליטו שהם נשים נגד גברים שהחליטו שהם נשים
וליגה של נשים שהחליטו שהם גברים נגד נשים שהחליטו שהם גברים
כול דבר אחר זה לא צודק בדיוק כמו שאנחנו שופטים גברים ונשים בליגות נפרדות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8003 הודעות, 151 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
לא רק שזה נכון,זה גם מעניין
האולם לא יהיה ריק,מי שלא ישחק
גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
108 הודעות, 33 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנשים רשעים ויהירים, כאילו שלה׳ אכפת מה דעתכם כשהוא בורא בריאה טרנסגנדרית ...נפסח על הקדושים בעני עצמם נאום ה׳ ...אם זה לא אתם או ילדיכם מה לעזאזל אכפת לכם איך
אנשים שהם לא אתם חיים? זה מה שהנוצרים עשו ליהודים 2000 שנה.
מה שרואים משם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
4879 הודעות, 46 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
5142 הודעות, 71 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.11
26246 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא טיפש כמו ראשי מדינה אחרים שרצים עם השגעון של הטרנסג'נדריות.
צריכים עוד כאלו שמבינים.
אי אפשר לשנות את סדרי בראשית.
השגעון של הטרנסג'נדריות זה הרס העולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
9383 הודעות, 70 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
73 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.1.20
4184 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פו בסוף אתה עוד תרדוף אחר האמת
קו ישר הוא קו שלוקח את הטוב מהטוב ואת הטוב מהרע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.13
5192 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מעדכן אתכם בחידושים שבעולם הרכב. אשמח לדירוג חיובי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.17
486 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.15
5108 הודעות, 109 מדרגים, 214 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.20
1612 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל פוטין צודק בהחלט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד