האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אשריו ואשרי חלקו! גדולי ישראל עולים להר הבית להתפלל |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 16:58 |
1 |
צועדים לאורם של גדולי הרבנים |
מאיר ירושלמי |
26.12.21 19:04 |
19 |
והביאותים אל הר קדשי ושימחתים בבית תפילתי |
תמיד בהר הבית |
26.12.21 19:37 |
22 |
אשריך! |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 20:34 |
23 |
עוד שמחה ואושר |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:20 |
86 |
ירבו כמותו בישראל |
בנג'ו |
26.12.21 17:07 |
2 |
אמן ואמן, נראה שזה די המצב, מספר העולים בעליכ מתמדת! נהיה אתר תפילה רגוע לתפילה. |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 18:37 |
16 |
המקום שעושה את כל ישראל חברים |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:46 |
88 |
כתבת פרופוגנדה מס׳ לא זוכר כמה |
משלי |
26.12.21 17:07 |
3 |
הרב דב ליאור מספיק גדול כדי לפסוק לו ולתלמידיו. |
כינוי |
26.12.21 17:08 |
5 |
אכן כך |
ביריון |
26.12.21 17:23 |
8 |
+++ |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 23:57 |
38 |
ודאי +999 |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:47 |
89 |
המטרה לא ברורה ??? חח. להחזיר מזבח ומקדש למקומם ולקיים 200 מצוותיהם בימינו בידינו.גם אתה בעיניך תראה שזה קורה |
תמיד בהר הבית |
26.12.21 17:25 |
9 |
תגובת פרופוגנדה מס׳ לא זוכר כמה |
mitronen |
26.12.21 17:41 |
10 |
חחח תגובה יפה 😂 |
משלי |
26.12.21 17:49 |
12 |
תפסיק להעלות מהאוב דברים שלא שייכים להיום אז זה היה פוליטי כמו הרבנים האוסרים עכשיו |
המנהיג הרחמן |
27.12.21 10:39 |
60 |
זה ממש מעניין |
משלי |
27.12.21 11:12 |
62 |
תראה לי דיון הילכתי אמיתי של גדולי ישראל על הנושא מכל הביטיו ואחר כך נדבר |
המנהיג הרחמן |
27.12.21 11:27 |
64 |
ככלב שב על קיאו, כסיל שונה באיולתו |
משלי |
27.12.21 11:43 |
67 |
בדיוק הפוך. לעשות כהוראת הרבנים שליט''א על פי דעת תורה |
ביריון |
27.12.21 11:38 |
66 |
אני מכיר את זה אבל אני הקטן לא מצליח להבין למה? |
למה |
27.12.21 14:47 |
78 |
יפה מאוד! |
כינוי |
26.12.21 17:08 |
4 |
נדמה לי שזה הרב הכי בכיר שעולה להר הבית. המנהיג הרוחני של ''עוצמה יהודית''. |
חריף |
26.12.21 17:10 |
6 |
רבנים אחרים: הרב טנדלר, הרב נ''א רבינוביץ, הרב גורן |
פיניקית |
26.12.21 17:48 |
11 |
הרב גורן: על פי הדין אסור לעלות בכלל לשם, אבל ביום הכיבוש מותר. |
ברוש |
27.12.21 10:10 |
58 |
❓❓❓ |
ביריון |
27.12.21 10:12 |
59 |
תעשה גוגל על המשפט המצוטט |
ברוש |
27.12.21 13:43 |
75 |
זאת לא הפעם הראשונה שלו.. |
כינוי |
26.12.21 18:39 |
17 |
להגיד שהוא הרב של עוצמה יהודית, זה קצת מקטין את הרב ליאור. |
המבצע |
26.12.21 21:09 |
26 |
כל הכבוד לרב ולכל היהודים העולים להר בטהרה כהלכה. |
ביריון |
26.12.21 17:22 |
7 |
אכן, אבל זה רגע היסטורי בגלל הרב זוכה לקטוף פירות מהפעילות שעבד עליה. תפילת מנחה במנין! |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 18:49 |
18 |
שכוייח גדול |
סקוט |
26.12.21 17:49 |
13 |
דמיינו לעצמכם : במקום בו הם הולכים עמד בית המקדש |
ערן26 |
26.12.21 17:50 |
14 |
השם החליט שהגיעה העת,זו הסיבה שנתן לנו את הר הבית במלחמה ניסית לפני 54 שנים. אנו נבנה מזבח ומקדש בימינו בידינו |
תמיד בהר הבית |
26.12.21 18:06 |
15 |
אני כבר מדמיין את הישראלים נוסעים עם כבש בבגאז'. ועכשיו ברצינות די עם הפנטזיות המשיחיות הללו. ב-2022 לא |
עדי |
27.12.21 00:56 |
42 |
ובכלל, מה רע אם כולם יגורו בארץ אחרת? למה לא אירופה, אוגנדה או ארהב? |
שומרוני |
27.12.21 00:59 |
43 |
לדעתי בעוד 100 שנה שתוכל להגיע לקצה העולם במספר דקות יכול להיות שאולי גם היחס שלך למדינה בה נולדת ישתנה. |
עדי |
27.12.21 01:03 |
44 |
מה אכפת לי טכנולוגיה?! זו ארץ אבותיי מימי קדם שהובטחה לנו על ידי הקב''ה |
שומרוני |
27.12.21 01:07 |
45 |
בית המקדש היה מקום משכנו של ארון הבית. אין לנו את ארון הברית אז למה כדי להקריב קורבנות, לעלות לרגל ולהתפלל |
עדי |
27.12.21 01:21 |
46 |
בהר הבית יש 2 נקודות מדוייקות שרק שם אפשר לקיים המצוות.מזבח-העולה מיקומו מדוייק היכן שהיתה עקדת יצחק,ופסגת ההר |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 03:12 |
51 |
דוד, שלמה וחברי הסנהדרין היו בני אדם. ההחלטות/פסיקות שלהם הן פרשנות. יש איזה צו אלוהי כתוב במפורש שרק על |
עדי |
27.12.21 11:18 |
63 |
בעקידה הציווי לאברהם ללכת אל המקום אשר אראך,ואברהם החליט מהו המקום.לגבי המקדש כתוב בתורה אל המקום אשר יבחר ה' |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 11:36 |
65 |
פרשנות זה משהו שיכול גם להשתנות עם השנים. |
עדי |
27.12.21 14:44 |
77 |
אוקיי,מה אכפת לי התגלגלות ההסטורית.ברור לכולם שמקומו של המקדש היהודי הוא הר הבית בדיוק איפה שעמדו במצורף 1,000 |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 15:25 |
82 |
בית מקדש חוניו? |
למה |
27.12.21 14:49 |
79 |
באמת כהנים שגרו במצרים בנו לעצמם מקדש חוניו ומזבח ועבדו בו,עובדה הסטורית. מה התוקף ההלכתי ? האם היה לזה היתר ? |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 15:17 |
80 |
מסכים עם כל מילה |
למה |
27.12.21 15:21 |
81 |
יפה. קבל עוגה בצורת כלי המקדש |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 16:17 |
83 |
לפי הכינוי שלך בית המקדש אמור להיות בהר גריזים, לא כך!? |
עפרא דארעא |
27.12.21 02:20 |
48 |
יהודי ! |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:49 |
91 |
זה יקרה עדי. תתרגל לרעיון |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 06:10 |
52 |
הם לא הולכים איפה שעמד בית המקדש שזה אסור לכל הדיעות אלא על הר הבית |
גביש |
26.12.21 19:21 |
21 |
ברור |
ערן26 |
26.12.21 22:41 |
37 |
בדיוק ++ |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:48 |
90 |
מחזירים כהנים לעבודתם , לויים לדוכנם לשירם ונגינתם , וישראל למעמדם |
תמיד בהר הבית |
26.12.21 19:20 |
20 |
בתמונות זה מאוד מרשים מהמם ומפליא, אבל במציאות כשהם מתאמנים על הלכות עבודה, לא נראה יפה |
אבי_85 |
26.12.21 21:22 |
28 |
המציאות |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 02:17 |
47 |
למה רב עובדיה יוסף לא עלה? למה הרב קנייבסקי לא עלה? למה הרב שלום כהן לא עולה? |
משה |
26.12.21 20:54 |
24 |
רשימת הרבנים הזאת גם לא שותים קוקה-קולה - כי זה אסור! |
קוסיגין |
26.12.21 21:08 |
25 |
כי הם מתרחקים מכל מה שקשור ליישוב הארץ וחיזוק המפעל הציוני. |
המבצע |
26.12.21 21:11 |
27 |
+++כמה פשוט, חבל שכך |
אבי_85 |
26.12.21 21:23 |
29 |
סיפור מצחיק, אך מהווה משל נפלא לתשובה לשאלתך: |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 21:49 |
32 |
✔✔✔ |
ביריון |
26.12.21 21:59 |
34 |
✔✔✔ |
ביריון |
26.12.21 21:59 |
35 |
עצוב וקולע |
בן שלמה |
27.12.21 06:46 |
53 |
תגובה מגעילה ומבישה |
משלי |
27.12.21 11:45 |
68 |
❓❓❓ |
ביריון |
26.12.21 21:58 |
33 |
כרת. |
ZioNLight |
26.12.21 21:44 |
30 |
תמיד ידעתי שאתה צדיק. |
שרהחינוך במיל |
26.12.21 21:48 |
31 |
ואני ידעתי שמה שהוא כותב כנראה שהאמת הפוכה... |
יחיד ומיוחד |
26.12.21 22:40 |
36 |
המסלול ההיקפי בו הולכים היהודים הדתיים בטוח ללא חשש כרת. קום ציון ועלה לציון !! |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 07:21 |
54 |
לדעת רוב מניין ורוב בניין של רבני ישראל הדבר אסור ומזיק |
סתם אחד |
27.12.21 00:18 |
39 |
הרב דב ליאור כנראה מספיק גדול |
שומרוני |
27.12.21 00:55 |
41 |
גם הרב קוק |
משלי |
27.12.21 11:45 |
70 |
הלו,השכינה שם! א-לוהים התחייב לשלמה המלך 'והיו ליבי ועיני שם כל הימים'. חובה לעלות ולדרוש את השכינה שנמצאת שם |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 07:49 |
55 |
אומנם עולים להר הבית אבל אין שם בית מקדש, ולכן חשוב ביאת משיח כדי לבנות בית מקדש |
אריה33 |
27.12.21 00:49 |
40 |
בית שני בנו בלי משיח. ויש רישומים הסטוריים 2 מקרים אחרי החורבן שחכמים התארגנו לבניית המקדש כשניתנה רשות משליט |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 08:43 |
56 |
לצערינו יש גם מוסלמים היום בהר הבית מה שלא היה בימי שלמה המלך, ולכן לא ניתן לבנותו היום |
אריה33 |
27.12.21 11:45 |
69 |
המוסלמים יעופו כמו מוץ ברוח אם רק נרצה באמת |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 11:48 |
71 |
סיפורים ואגדות זה קל לכתוב במקלדת, ופרצה מלחמה עם חמס כי רק נכנסנו שם לבדוק משהוא, ולכן חשוב להיות מציאותי |
אריה33 |
27.12.21 12:17 |
72 |
מה שברור הוא שאין לנו - מדינת ישראל והעם היהודי - שום פטור ממזבח מקדש ו-200 מצוותיהם שמהתורה. אין לנו פטור. |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 12:48 |
73 |
תקראי שוב תגובתי הקודמת כי יש מציאות ויש חלומות וחייבים להיות במציאות |
אריה33 |
27.12.21 13:13 |
74 |
ברוך אתה השם משמח ציון בבניה |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 03:04 |
49 |
איזו תמונה יפה |
ביריון |
27.12.21 03:06 |
50 |
דוגמה לשריד בית המקדש בהר הבית : הכותל המערבי המקורי שנבנה ע''י עזרא ונחמיה על החורבות |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 09:49 |
57 |
הלכתית אפשר כיום לחדש עבודת הקטורת על מזבח זהב נמוך 1 מטר בתוך כיפת הזהב כמו שהיא ללא שינוי. מצוות דאורייתא ! |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 11:03 |
61 |
לפני כשעה נערך דיון בועדה לבטחון פנים בכנסת :המצב הבטחוני בעיר העתיקה ובמרחב הר הבית, בראשות ח''כ מירב בן ארי |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 14:39 |
76 |
המשך מהדיון היום בועדה |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 17:43 |
84 |
מחרתיים ( רביעי) עליה להר הבית עם הרב יוסף אלבוים , איש יחיד ומיוחד |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:18 |
85 |
בבית השם נהלך ברג''ש : ברד רוח גשם שלג. עולים להר הבית בכל מזג אויר |
תמיד בהר הבית |
27.12.21 18:43 |
87 |
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כדאי לתמוך בהתקדמות היהודית בהר הבית בשני דרכים:
א': בעליה למקום הקדוש בטהרה.
ב': לחזק את הפועלים במקום במשך כל ימות השנה: http://lp6.me/2CmL4.
גילוי נאות, אני גם עליתי וגם תרמתי, יש סעיף 46.
אשרינו ישראל!
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.10
7783 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
35241 הודעות, 168 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ועם ישראל מתעורר
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3137 הודעות, 104 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
על אף שרוב גדולי ישראל אסרו את העליה להר הבית.
לא ברור מה המטרה של התעמולנים.
אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
9975 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.17
2706 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
רוצה להבין איך לפעול בנדל"ן בארה"ב? https://bit.ly/2CRn7dD
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3137 הודעות, 104 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
תעמולה תיענה בתעמולה
אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
6112 הודעות, 65 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הגבולות היום ברורים כשמש הולכים לכל הדעות הכי מחמירות אין שום חשש כרת ובפועל כל מי שמצטרף ונכנס כמו שצריך מקדש שם שמיים ומקרב את הגאולה. מזמן כבר הפסקנו לשמוע לרבנים הפולטיים ורובם כיום הם לא דעת תורה ולא כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3137 הודעות, 104 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
שכל מי שמחפש לעלות להר הבית זה מגיע יחד עם זלזול עמוק לרבנים וחיפוש מניעים מתחת לאדמה, העיקר לא לקבל את דעת תורה, תמיד בהיסטוריה תירצו תירוצים, גם על משה רבינו, שכל מה שעניין אותו היה פוליטיקה ולא באמת מחוייבים לשמוע לו.
תגובה מבישה ומגעילה. פעירת פה נגד רוב גדולי ישראל. העיקר שהרבנים שמתירים הם לא פוליטים, רק אלו שאוסרים, או במילים אחרות, מי שמססתדר עם האג׳נדה ההזויה שלי הוא צודק ומי שלט הוא פוליטי ובעל אג׳נדה.
אגב, גם כיום רוב גדולי ישראל אוסרים את העליה להר הבית.
אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
6112 הודעות, 65 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
הכל זה רק חשש כרת ותו לא. מי מגדולי ישראל שיפתח את הסוגיה כמו שצריך אז נראה , בנתיים רק הצד המתיר בדק זאת יסודית והצד האוסר אוסר בלי שום הסבר הלכתי. וזה לא משנה שקוראים לו גדול ישראל לך הוא גדול אבל למי שמבין יותר הוא קטן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3137 הודעות, 104 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
״לך הם גדולי ישראל אבל למי שמבין הם קטנים״
הבנתי לגמרי.
הראי״ה קוק קטן.
הרב עובדיה קטן.
הרב אלישיב קטן.
עוד מאות רבנים וגדולי ישראל שמקובלים על רוב מניינים ובניינם של כלל ישראל הם קטנים ולא מבינים מהחיים שלהם.
לא יודעים ללמוד.
לא יודעים לפתוח סוגיא.
זה הרי ״רק״ איסור כרת, לא משהו שצריך לחשוש לו במיוחד.
בקיצור, מה שמניע את שכמותך ואחרים זה ממש לא יראת שמים ורצון לקיים את מצוות ה׳ אלא זלזול עמוק ברבנים וגדולי ישראל, מי שלא מסכים עם האג׳נדה שלי הוא קטן, ולא יודע ללמוד. ומותר לזלזל בו ולהכפיש אותו באשמה של כוונות לא ראויות.
עצוב ומביש.
אני סיימתי להקפיץ את האשכול המשעמם והמיותר הזה אבל לפחות למדתי דבר או שניים על כוונותיכם.
אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.08
8224 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הרי יודעים בברור היכן בית בית המקדש קודש הקודשים העזרות הכל
אז אין בעיה להיות מסביב
ואישית הייתי באבן השתיה לפני הרבה שנים בזמן שלא הבנתי כלום בטיול מבית הספר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
9975 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
326 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37495 הודעות, 135 מדרגים, 251 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.04
21705 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
תן מקור לזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.04
21705 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
9975 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.19
4315 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
יש לו אלפי תלמידים, מעבר לאנשי עוצמה יהודית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
זו התקדמות נוספת בדרך למקדש!
רק אציין שוב, לעלות להר הכי חשוב!
אך מי שרחוק כרגע, יכול לתרום ברגע:
http://lp6.me/2CmL4
(יש סעיף 46)
ביחד נחזק את היהדות בהר הבית ונתקדם לבנין בית המקדש!
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.20
15034 הודעות, 102 מדרגים, 164 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
33424 הודעות, 243 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רבי עקיבא הלך במקום בו הם הולכים,
בסיפור הידוע שראה שועל יוצא מבית קודשי הקודשים.
מרגש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
10680 הודעות, 27 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
צריכים שום בית מקדש ומי שממש צריך לבקש משהוא יכול לעשות זאת בבית הכנסת שליד בית מגוריו. מבחינת מרחק ואזור קליטה זה כמו בהר הבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.08
24397 הודעות, 251 מדרגים, 480 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
איזה טוב השם !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
10680 הודעות, 27 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אני חושב שבעתיד החיים יהיו מאד שונים ותהיה הגירה שתשנה לגמרי את האופי של המדינות כמו שהן היום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.08
24397 הודעות, 251 מדרגים, 480 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
אני אשאר בה גם אם אהיה אחרון ואנסה להקים את בית המקדש ולגרום לכך שתהיה ארץ ישראל השלמה
איזה טוב השם !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
10680 הודעות, 27 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
צריך להקים את בית המקדש על הר הבית ?
לא המקום עושה את עצמו כמקום קדוש אלא מה שנמצא בו/עליו.
לפני שאתה בונה בית כנסת על מגרש של 400 מטר המגרש לא קדוש.
הסיכוי שבוקר אחד תתעורר והר הבית יהיה ריק הוא 0.000%.
למה לא יחליטו מועצת הרבנים על הקמת בית מקדש באזור יפה, נגיש עם שטח גדול לחנייה מסודרת ומסחר למכירת מזכרות וקמעות ומי שירצה יוכל לבוא להקריב קורבן ולהתפלל ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
הסלע שבכיפת הסלע/ הזהב - היכן שהוצב ארון הברית בקודש הקודשים
מקום המזבח כיום : שטח מרוצף פנוי ממבנים, דרום מזרחית לכיפת הזהב.
המיקום ידוע ונפסק הלכתית.
המקומות הללו קודשו לעולמים על ידי דוד ושלמה , ובבית שני על ידי הסנהדרין
המזבח והמקדש יוקמו אך ורק בנקודות המדוייקות האלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
10680 הודעות, 27 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
הר הבית אפשר לבנות את בית המקדש שעל פיו נקבעה הקביעה הזאת ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 63
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.12.21 בשעה 11:50 בברכה, תמיד בהר הבית
מלך והסנהדרין הם המחליטים מה המקום אשר ה' בחר
היהדות מבוססת על פסיקות של חכמים
מרגע שהחכמים פסקו הם קידשו את המקום לעולמים , וזהו.
אי אפשר להחליף למקום אחר
יש הרבה פירושים ומדרשים בתנך ובגמרא על סמך מה דוד החליט שהר הבית הוא המקום אשר ה' בחר.
קודם כל פרשנויות דקדקניות מתוך ברכת יעקב לבניו שנחשבת נבואה.
וגם (פרק אחרון סוף שמואל ב) שבזמן דוד היתה מגיפה נוראית מתו 75,000 !! דוד התפלל לה' , ואז ראה מלאך עם חרבו נטויה על ירושלים , כשקצה החרב מדוייקת על נקודה מסויימת , גורן ארוונה שבהר הבית.
כך ידע דוד מה המקום המדוייק של המזבח.
המקדש, קודש-הקודשים , נמצא מערבית למזבח , במרחק מסוים
זה כלל מהתורה , עוד מהמשכן שהיה 40 שנה במדבר , והמשיך אח"כ אצל יהושע השופטים והמלך שאול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
10680 הודעות, 27 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
כשאברהם הגיע לארץ ישראל הוא לא הלך ובנה מזבח בהר הבית, במקום זאת הוא הלך ובנה מזבח באלון מורה ואח"כ ליד בית אל.
גם הרבה מאד שנים אח"כ המשכן היה במקומות שונים בארץ ורק דוד המלך אחרי שביסס את ירושלים כמרכז ממלכת ישראל הוא העביר את ארון הברית לירושלים ובנה מזבח בגורן ארוונה היבוסי וקבע: "זֶה הוּא בֵּית ה' הָאֱלֹהִים וְזֶה-מִּזְבֵּחַ לְעֹלָה לְיִשְׂרָאֵל".
לי זה נראה שהקביעה שבית המקדש צריך להיות על הר הבית היא יותר מגיעה מנסיבות מדינייות-חברתיות שהיו באותה תקופה והתקבעה.
אגב, האם ההלכה מתירה לבנות בית כנסת על גבי מקום ששימש קודם למסגד או כנסיה ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
שנה
שני בתי המקדש.
כמו שלא ויתרנו לחזור דווקא לארץ ישראל
ולא ויתרנו שבירתנו תהיה דווקא ירושלים כמו אצל דוד המלך,
אז ברור לכולם ללא מחלוקת , שנבנה מזבח ומקדש בדיוק איפה שעמדו 2 המקדשים הקודמים
והר הבית בידינו !
הוא משוחרר בידינו כבר 54 שנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.08
8224 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
לא יודעת
(חוניו שם משפחה של כהנים יהודים)
אבל היום המצב ברור.
יש ליהודים מדינה אחת
שבירתה ירושלים אחת
והר הבית שכולם מסכימים שעליו עמדו 2 בתי המקדש הלאומיים , כל אחד כמעט 500 שנה
מה אכפת לי מה עשו יהודים במצרים תחת נסיבות כלשהן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.08
8224 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
יש לנו בית מקדש אחד בהר הבית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.4.15
1110 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
הלל הזקן: דעלך סני - לחברך לא תעביד…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
הכהן הגדול ביום הכיפורים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.07
4604 הודעות, 45 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
יש מקומות בהר הבית שמותר לטמא מת להכנס
במקום המקדש עצמו אסור להכנס לכל הדיעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
33424 הודעות, 243 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
הכוונה שהם הולכים באזור שבו היה בית המקדש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51460 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
117 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה הרב יצחק יוסף לא עולה? למה הרב דוד לאו לא עולה? למה הרב דוד גרוסמן לא עולה? למה ולמה ולמה.... כל הרבנים לא עולים?? כי אסור!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.18
1352 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
לידיעתי, יש רבנים שמתירים דברים שרבנים אחרים אוסרים - וזה בסדר.
אז למה בנושא הזה נראה שיש כאלו שלא מוכנים לוותר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.19
4315 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
לכן הם לא מעודדים התיישבות ביו"ש או הליכה לצבא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51460 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מספרים ששאלו רב בבני ברק מדוע הוא אינו עולה להר הבית? השיב שהוא חושש לחייו.
שאלו אותו - הרי בהר הבית אין חשש אפילו לכרת?
ענה, סבורים אתם שמהר הבית חששתי למיתה?! בשובי לבני ברק אני חושש ממיתה....
ודו"ק...
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.13
1410 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3137 הודעות, 104 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
כל גדולי ישראל עוברים על ולא תגורו מפני איש?
אין לכם טיפת בושה?
ליצנים בתחפושת של יראי שמים. מתלוצצים מכל דבר שבקדושה.
אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.16
56049 הודעות, 394 מדרגים, 420 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
81 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.08
2220 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.08
24397 הודעות, 251 מדרגים, 480 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
איזה טוב השם !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
3137 הודעות, 104 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מנודה מבוזה מנוכרת מחוללת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6286 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.12.21 בשעה 01:29 בברכה, אריה33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
רומאי או ביזנטי ,
שני הנסיונות לא הצליחו
כלומר חובה לבנות מזבח ומקדש ולקיים 200 מצוותיהם שמהתרי"ג ,
בלי שום תנאי מקדים להמתין שקודם יבוא המשיח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6286 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
ולכן המשיח כן יוכל לבנותו למרות המוסלמים ונוכחותם שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6286 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
המשיח אולי יעשה שם הוקוס פוקוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.12.21 בשעה 12:54 בברכה, תמיד בהר הבית
חובתנו היום לקיימם
חובתנו להקים מזבח ולהקריב תמידים ומוספים ושאר הקורבנות
חובתנו להקריב את הפסח , ומי שאינו אוכל כזית פסח בליל הסדר חייב כרת אמיתי ,
ממש כמו מי שהוא ערל ולא מל את עצמו
חובתנו לבנות בית מקדש ולהדליק בו מנורה להעלות קטורת ולסדר את לחם הפנים
וכו'
וחובתי אני להביא את קורבנות יולדת על הלידות שלי.
אני בעלת חוב כלפי השם , ורוצה לשלם אותו
"נדרי להשם אשלמה נגדה נא לכל עמו" בעזרת השם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6286 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
ואם השם ירצה זה יבוא למציאות עד שהשם ירצה זה ישאר חלום למקלדת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
85951 הודעות, 344 מדרגים, 567 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פוסט פייסבוק של אסף פריד :
הפוסט הזה ישעמם את העולים להר הבית
עמכם הסליחה, מוזמנים לדלג.
הרבה זמן רציתי לדבר על התמונה הזאת.
בתמונה מצולם גרם מדרגות העולות ממפלס הר הבית לרמה המוגבהת עליה עומדת כיפת הסלע - מקום המקדש.
ישנם מספר גרמי מדרגות כאלו בהר, בתמונה נראה גרם המדרגות הנמצא בקצה הצפוני של צד הרמה המערבי.
שימו לב למדרגות
המדרגות רחבות מאוד ,בסביבות מטר כל מדרגה. כולן עשויות מאבני ריצוף בלתי אחידות, כל אבן שונה מחברתה, לעיתים אבן אחת מספיקה לכל רוחב המדרגה, לעיתים יש שם שתי אבנים או יותר לרוחב המדרגה.
עכשיו שימו לב לנדבך התחתון, זה שבגובה ההר (למה בכלל צריך אותו??)
כל האבנים שם ברוחב אחיד ומדוייק
מעבר לכך, שימו לב לרמת הגימור של אבני הריצוף בכל המדרגות למעט הנדבך הראשון, במדרגות האבנים חלקות ומגומרות, בנדבך התחתון האבנים הרבה פחות חלקות.
סברה, שיש סיבות רבות לקבל אותה,
שהנדבך התחתון של המדרגות, אינו גרם מדרגות אלא קצה של חומה קדומה.
לכן גודל האבנים האחיד, ולכן חוסר הגימור של המרצפות.
או במילים אחרות, זהו הכותל המערבי הקדום של הר הבית, טרם ימי הורדוס, הכותל המערבי המקורי שבנה עזרא, על חורבות בית המקדש הראשון.
לסברה הזאת יש משמעות דרמטית, על זה אכתוב בלנ"ד פעם אחרת.
וקל מאוד לאשש או לפרוך אותה.
בחצי שעה של עבודה עדינה עם טוריה, אפשר להרים את הריצוף סמוך לנדבך התחתון, ולברר האם מדובר בקצה חומה, או בסתם ריצוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אפשר לצפות בפייסבוק של ארגון "בידינו"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
יו"ר ועדת ביטחון הפנים מירב בן-ארי הורתה להקים תת-ועדה לגיבוש המלצות בנושא ההגבלות כלפי יהודים והמצב הבטחוני בהר הבית
עוד קבעה חברת הכנסת בן ארי כי הועדה תעקוב פעם בחצי-שנה אחר עבודת המשטרה בהר הבית כדי לתת לעולים היהודים סעד ופיתרון לכל ענייני המורחקים מהר הבית, הגבלת השעות, אבטחת היהודים עם כיפה לעומת בלי כיפה.
בנוסף הועדה קראה למשטרה לנהוג בשיקול דעת, ולוודא כי לא יתכן מצב בו יהיה עוד אב שכול כתוצאה מרצח במקום הכי חשוב במזרח התיכון.
הדיון, יוזמת חברי-הכנסת שיקלי (ימינה), רוטמן (הציונות הדתית) ומיקי זהר (הליכוד), ובשיתוף עם ארגון "בידינו" התקיים הבוקר ובעקבותיו יהיה מענה שוטף בועדה לביטחון הפנים.
מנכ"ל "בידינו למען הר הבית" תום ניסני אמר בדיון: הסדרי הביטחון במרחב הר הבית הם שקר אחד גדול, המשטרה מובילה אסטרטגית הבלגה ופייסנות מול טרור "כדי לא להצית את השטח". ניסני הדגיש כי יש להפריד בין השוטרים בשטח לבין מקבלי ההחלטות במשטרה וגופי הביטחון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פוסט של אסף פריד :
אם יש מישהו שאי פעם ״פתח לי את הראש״ זה הרב אלבוים.
בשנת תשנ״א כאשר הייתי בשישית, תלמיד בישיבת ״נתיב מאיר״ נרצח הרב כהנא
הארוע הזה דחף אותי בעוצמה לפעילות, כחלק מהפעילות גם עליתי להר הבית.
עליתי כמובן לפי ההלכה, אחרי טבילה, בלי נעלי עור למקומות המותרים. אבל הסיבה שעליתי נבעה ממניעים לאומיים נטו. לא יכול להיות שהערבים שולטים במקום המקדש.
כמה חודשים אחר כך פגשתי את הרב אלבוים, במשרדים של תנועה, שאם אזכיר את שמה עלול הפוסט להמחק.
הרב אלבוים היה חריג מאוד באותו מקום והתפתחה בייננו שיחה, תוך כדי השיחה, הבנתי שהרב אלבוים בא למשרדים בשביל לערוך את העלון החודשי של ״יבנה המקדש״ (הרב כהנא, אישר לו להשתמש חינם במחשבי המקינטוש של התנועה, שהיו אז המילה האחרונה בתחום)
אתה באמת רוצה לבנות את המקדש?
כן.
כלומר בימנו? יעני בזמן הזה?
ודאי
אבל איך אפשר בלי משיח, פרה אדומה, ובכלל כולנו טמאי מתים, שלא לדבר על מקום המקדש שכלל אינו ידוע לנו?
שפכתי את כל מה שדחפו לי לראש בחינוך המיינסטרימי שקיבלתי.
אחרי שעתיים, כבר הייתי אדם אחר.
ביום רביעי, בשעה 08:00, הרב אלבוים יעלה אי״ה להר
כולם מוזמנים להצטרף
#תהא_שנת_פי_2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד