גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #725888 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 725888        
במבית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.18
8497 הודעות, 153 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:19   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

משפחת גרוס מירושלים שאיבדה שתיים מבנותיה באסון ההדברה בביתם - תפוצה ב3.5 מיליון ש״ח  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.12.21 בשעה 12:26 בברכה, במבית
 
‏פרסום ראשון: משפחת גרוס, שאיבדה שתיים מבנותיה באסון ההדברה בביתה שבירושלים, תפוצה ב-3.5 מיליון שקלים. את הפיצוי ישלמו המדביר והמרפאה שבדקה את הילדות וקבעה שזה רק וירוס

https://mobile.mako.co.il/news-reporters_chat?messageId=373610&utm_source=SharedChatMessage&utm_medium=Other&partner=SharedChatMessage

כזכור,

בכתב האישום, שהוגש במסגרת ההסדר, נאמר כי ב-20 בינואר 2014 התבקש הנאשם לבצע פעולות הדברה בדירת מגורים של משפחת גרוס בירושלים. ברקן הגיע לדירה והחליט לעשות שימוש בחומר הדברה חקלאי שרעילותו גבוהה ובכוחו לגרום למוות. ברקן השאיר את חומר ההדברה בחדר סגור ובכדי למנוע דליפה של החומר הרעיל ליתר חלקי הבית, הוא אטם את החדר באמצעות מסקנטייפ על החלון וסביב הדלת והמנעול.

בסמוך לאחר הנחת חומר ההדברה, דלף הגז מן החדר הנגוע לרחבי הדירה בה שהו אותה עת שמעון ומיכל גרוס וארבעת ילדיהם הקטנים (בגילאים שנתיים, ארבע, שש ושבע). כעבור יומיים, בשעות הבוקר, הובהלו בני המשפחה לבית החולים. כתוצאה מההרעלה נפטרו בנות המשפחה אביגיל (בת ארבע) ויעל (בת שנתיים), הבנים וההורים נפגעו אף הם כתוצאה מההרעלה ונזקקו לטיפול בבית החולים.

עוד מישראל היום :

ביום שני, 20 בינואר, בשעות הצהריים, הגיע ברקן אל ביתם והניח בחדר השינה כמוסות של פוספין, חומר הדברה קטלני המבוסס על זרחן מימני, והמיועד בדרך כלל להדברת מכרסמים. בשעה 15:45, כשמיכל החזירה את יעל ממעון התינוקות הסמוך לבית, סיים ברקן את עבודתו. הוא אטם את חלונות הממ"ד בנייר דבק עבה וחזק.
כל נקודות החשמל בחדר, השקעים והספוטים לתאורה נאטמו אף הם בנייר דבק, כדי למנוע זליגה של הגז אל מחוץ לממ"ד. בני הזוג מספרים שהוא אטם הן את דלת הממ"ד והן את דלת המסדרון הסמוך לה. גם מתגי האור, שנמצאים מחוץ לחדר, נסגרו בנייר דבק.
"הוא הזהיר אותנו לא להיכנס לחדר ולא לגעת בדלת", משחזרת מיכל. "פנה גם לילדים ואמר להם בטון חמור, שאסור לגעת. נעלתי את הדלת והחבאתי אצלי את המפתח. הוא אמר שיגיע ביום שישי לפתוח את החדר, ושעד אז נהיה ערניים: אם נרגיש שינוי כלשהו בהרגשה, שנפנה לטיפול רפואי".
המשך היום היה רגיל. ארוחת ערב, מקלחות, סיפור, קריאת שמע שלפני השינה. כל אותו הזמן דלף הגז אל רחבי הדירה. זוחל בלי קול ובלי ריח אל ריאותיהם של הילדים. ההורים, שחדרם נסגר ונאטם, עברו לישון בחדרו של מיכאל; מיכאל הצטרף לאחיו ושתי אחיותיו בחדרם.
בעשר וחצי בערב התעוררה אביגיל משנתה והחלה להקיא. מיכל מספרת שהם ניקו אותה, עשו לה אמבטיה והחליפו את המצעים. "איך שאנחנו מותחים את הסדין הנקי - מיכאל מתעורר ומקיא. עוד דקה חולפת, ויצחק מתחיל להקיא.
"יעל התעוררה מהשינה והיתה מאושרת מההמולה. היא הסתכלה על הקיא ואמרה 'קיח־קיח'. לפני השינה הלבשתי אותה בבגד של יום המחר, שיהיה לי קל לארגן אותה בבוקר. אני לא אשכח אותה עומדת בלול שלה, צוחקת וזוהרת מאושר, לבושה בשמלה יפה, זורחת. אחרי דקה גם היא התחילה להקיא.
"מילאנו אמבטיה לארבעתם. התחלתי לעשות כביסות למצעים ולפיג'מות. אבל רק הכנסנו אותם בחזרה למיטות - והם שוב הקיאו. ושוב, ושוב. שמנו קערה ליד הראשים שלהם, והם הקיאו ברצף. בשלב הזה הם עוד הקיאו אוכל. אחר כך כבר לא היה להם מה להקיא.
"חשבנו ללכת לבית של ההורים שלי, כי עלתה לי בראש האפשרות של ההדברה, אבל בהתחלה עוד נתתי לעצמי לחשוב שזה וירוס, ולא רציתי להדביק את ההורים שלי. בבית שלהם מתגוררת סבתא שלי, בת 85, וכל וירוס קטן יכול להחליש אותה.
"התקשרתי לאמא שלי, והיא אמרה שכדאי ללכת לטר"ם, מרכז לרפואה דחופה. אין לנו מכונית. אבא שלי בא, לקח אותנו במכונית שלו, ונסענו באמצע הלילה לסניף טר"ם ברוממה.
"כל הנסיעה החזקנו גיגית מתחת לילדים, והם לא הפסיקו להקיא. זה לא היה קיא של וירוס או קלקול קיבה, אלא הקאות היסטריות, כמו בתמונות מעיראק. הקאות בלי סוף. אחד הקיא, השני המשיך. חשדנו שזה משהו לא רגיל. לא סביר שארבעה ילדים מקיאים בו בזמן הקאות קשות.
"ישבתי מול הרופא, אני לא אשכח את זה ואני בטוחה במילים שיצאו לי מהפה, ודיווחתי לו שהיתה לנו הדברה בבית. הוא ישב מולי, רגל על רגל, ורשם לי מרשם לנרות פראמין נגד הקאות. אני אמא לארבעה, אני לא מפחדת מהקאות, אבל הם הקיאו באקסטזה, ארבעתם יחד. אמרתי לו שזה לא נורמלי. הוא אמר בשלווה: 'אל תדאגי, בבוקר הם יקומו בסדר, ואם לא - לכו לרופא בקופת חולים'".
שימי: "הרופא שאל מה אכלנו בארוחת צהריים, אבל יעל היתה במעון בצהריים, כך שזה לא רלוונטי. הוא עבר לתחקיר על ארוחת הערב. הם אכלו שוקו, חביתה ולחם: לשוקו הם היו רגילים, וגם בדקנו את התאריך של החלב לפני שיצאנו לטר"ם, והוא היה בתוקף. חשבו שאולי זה חיידק סלמונלה שנמצא בביצים, אבל סלמונלה גורמת לשלשולים ולא להקאות, ויעל בכלל לא אכלה מהחביתה.
"הגענו לטר"ם בסביבות חצות, והיינו שם עד 2 לפנות בוקר. הרופא התעקש שאין קשר להדברה, כי לטענתו, אם זה היה מההדברה, זה היה משפיע על כל אחד באופן שונה. פחדנו שהם יתייבשו, אז נתנו לנו מזרקים עם מים וסוכר, שישתו קצת. שיחררו אותנו הביתה, לבלות עוד לילה עם החומר, באותו חדר שבו הגז ממשיך להתפשט.
"הלכנו לישון ב־4-3 לפנות בוקר. ב־7 הייתי חייב לקום, כדי להחזיר את האוטו לאבא של מיכל. הגעתי ראשון לבית המרקחת בגבעת שאול, עוד לפני שהוא פתח, וביקשתי שייתן לי מהר נרות פראמין. כשחזרתי הביתה עם הנרות, שני ילדים התעוררו והתחילו להקיא. שניים עדיין ישנו.
"רצתי להתפלל שחרית, ובינתיים קבענו תור לשעה 11 בקופת חולים. כשחזרתי מהתפילה גיליתי את מיכל שפוכה על הספה בסלון, ועליה מיכאל. גם אני לא הרגשתי טוב. כולם היו שפוכים. אביגיל היתה במיטה. ראיתי את יעל במיטה, שוכבת בשקט, מסתכלת אליי בעיניים גדולות, שקטה מאוד. זו היתה הפעם האחרונה שראיתי אותה בחיים".

סמוך לשעה 9 התקשרה הגננת של יצחק, להזכיר לו שיש היום טיול של הגן. יצחק אמר שהוא חולה, והגננת הרגיעה אותו שיהיו עוד טיולים. שימי, שנפגע משאיפת הגז, נשכב במיטה מסוחרר.
"הייתי בטוח שזו העייפות, כי ישנתי רק שעות ספורות בלילה. נשכבתי במיטה עם בגדים, לנוח קצת. היה שקט בבית. כל אחד שכב במקום אחר. אחרי חצי שעה מיכל קמה, והיתה עסוקה עם הכביסות.
"גם אני קמתי, ונכנסתי לחדר הילדים. ראיתי את יעל ללא רוח חיים. לא קשה לראות את זה. היא שכבה בתנוחה לא טבעית, עיניים בוהות בתקרה, חצי פתוחות חצי סגורות. ראיתי מייד שהיא לא נושמת. צרחתי. צעקתי.
"הוצאנו אותה מהמיטה והשכבנו אותה על הרצפה, כאן בסלון. מיכל עברה קורס החייאה, ולאחרונה עשתה רענון. זה דבר חשוב מאוד. כל הורה חייב לעבור קורס כזה, ולו רק כדי לא לאבד את העשתונות. אני ניסיתי לחייג למוקד של איחוד הצלה. בטעות חייגתי למכבי אש. מיכל צעקה לי את המספר.
"בתוך דקה וחצי הגיע חובש של איחוד הצלה, שהיה במקרה בשכונה. הוא התחיל בהחייאה ועיסוי לב, ביקש ממני להמשיך לעסות והוציא מסכת חמצן. אחרי דקה־שתיים הגיעו עוד כוננים, אמבולנס וניידת טיפול נמרץ. גם שכנה מלמעלה, שמתנדבת במד"א, שמעה את הצעקות וירדה לעזור. אלה היו רגעים מאוד קשים.
"מיכאל שכב בסלון, ומישהו לקח אותו לחדר השני, כדי שלא יראה את ניסיונות ההצלה של יעל. אחד מצוות האמבולנס, שליווה את מיכאל לחדר, גילה את אביגיל ויצחק שפוכים על המיטות, והחליט מייד לפנות את כולם לבית החולים. עוד לא התחלנו לקלוט כמה המצב חמור. אביגיל עוד דיברה, ביקשה לשתות, וירדה על רגליה את המדרגות מהבית עד האמבולנס".
בני המשפחה פונו לבית החולים שערי צדק בשתי ניידות: שימי ויעל בניידת טיפול נמרץ, ומיכל עם שלושת הילדים האחרים באמבולנס. בדרך לבית החולים, מרחק חמש דקות נסיעה מביתם, החל מצבה של אביגיל להידרדר והיא איבדה את הכרתה.
"כשהגענו לבית החולים, עוד קיוויתי שהמצב של יעל הפיך", מספר שימי. "אף אחד לא יכול לעכל את הגרוע מכל. כששאלתי את כונן מד"א מה דעתו, אם יש לה סיכוי, הוא אמר לי: 'ראיתי מצבים יותר גרועים שיצאו מהם בריאים ושלמים'. אני לא יודע אם הוא באמת האמין למילים האלה, אבל הן היו המילים הנכונות. זה עודד אותי, חיכיתי לשמוע את זה.
"את מיכאל ויצחק העלו מחדר הטראומה לטיפול נמרץ. אביגיל נשארה בחדר הטראומה. אחר כך הבנתי שזה בגלל שמצבה היה כל כך קשה, ואסור היה לבזבז שניות מיותרות על העברה שלה למעלה. הרופאים זינקו עליה בהחייאות וטיפולי חירום. שמעתי שהיו דיונים אם זה טוב או לא שהורים יהיו נוכחים במצב כזה, אבל היה כזה בלאגן, שלא הספיקו להוציא אותנו.
"בבית החולים ניסו להציל את הילדים בכלים שיש להם. אין נוגדן לפוספין, ואין גם הרבה ידע רפואי על שאיפת פוספין. לקח זמן להבין במה זה פוגע. רפואית, זה חומר שמשתק את החמצן לתאי השריר. גם לב הוא שריר. המדביר הגיע לביה"ח ונתן דוגמה של החומר.
"ההידרדרות של שלושתם היתה מרגע לרגע. אביגיל התנדנדה בין העולם הזה לעולם הבא במשך זמן ממושך. נלחמו עליה. מחוץ לחדר הטראומה התאספו אנשים לתפילות. הרופאים קראו לנו, הסבירו על מיכאל ויצחק, ובתוך כל המלל אנחנו חוזרים ושואלים מה עם אביגיל, מה עם אביגיל, עד שמנהלת טיפול נמרץ אמרה לנו שהיא נפטרה.
"נכנסתי להיפרד ממנה. זו היתה פרידה שנייה באותו יום. הרגע הכי חזק בתוך המערבולת הזאת. היא נפטרה כמו שהיתה בחיים, רגועה. אביגיל, הבת הטובה שלי, האהובה שלי, שכבה שם עם פנים שלוות, כמו מלאך. פנים טובות. הרגשתי כאב מטורף, שאי אפשר להכיל. בכיתי. שאלתי אותה, למה הלכת לי, אני לא מבין למה הלכת.
"אנחנו מאמינים שכשאדם נפטר, הנשמה נמצאת מעל הגוף שלו. הרגשתי את זה. היא היתה שם איתי. ביקשתי ממנה שתלך לפני ריבונו של עולם ותבקש על מיכאל ויצחק. בכיתי בכי בלתי נשלט, לא יכולתי לעצור את עצמי".


https://www.israelhayom.co.il/article/161631


"חינוך הוא הנשק החזק ביותר שניתן להשתמש בו כדי לשנות את העולם"


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כמה כמה מבצבץ 26.12.21 12:20 1
  איך אדם פרטי יכול לעמוד בסכום כזה (אפילו חציו)? אולי הוא מבוטח? DR_hoffman 26.12.21 12:22 2
     דירה במרכז עולה פחות או יותר ככה. בית פרטי גם מחוץ למרכז יכול להגיע לסכומים דומים. כינוי 26.12.21 12:28 4
  ממש קצת OffTheRecord 26.12.21 12:27 3
  התמונה של הבנות כמו סכין שנעוצה עמוק בלב החתול הסמוראי 26.12.21 12:33 5
  סיפור איום - איך ההורים חשדו שמדובר בהדברה, אך בגלל הרופא, ובגלל חשש מוירוס, נשארו בבית פיניקית 26.12.21 12:37 6
  אוי איזה זוועה קורא מפה 26.12.21 12:38 7
  סיפור מזעזע הצנחן 26.12.21 12:51 8
  ההורים מלאכים Double Spanish 26.12.21 12:54 9
  כל שבוע מגלים סיפור יותר מזעזע מהשבוע הקודם. פשושון 26.12.21 12:58 10
  סיפור מזעזע כותב מהשטח 26.12.21 13:00 11
     זכור לי שהיה משהו עם מכשיר אקמו הבוטח אליך 26.12.21 13:12 14
  מזעזע, תנחומים למשפחה על האסון הזה אברהם 26.12.21 13:07 12
  סיפור מזעזע ופיצוי עלוב. Whereismymind 26.12.21 13:10 13
  מפלח את הלב לבוב 26.12.21 13:19 15
  לקרוא ולבכות מגע אש 26.12.21 13:21 16
  יותר מידי סיפורים עם ''בטרם''. היתה גם רופאה מהמגזר ללא תעודה שהועסקה שם ותינוקת נהרגה ישראלצ'יק 26.12.21 13:27 17
  מזעזע אבל לא הבנתי מה המדביר אשם? Chemist 26.12.21 13:32 18
     אני חושב שזה חומר אסור לשימוש בחללים סגורים, ובכול מקרה הוא גם לא אטם טוב חלוץ שפוי 26.12.21 13:56 21
     הוא השתמש בחומר שאסור לשימוש בבתים פרטיים Fitz 26.12.21 13:58 22
     היה צריך לומר להם לעזוב הדירה למספר ימים Iceman 26.12.21 20:14 25
  דמעות יוסף 26.12.21 13:33 19
  קשה שלא לבכות 100 קמש 26.12.21 13:36 20
  בכל פעם מחדש כשאני קורא את זה, אני לא מפסיק לבכות.. פשוט מזעזע מחובר 26.12.21 14:34 23
  למרות שזה קרה מזמן כל כך קשה לקרוא את הדברים... ישנם ימים 26.12.21 16:12 24
  מזעזע scoops 26.12.21 20:21 26
  בחיים לא הייתי נשאר בדירה שנשאר בה רעל אוהב 26.12.21 20:26 27

   
   
מבצבץ
חבר מתאריך 10.11.21
304 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:20   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כמה כמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DR_hoffman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.14
4549 הודעות, 90 מדרגים, 175 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:22   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. איך אדם פרטי יכול לעמוד בסכום כזה (אפילו חציו)? אולי הוא מבוטח?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
9890 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:28   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. דירה במרכז עולה פחות או יותר ככה. בית פרטי גם מחוץ למרכז יכול להגיע לסכומים דומים.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OffTheRecord לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.19
5344 הודעות, 20 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:27   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ממש קצת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא שיש סכום שיכול לפצות על דבר כזה.
אבל לפחות שיקבלו סכום שישנה להם משמעותית את רמת החיים. 10 מיליון לפחות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
13503 הודעות, 78 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:33   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. התמונה של הבנות כמו סכין שנעוצה עמוק בלב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
37495 הודעות, 135 מדרגים, 251 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:37   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. סיפור איום - איך ההורים חשדו שמדובר בהדברה, אך בגלל הרופא, ובגלל חשש מוירוס, נשארו בבית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


בערות זה כח!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קורא מפה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.18
5323 הודעות, 34 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:38   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אוי איזה זוועה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני רק לא מבין איך בדיוק אדם פרטי (מדביר) ישלם את הסכום הזה, מילא טר"ם הם מבוטחים וערוכים לכאלו מקרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצנחן
חבר מתאריך 1.12.21
21 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:51   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. סיפור מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין סכום בעולם שיכול לפצות על אובדן כזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Double Spanish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.08
12122 הודעות, 164 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:54   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ההורים מלאכים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

יצא לי לראות אותם כמה פעמים
ונשמתי נעתקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשושון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.10
9405 הודעות, 86 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    12:58   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. כל שבוע מגלים סיפור יותר מזעזע מהשבוע הקודם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עד מתי?
עצוב.


"כי מראש צורים אראנו, ומגבעות אשורנו הן עם לבדד ישכון, ובגויים לא יתחשב"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כותב מהשטח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.20
1290 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:00   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. סיפור מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אגב, אחרי הסיפור הזה בבית החולים שערי צדק הבענו שהם חייבים להתפתח ורכשו מכונות אקמו. אז לא היה להם אקמו והם ביקשו משניידר בפתח תקווה שיגיעו עם מכונות כאלו ויחברו את הילדים שנשארו ולקחו אותם לשניידר. זו ההחלטה שהצילה את הילדים האלו והשאירה אותם לחיות.
אגב מאז הבית חולים התפתח וכיום בעל מספר מכשירי אקמו הגדול בארץ מה שהציל חיים של רבים בקורונה הזו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבוטח אליך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.15
10453 הודעות, 63 מדרגים, 124 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:12   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. זכור לי שהיה משהו עם מכשיר אקמו  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
נדמה לי שהשיגו אקמו ממקום מרוחק כי לא רצו לקחת מהדסה הקרובה בגלל משחקי כבוד. אאל״ט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.16
16688 הודעות, 64 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:07   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מזעזע, תנחומים למשפחה על האסון הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
13614 הודעות, 136 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:10   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. סיפור מזעזע ופיצוי עלוב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
18565 הודעות, 110 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:19   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מפלח את הלב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עצוב
עצוב מאוד
כאב
אוהב תוך כאב
עוצמות כאלו לא ידעתי
כאב ארוך כאב כואב
צער כזה לא הכרתי

ליבי ליבי לאן אתה הולך
זועק אני אבא
ליבי ליבי מה אתה שופך
כואב לי אבא

מעיני דמעה נפרצו
ואין סכר עוצר בעדם
מעיני דמעה נפוצו
אין שום כח לעצור אותם

עוד יום עובר
אתה אהובי חסר יותר
עוד יום עובר
הכאב אותי מפלח בוער
עוד יום עובר
אני אל אבא בזכותך מתחבר

ליבי ליבי מה תצעק הכל כאן זמני
עוד מעט הכל יהיה כאן אחרת
לא עוד כאב לא עוד אני
הרע עובר ורק האמת נשארת

יודע אני מרגיש זאת היטב
אתה אלי קרוב
אבל הכאב כה כואב
אי אבא אתה אלי כה טוב

עוד יום עובר
הגאולה מתקרבת
מרגיש אותך כאן
עד מתי תהי נסתרת

מתי אבא תזרח השמש
אי אבא כל כך מאוחר
מחכה לרגע שהכאב יהיה אמש
מתי אבא יגיע המחר
שיהיה לעילוי נשמתם הטהורה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מגע אש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.15
3814 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:21   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לקרוא ולבכות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15304 הודעות, 85 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:27   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. יותר מידי סיפורים עם ''בטרם''. היתה גם רופאה מהמגזר ללא תעודה שהועסקה שם ותינוקת נהרגה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ביבי בסירובו לזוז הצידה -הרס את גוש הימין!~~מאות קבוצות לחץ מקמבנות תקציבים אבל רק החרדים הם "הבעיה"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Chemist לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.2.16
4300 הודעות, 24 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:32   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מזעזע אבל לא הבנתי מה המדביר אשם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא הנחה אותם שאם יש הרעה והם מרגישים לא טוב לפנות לרופא. הרופאים הם האשמים פה לחלוטין, פשוט התנערו, איך לא דלקו להם כמה נורות אזהרה???!! לא נתפס...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
42833 הודעות, 191 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:56   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אני חושב שזה חומר אסור לשימוש בחללים סגורים, ובכול מקרה הוא גם לא אטם טוב  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fitz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.19
993 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:58   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. הוא השתמש בחומר שאסור לשימוש בבתים פרטיים  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
עד כמה שהבנתי.
כנראה וכמו שבאמת קרה האטימה לא הייתה טובה זה גם רשלנות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Iceman
חבר מתאריך 15.6.16
1432 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:14   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. היה צריך לומר להם לעזוב הדירה למספר ימים  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
19458 הודעות, 246 מדרגים, 485 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:33   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. דמעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
100 קמש
חבר מתאריך 29.11.21
79 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    13:36   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. קשה שלא לבכות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחובר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2772 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    14:34   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. בכל פעם מחדש כשאני קורא את זה, אני לא מפסיק לבכות.. פשוט מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 


הפתרון היחיד - משיח בן דוד!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישנם ימים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.2.08
1393 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    16:12   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. למרות שזה קרה מזמן כל כך קשה לקרוא את הדברים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין תנחומים על פטירת ילדים.
הרבה כוח להורים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
scoops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.6.16
1086 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:21   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
22311 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:26   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. בחיים לא הייתי נשאר בדירה שנשאר בה רעל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם לא תמורת מיליון דולר והבטחה מהמומחה הגדול ביותר.

ובקשר לרופא, צריך לשלול ממנו את הרישיון.

לקרוא ולבכות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות