אכן כן: כפכפי העץ ההולנדיים חזרו ובגדול

חשבתם שהם נעלמו מהעולם, או לכל היותר נשארו בחנויות שהמילה אופנה זרה להן • כפכפי העץ חזרו למרכז הבמה • כך תוכלו לנעול אותן בסטייל

כפכפי עץ

נראה כי כפכפי העץ ההולנדיים כבשו מחדש את המלתחה השנה. בתי האופנה גוצ'י ואיזבל מארנט השיקו גם הם דגמי כפכפי עץ, ובית האופנה ז'יבנשי נתן פרשנות מודרנית עם כפכפי פלטפורמה בגווני פסטל.

המבצעים הכי שווים באופנה

     

View this post on Instagram

           

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial)

במגזין הרפר'ס בזאר הכתירו את כפכפי העץ לפריט על זמני בשל העובדה שבמהלך השנים הם חוזרים לככב שוב ושוב, וגם מאחר שניתן לנעול אותם כל השנה ובכל עונה בשילוב שמלת קיץ, ג'ינס וסריג וגם עם חליפה מחויטת למראה נונשלנטי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Scholl iconic (@scholl_iconic)

אולי לא כל אחת תשמח לנעול את הנעל הגסה והלא כל כך נוחה, אך כפי שכפכפי בירקנשטוק לא נחשבו לפריט שיקי ואופנתי עד שהפשניסטות עפו עליהן ברשתות החברתיות, כך סביר להניח שיקרה עם כפכפי העץ.

בארץ ובעולם יש כבר לא מעט רשתות אופנה שמאמצות את הטרנד. לאחרונה גם רשת זארה, פול אנד בר, סטרדיווריוס, קסטרו ואחרות השיקו דגמים בסגנון זה. את הכפכפים ניתן לשלב כנעל ליום יום עם מכנסי ג'ינס, טישרט ועליונית, וגם לבילוי בערב במסעדה, בר או קוקטייל בשילוב שמלה בגזרת אוברסייז או חליפת מכנסים שחורים, טופ וז'קט לסטייל אופנתי.

קסטרו, צילום: שרבן לופו

זארה, צילום: יח"צ

סטרדיווריוס, צילום: יח"צ

שיין, צילום: יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר