שתף קטע נבחר

אלבארס נחת בישראל: "מוקדם לדבר על אליפות"

המגן הצ'ילאני שסיכם לשנתיים בשורות הפועל ת"א, נחת בישראל: "אני מתחיל דרך חדשה ורוצה להוכיח על המגרש". הדאבליסטית תפתח הערב (ג') את אימוניה באופן רשמי - יוסי שבחון יגיע, ביבאן פרנסמן ייעדר

כריסטיאן אלבראס, מגינה של בית"ר ירושלים שכבר סיכם עקרונית את תנאיו בשורותיה של הדאבליסטית הפועל ת"א, נחת אחה"צ (ג') בישראל במטרה להצטרף למועדון האדום. אלבראס יעבור בדיקות רפואיות ואם הכל יימצא תקין, הוא יחתום באופן רשמי על חוזהו במועדון ויהפוך לרכש השלישי של אלי גוטמן.

 

הצ'ילאני שהגיע ארצה, איך לא, כשהוא לבוש באדום, אמר עם נחיתתו: "זה כיף גדול לחזור לישראל. אני אוהב את המדינה, את האנשים כאן וגם יש לי זכרונות יפים מהשנים שלי כאן בבית"ר ירושלים".


אלבארס מתקבל ע"י הדור הצעיר של אוהדי הפועל ת"א (אורן אהרוני)

 

"אני מתחיל עכשיו דרך חדשה בהפועל תל אביב, זו קבוצה מצוינת שתמיד יש לה שאיפות גבוהות והיא רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. מוקדם לדבר על אליפות בשלב כזה של העונה. אני לא אוהב לדבר הרבה ורוצה להוכיח על המגרש", הוסיף המגן שהתייחס גם למצבו הרפואי: "עבר הרבה זמן מאז הפציעה שלי ועכשיו אני מרגיש טוב".

 

יוסי שבחון יגיע לאימון הפתיחה

הפועל תל אביב תפתח הערב (ג', 17:30) את אימוניה באופן רשמי, לאחר שביומיים האחרונים ערכו שחקניו של אלי גוטמן אימוני כושר באצטדיון הדר יוסף בתל אביב. היום יתייצבו הדאבליסטים לאימון פתיחה רשמי במתחם האימונים על שם חודורוב, אשר אליו צפויים להגיע מאות אוהדים נלהבים.


שבחון. עובר מצהוב לאדום (צילום: אלי אלגרט)

 

הפנים החדשות באימון יהיו של הקשר יוסי שבחון, שסיכם את תנאיו בקבוצה לשנתיים והפך לרכש הישראלי הראשון של האדומים. שבחון, שמגיע מהיריבה העירונית מכבי תל אביב, יהיה הפנים החדשות היחידות באימון, לאחר שהרכש השני של הקבוצה, ביבאן פרנסמן, לא יגיע.

 

כוכבי העונה שעברה - גילי ורמוט, איתי שכטר, דדי בן דיין ואביחי ידין, כמו גם עמרי קנדה ושי אבוטבול, ייעדרו לאחר שקיבלו אישור להאריך את חופשתם. הם צפויים לשוב לאימונים עם הקבוצה בשבוע הבא. דגלאס דה סילבה שצפוי לעזוב לליל הצרפתית ייעדר גם הוא.

 

המטרה הבאה שסימנו האדומים היא בן סהר, חלוץ אספניול שגדל במועדון. בקבוצה מעריכים כי צה"ל יקבל את בקשת המועדון והחלוץ לשמור על מעמד העילוי שלו גם אם ישחק שנה אחת בישראל במדי הפועל ת"א, מה שצפוי לסלול את דרכו חזרה לבלומפילד.

 

עם זאת, על אף שסהר הביע נכונות לחזור להפועל ת"א, הוא עדיין מתלבט לגבי החתימה הסופית, כאשר מופעלים עליו לחצים כבדים מצד אנשי המועדון וכן האוהדים, שרוצים לראותו שוב במדים האדומים.


פורסם לראשונה 15/06/2010 10:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאן אלבארס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים