|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
מיכאל ביטון ומרב מיכאלי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ביטון: מדוע לא לפתוח עוד רציפים בנמלים

מנכ"ל משרד התחבורה ענתה ליו"ר ועדת הכלכלה על הפקק בנמלים: הבעיה היא לא ברציפים - רציף ללא עובדים הוא כמו חנייה שרת התחבורה מיכאלי הגיעה לוועדת הכלכלה לדווח על פעילות משרדה ואמרה: לצערי יש קשיים בפינוי התחנה המרכזית בתל אביב - לא ויתרתי ביטון שב ודרש להעביר תקציבים לטובת המלחמה בתאונות הדרכים עוד השנה
22/12/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
אבוטבול על תחבורה בשבת: השרה מציגה אותי כשקרן
עידן יוסף
לפני כשנה קבעה ועדת הכלכלה כי למשרד התחבורה אין סמכות לתת היתרים חדשים לתחבורה ציבורית בשבת והורתה למשרד התחבורה לתקן ליקויים ולמסור לה מידע * ח"כים שנכחו בדיון טענו במהלך ישיבת הוועדה היום כי המשרד לא ציית לוועדה, בניגוד למידע כוזב שמשרה השרה מיכאלי
לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה שמעה (יום ד', 22.12.21) את דיווחה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, על פעילות משרדה. את הישיבה פתחה מיכאלי בסקירה על עבודת המשרד, ואמרה כי 80 אחוז מהתוספת התקציבית תושקע בתחבורה ציבורית. היא הוסיפה כי המשרד הוציא בעשור האחרון רק 200 מיליון שקל על תחבורה ציבורית, ובחמש השנים הקרובות הולך להשקיע בכך שני מיליארד שקלים.

עוד אמרה השרה כי התור התפעולי בנמלים קוצר משמעותית וכי האתגר הכי משמעותי כעת הוא לשמור על ענף התעופה הישראלית. משבר הקורונה פוגע אנושות בתעופה, אמרה השרה מיכאלי: "ואני מבקשת תמיכה בצורך הדחוף לתמוך בחברות התעופה שלנו. בריטיש ארווייז הפסיקה את הטיסות לישראל, מי יחזיר את הישראליות והישראלים מלונדון? אנחנו לא יכולות ויכולים להרשות לעצמנו להיות בלי תעופה ישראלית חזקה ומתפקדת. הפגיעה היא אנושה והאוצר מתעקש על סיסמאות לא רלוונטיות. אשמח לעזרה שלכם בפנייה חד-משמעית לראש הממשלה, שמקבל את התפיסה הזו אבל בוודאי למשרד האוצר ולשר האוצר, להסביר להם שאי אפשר להמשיך עם המתווה הזה של הלוואות כי הלוואות צריך להחזיר וחברה לא יכולה לקחת כשהיא לא יודעת שאפשר להחזיר".

פעילות משרד התחבורה והבטיחות בדרכים / מצגת
סקירה לועדת הכלכלה (22.12.21) מאת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים והמנהלת הכללית של המשרד (10 עמ')

[צילום: דוברות הכנסת]

היו"ר ביטון פתח בהצגת שאלות לשרה מיכאלי, ואמר כי הוועדה דרשה לבחון את מצב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (רלב"ד). הוא אף ביקש תשובות בנושא הנמלים ופתיחת רציפים 8-7 בנמל חיפה ומסוף הדלקים, וכן באשר לתחנת הרכבת בעמק חפר ובנושא מניעת שכחת ילדים ברכב והתקנת אמצעי בטיחות מצילי חיים בכלי רכב ישנים.

ח"כ בועז טופורובסקי, יו"ר ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבטיחות בדרכים, שאל האם תהיה תוכנית רב-שנתית לטיפול בתאונות הדרכים ומתי יהיה מנכ"ל ויו"ר לרלב"ד. סגן השר אביר קארה אמר כי צריך לרדת מהרעיון של חיוב התקנת מערכות למניעת שכחת ילדים. ח"כ לימור מגן תלם ביקשה תשובות על הניתוק של העיר חיפה מהמרכז, על-רקע הפסקת פעילות תחבורה ציבורית בשעות הערב ובסופי-השבוע.

ח"כ קרן ברק שאלה גם היא על כך, וביקשה לעדכן את הציבור על כך שבתחבורה ציבורית ובטיסות הפנים אין בדיקת תו ירוק.

ח"כ אוסאמה סעדי אמר כי צריך להשקיע בטיפול בבטיחות בדרכים בחברה הערבית וכן בתחבורה ציבורית. ח"כ סימון דוידסון אמר כי מי שאין לו רכב לא יכול להגיע בשבת מנתניה ועמק חפר לאזור תל אביב. ח"כ מיכל וולדיגר העלתה את נושא תשתיות הכבישים הרעועות ביהודה ושומרון, וח"כ יעל רון בן-משה שאלה על ביטול תכנון כביש 6 לצפון ועל בעיות גבייה בכבישי האגרה.

ח"כ יוראי להב הרצנו שאל על פינוי התחנה המרכזית בתל אביב ועל הנגשת תחבורה ציבורית לאנשים עם צרכים מיוחדים. ח"כ משה אבוטבול אמר כי ביטול הסדרי ההנחות ברב-קו יוביל לעליית מחירים משמעותית שלא תעודד שימוש בתחבורה ציבורית. בינו לבין השרה מיכאלי התפתח ויכוח סוער בנושא תחבורה ציבורית בשבת [ראו משמאל].

השרה מיכאלי השיבה על חלק מהשאלות ואמרה כי לא התקבלה החלטה לבטל את הארכת כביש שש לצפון, וכי התכנון יקודם. לגבי התחנה המרכזית בתל אביב אמרה: "האצתי את העבודה כדי שזה יקרה, לצערי אנחנו נתקלות בקשיים שלא תלויים בנו ועושות הכל כדי שזה יקרה, לא ויתרתי".

מנכ"ל משרד התחבורה, מיכל פרנק, התייחסה למינוי אבי נאור ליו"ר הרלב"ד, ואמרה כי הוא צפוי להיכנס לתוקף בתוך כחודש, והוסיפה: "אנחנו מנסים לחזק את המנהיגות ולעמוד מאחוריה, הודענו על צוות עבודה משותף עם המשרד לביטחון הפנים".

באשר לנמלים אמרה פרנק: "אין ספק שהבעיה העיקרית היא בגרעינים ובתבואות, המכולות הן פחות בעיה שהיא תכף תעלם. הבעיה היא לא ברציפים". היו"ר ביטון הגיב כי ישנם רציפים שיכולים לעבור ולא ברור למה לעצור את זה. פרנק השיבה כי רציף ללא עובדים הוא מגרש חנייה, והתקווה הגדולה היא בפתיחת התחרות בין המגזר הפרטי לחברות ממשלתיות, אותה הגדירה כ"אתגר גדול מאוד".

[צילום: דוברות הכנסת]

ביטון שב והזכיר את דרישתו לתגבור תקציבים מיידי לרלב"ד, ופרנק השיבה: "אין עודפים, הימים אלה הוספנו בעידודך 8 מיליון שקלים לתוכנית שומרי הדרך". היו"ר הגיב לכך ואמר: "זו החלטה יפה וטובה, אבל מתוך 37 מיליארד שקל אפשר היה להיות קשובים יותר לפנייה של ועדת הכלכלה". הוא אף ביקש כי אם יגיעו העברות תקציביות של משרד התחבורה לאישור ועדת הכספים, שלא יאושרו עד שלא יועברו עוד כמה עשרות מיליוני שקלים לבטיחות בדרכים.

השרה מיכאלי הוסיפה בתום הדיון כי המשרד יעביר תשובה בכתב על כל יתר השאלות, והיו"ר ביטון סיכם ואמר: השרה קיבלה משימה קשה וימי החסד חלפו. מהפכה בתחבורה לא מתרחשת ביומיים. זה לוקח שנה בפרויקטים קטנים ועד עשור בפרויקטים גדולים. הצעת התקציב היא טובה, היקף השקעות והתעדוף הוא נכון והמבחן בביצוע. לא נחה דעתנו מהקצאה תקציבית לרלב"ד ולא נרפה מהנושא. תבחנו גם בתקציב הזה הסטה תקציבית של יתרות סוף שנה ותגבור לרלב"ד ותנו לה עכשיו זריקת מרץ. לאחר מכן תעשו חשיבה יסודית כי המצב לא כל כך טוב בתחום הזה".

תאריך:  22/12/2021   |   עודכן:  22/12/2021
עידן יוסף
+עוקץ הקשישים: קנסות ב-17 מיליון שקל
00:53 23/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה קורא להאיץ טיפול הרשויות בחברות שמנצלות קשישים ומוחלשים ומציעות להם שירותים בתחום הפיננסי  ▪  המועצה לצרכנות: חברות מציעות שיפור דירוג אשראי, גובות עד 1,500 שקלים ובמקרה הטוב נעלמות  ▪  הרשות להגנת הצרכן: מנהלים מספר חקירות בתחום - הטלנו עיצומים בסך של יותר מ-17 מיליון שקל
(תיקי חקירת הונאת קשישים [צילום: דוברות המשטרה])
+הסעיף שיאפשר פתיחה לתחרות של מכתבים פרטיים
00:12 23/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה המשיכה את הדיון בהצעה לתקן את חוק הדואר - והיו"ר ביטון ביקש לוודא שהשירות לצרכן ישתפר  ▪  בדיון השבוע שבה ועלתה המחלוקת בנושא הדואר הכמותי ובאפשרות שחברת דואר ישראל תיתן שירותים נוספים  ▪  חברי הוועדה הזהירו ממצב שסניפי הדואר יהפכו לקניונים
מיון מכתבים בדואר ישראל [צילום: פלאש 90]
+בטרומית: צעדים לצמצום הרעלת חיות בר מוגנות
18:28 22/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להגנת חיית הבר (תיקון - הרעלות), התשפ"ב-של חבר הכנסת מוסי רז וקבוצת חברי הכנסת. 59 חברי כנסת מול 50 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.

מוצע בה לצמצם הרעלות של חיות בר מוגנות במספר דרכים: איסור שימוש ברעל ובחומרי הדברה למעט לפי היתר ציד שיינתן בנסיבות חריגות ולאחר התייעצות עם ועדת משנה מקצועית-מדעית; הגברת אחריותו של מחזיק או בעל שליטה במקרקעין שבהם פוזרו רעל או חומרי הדברה; הסמכת פקחי רשות הטבע והגנים לערוך חיפוש על אדם ללא צו, בהתקיים חשד סביר לביצוע עבירת הרעלה והחמרת הענישה על עבירה זו.
+ח"כ קרעי דורש ביטול הצבעות שהתקיימו בוועדת החוץ והביטחון
18:10 22/12/21  |  עידן יוסף
ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) פנה ליו"ר הכנסת וליועמ"ש הכנסת בבקשה לבטל את ההצבעות האחרונות שהתקיימו הבוקר בוועדת חוץ וביטחון במקביל לישיבת מליאת הכנסת.

יו"ר הכנסת נתן אישור להמשיך את הדיון על זמן ישיבת המליאה שהתחילה. אולם לדברי קרעי הדיון בוועדה נמשך, לרבות הצבעות - שאותן אסור לקיים. בתגובה, דורש קרעי לבטל הן את ההצבעות בוועדה שנעשו בזמן המליאה והן את ההצבעה הראשונה במליאה שאליה לא הספיק להגיע בשל נוכחותו בוועדה.
+בטרומית: הרחבת שעות הלילה בהן לא ניתן יהיה לחייב הורה עצמאי להגיע לעבודה
17:54 22/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון - הסדרי עבודה גמישים להורה עצמאי), התשפ"ב-של חברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין וקבוצת חברי הכנסת. 31 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי לגבי אישה שהיא הורה עצמאי, פרק הזמן שייחשב לילה, בו לא ניתן לחייב אותה להגיע לעבודה, יהיה בין השעה 24.00 לשעה 07.30.
+סיכומים להסדר הטיעון: דרעי יתפטר מהכנסת
17:45 22/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מסתמן: יו"ר שס יורשע בשתי עבירות מס ללא כוונה, יתפטר מהכנסת וישלם קנס בגובה 180 אלף שקלים  ▪  דרעי לא ירצה עונש מאסר או עבודות שירות  ▪  בפרקליטות לא התחייבו שלא לבקש להטיל עליו קלון - אך מסתמן שלא תוגש בקשה כזו
(אריה דרעי בכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+המשטרה תבחן הצמדת אבטחה לח"כ בן-גביר
15:36 22/12/21  |  עידן יוסף
קצין הכנסת, ניצב יובל חן, זימן לפגישה את ח״כ איתמר בן-גביר, שבה ביקש לשמוע ממנו את פרטי השתלשלות האירוע החריג שאירע אמש באחד מחניוני גני התערוכה שבת״א.

בתקרית התעמת בן-גביר עם מאבטחים ערבים שקיללו אותו ואף איימו לטענתו לפגוע בו, לאחר שלא שעה לדרישתם שלא להחנות את רכבו במקום אסור. במהלך התקרית שלף חבר הכנסת אקדם לאחר שחש לטענתו בסכנה לחייו והזעיק את המשטרה.

בנוסף ולבקשת ח״כ בן-גביר, הבטיח קצין הכנסת להעביר לבחינה משטרתית נוספת את סוגיית אבטחתו וזאת נוכח טענותיו בדבר מסכת האיומים על חייו.
+בטרומית: תוארך תקופת הזכאות לדמי אבטלה למי שנמצא בהכשרה מקצועית
15:18 22/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - דמי אבטלה למי שנמצא בהכשרה מקצועית) (הוראת שעה), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת אפרת רייטן מרום, ניר אורבך וולדימיר בליאק, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת חוה אתי עטייה ואיתן גינזבורג. 41 תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע, כהוראת שעה למשך שנה אחת נוספת, כי החל מיום 1 בינואר 2022 מי שנמצא בהכשרה מקצועית וזכאי לתשלום דמי אבטלה, דמי האבטלה שישולמו לו יהיו עד לגובה דמי האבטלה המלאים להם היה זכאי אילו היה מובטל, במקום עד לגובה סכום השווה ל-70% מדמי האבטלה כאמור, כפי שקבוע בחוק הביטוח הלאומי, טרם הוראת השעה.
+אבוטבול על תחבורה בשבת: השרה מציגה אותי כשקרן
14:05 22/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפני כשנה קבעה ועדת הכלכלה כי למשרד התחבורה אין סמכות לתת היתרים חדשים לתחבורה ציבורית בשבת והורתה למשרד התחבורה לתקן ליקויים ולמסור לה מידע  ▪  ח"כים שנכחו בדיון טענו במהלך ישיבת הוועדה היום כי המשרד לא ציית לוועדה, בניגוד למידע כוזב שמשרה השרה מיכאלי
סקירת השרה מיכאלי בפני ועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מנגנון בטוחות לשיקום נזקי הפסולת של רותם אמפרט
13:44 22/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המנגנון כולל ערבות בסך 60 מיליון לשיקום נזקי הכרייה והשיקום של נזקי הפסולת התעשייתית  ▪  תוקף הערבות - לשנתיים לאחר תום הזיכיון ויתחדש עד לסיום השיקום  ▪  גלית כהן: "הובלנו לכך שהסיכון האדיר כתוצאה מאי-השיקום של הפסולות התעשייתיות יוטל על כתפיה של מי שיצרו את הסיכון"
(רותם אמפרט נגב [צילום: כי"ל])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי נאור / Avi Naor   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דן / Dan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   משרד התחבורה   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קרן ברק / Keren  Barak   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel   תחבורה ציבורית בשבת 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביטון: מדוע לא לפתוח עוד רציפים בנמלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכספים דנה (יום ד', 22.12.21) בהמשך הזיכיון לכריית פוספטים של חברת רותם אמפרט נגב מקבוצת כי"ל. המשרד להגנת הסביבה הוביל למהלך משמעותי להבטחת שיקום סביבתי בהתאם לעיקרון "המזהם משלם", כאשר ועדת הכספים אישרה מנגנון בטוחות לשיקום נזקי הפסולת התעשייתית של רותם אמפרט, שנערמה במשך עשרות שנים והגיעה להיקף אדיר של 100 מיליון מ"ק ומזהמת את הקרקע ומקורות המים באזור - כתנאי למתן זיכיון המדינה להמשך כריית פוספטים.
22/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ד', 22.12.21) את הצווים עליהם חתם שר האוצר אביגדור ליברמן לפיהם יוטל מיסוי על תחליפי דלק ושמני סיכה. הצווים ייכנסו לתוקף ב-17 בינואר והחל מתאריך זה יוחל מס של 3,978 שקלים לטון על תחליפי דלק וחומרים ממיסים ו-2,983 שקלים לאלף ליטר על שמני סיכה. בכך יושווה המס על חומרים אלה למס המוטל על דלקים.
22/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 21.12.21) העברות תקציביות בסך כולל של 3.558 מיליארד שקל. כ-3 מיליארד שקל בהעברות בין תקציבי המשרדים בשנת התקציב 2021, וכ-600 מיליון שקל בהעברת עודפים בין שנת התקציב 2020 לשנת 2021.
22/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, יוצא במתקפה חריפה (יום ג', 21.12.21) נגד חבר הכנסת ישראל כ"ץ, ומאשים אותו בכך שהוא עושה יד אחת עם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ״סוסים טרויאנים״ כדי לרסק את הליכוד מבפנים.
21/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, יוצא במתקפה (יום ג', 21.12.21) נגד שניים מבכירי מפלגתו - חברי הכנסת ישראל כ"ץ וניר ברקת. נתניהו צייץ מחדש ציוץ בטוויטר של העיתונאי גלעד צוויק מישראל היום התוקף את השניים.
21/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il