מי מנסה לפגוע בנישואיו של סטף קרי?

פרשה חדשה צוברת תאוצה באתרי רכילות - לפיה התדמית המשפחתית של כוכב גולדן סטייט ואשתו, איישה, היא "הצגה בפני כל העולם" • חלק מהדיווחים הוסרו, חלק נשארו אך מה שבטוח - התעלומה נותרה פתוחה

סטף קרי. פרשה חדשה מסעירה את מדורי הרכילות, צילום: USA TODAY Sports

פרשה משונה מאוד מתחוללת ביממה האחרונה ברחבי הרשת ומטילה צל כבד על כוכב גולדן סטייט, סטף קרי - המועמד המוביל לתואר ה-MVP של העונה.

הפרשה התחילה לצבור תאוצה לאחר שהאתר המהימן MSN פרסם ידיעה לפיה כדורסלן-העל ואשתו, השחקנית, היזמית ומחברת ספרי הבישול הקנדית, איישה קרי, מקיימים מערכת נישואים פתוחה ומאפשרים לזה לזה לשכב עם שותפים מזדמנים. מדובר בידיעה מפתיעה במיוחד, שלא נאמר הזויה, שכן סטפן ואיישה, הורים לשלושה ילדים, מקפידים להציג תדמית של משפחה אוהבת, חמה ותומכת.

MSN למעשה ביסס את דבריו על פוסט של עמוד האינסטגרם DEUXMOL, המתמחה ברכילות ונהנה מכ-1.3 מיליון עוקבים. בפוסט נכתב כי "התדמית המשפחתית המושלמת שבני הזוג קרי מטפחים היא הצגה בפני כל העולם".

בשעות האחרונות, כאמור, זלגה הידיעה של MSN לאתרי בידור, רכילות ולייפסטייל נוספים, בעיקר לכאלה העוסקים בתרבות ובמוזיקה שחורה, אבל זהו רק החלק הראשון של הפרשה, שכן זמן לא רב לאחר שהיא התפוצצה ברשת, רובם המוחלט של האתרים אשר דיווחו עליה, כולל MSN ו-DEUXMOL, העלימו אותה לגמרי, וכמעט בו זמנית.

אף שעדיין ניתן למצוא אזכורים לסיפור בגוגל, כמעט כל העמודים שמנוע החיפוש מוביל אליהם הם דפי שגיאת 404 – המתריעים על כך שהדף כבר לא קיים. כרגע, האתר המסחרי הגדול היחיד שטרם הסיר את הפרסום הוא Aceshowbiz, שקיים מאז 2005 ומשרת מיליוני קוראים בחודש.

מיותר לציין שלא חסרים ברשת אתרי רכילות ו"סקופים" המפרסמים ידיעות מסולפות ואף שקריות בלי למצמץ, אולם הידיעות האלה לרוב אינן מוסרות, אלא בעצם מהווים את הלחם והחמאה של אותם אתרים. הפעם, כאמור, הדיווח השערורייתי על חיי המין של קלע השלשות הגדול בכל הזמנים פשוט התפוגג לפתע, ללא הסבר או הסתייגות.

לא מן הנמנע שבאי כוחו של קרי איימו בנקיטת הליכים משפטיים בגין הפרסום, או לחלופין, אותם "מדליפים" פשוט התחרטו מיוזמתם. כך או כך, לפחות נכון לעכשיו, התעלומה עדיין פתוחה.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סטף ואיישה קרי. בזוגיות פתוחה? צילום: מתוך טוויטר,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר