5 צפייה בגלריה
שיר צדק מול חנן ממן
שיר צדק מול חנן ממן
שיר צדק מול חנן ממן
(חגי מיכאלי)
למרות ששוב נותרה בחיסרון מספרי, מכבי נתניה רשמה הערב (שלישי) ניצחון 0:1 חשוב בבית על הפועל חיפה, כאשר יניב מזרחי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-56 לזכות היהלומים. הצהובים-שחורים התאוששו אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, הצפוניים המשיכו בתקופה הלא טובה.
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, אמר בסיום: “זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד, לא שיחקנו בחוכמה מול עשרה שחקנים, בזבזנו את הזמן. באופן כללי זה משחק של תיקו, אבל אי אפשר להתווכח עם התוצאה. משחק לא טוב ולא חכם שלנו ונלך הלאה. איך יוצאים מזה? כשמתמודדים עם חסרונות זה משפיע על היכולת, צריך לבוא כל פעם מחדש ולחפש את האיזון, לחכות לשחקנים מהחלק הקדמי שחסרים, מתקשים להגיע למצבים, זו הנקודה הבעייתית. אנחנו פשוט לא כובשים, וככה אי אפשר לנצח”.
5 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(חגי מיכאלי)
על מה עושים בינואר ענה אלישע: “עד אז יש זמן, צריכים כל שבוע מחדש לעשות מה שאני עושה, לחפש מה אפשר לשנות ולקחת את השחקנים הכי בריאים ולשחק. לא היינו טובים, לא היינו צריכים להפסיד, נתניה לא הייתה טובה יותר”.
חנן ממן הוסיף: “זה מאכזב, אנחנו לא ברמתנו לא כקבוצה ולא כיחידים, זה מאכזב, הגיעה לנו אולי נקודה בלחץ. החיים ממשיכים, ההתמודדויות בחיי היום-יום לפעמים קשות, אבל צריכים להכניס דברים לפרופורציות, בחרתי לחזור לאימונים ולשגרה. אני בטוח שיהיה בסדר, אנחנו משפחה חזקה”.
5 צפייה בגלריה
שיר צדק מול חנן ממן
שיר צדק מול חנן ממן
שיר צדק מול חנן ממן
(חגי מיכאלי)
על חסרונו של אלון תורג’מן אמר: “כל שחקן חסרונו מורגש, יש לנו סגל מאוד קצר, המון צעירים, יש שחקנים שמקבלים הזדמנות וצריכים לתת יותר. ינואר בפתח ואני מקווה שיעשו מה שצריך כדי לחזק את הקבוצה. הפלייאוף העליון בסכנה, אני חושב שכולם צריכים להתעורר, יש חדר הלבשה חזק”.
מאמן מכבי נתניה, בני לם, אמר בסיום: “המשחק הזה היה פרשת דרכים. רצינו לצאת מהקטע של התחתית, הסתכלנו על הפועל חיפה במבט של חמש פור, הראיתי את זה לקבוצה ואמרתי שחייבים ניצחון איפה שהפסדנו נקודות, היינו צריכים לצמצם את המעידות בסיבוב הראשון. מגי להם שאפו, שחקנים נפלו מהרגליים ואמרו לי ‘חכה, אל תעשה חילוף’, כל אחד שנכנס ושיחק פשוט נתן את הכול. המטרה הייתה שלוש נקודות”.
לם: שמעתי את הקהל, לא דיברנו על ערן לוי
על הכרטיס האדום שקבוצתו ספגה אמר: “זה שילוב של עודף מוטיבציה וחוסר אחריות. זה לא מתאים לזלאטן שחוביץ’, זה טיפשי מה שהוא עשה והוא ישלם על זה, לא צריכים לעשות את זה. זה לא מתאים. אני מאמין בשחקנים שלי ובחלוצים שלי. הם צריכים אותי ואת הקהל ברגעים הפחות טובים. אני והקהל נחזק אותם אני בטוח שיהיה בסדר. אני אוהב את האוהדים של נתניה, ברור שנצטרך להתחזק בשתי עמדות. החיזוק הכי חזק שלי זה פארפה וקארצב”.
5 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(חגי מיכאלי)
כובש השער של נתניה, יניב מזרחי, אמר בסיום: “היה משחק מאוד קשה, מההתחלה לחצנו אותם והגענו למצבים של הרבה כמעט. היינו במשחק, נתנו עבודה מטורפת ומזל שנתנו את הגול. לצערי נלחצנו בסוף מהאדום וזה לקח אותנו אחורה, אבל מה שחשוב זה הנקודות. האדום? צריכים לשים דגש על זה כי חבל, זה לוקח אותנו אחורה, אין סיבה מוצדקת ואין מה לעשות”.
5 צפייה בגלריה
יניב מזרחי חוגג
יניב מזרחי חוגג
יניב מזרחי חוגג
(חגי מיכאלי)