3 צפייה בגלריה
טורס יעזוב בינואר?
טורס יעזוב בינואר?
טורס יעזוב בינואר?
(רויטרס)
כשפפ גווארדיולה מונה למאמן ברצלונה בקיץ 2008, צ'אבי לא היה בטוח באשר לעתידו, אבל שיחה של כמה דקות בין השניים, במהלכה מספר 4 הבהיר לקשר כמה הוא חשוב בפרוייקט החדש שלו, הספיקה. צ'אבי נשאר, פפ היה על הספסל ובארסה חזרה לטופ עם זכייה בשישה תארים בשנה ובליגת האלופות ב-2009 וב-2011.
כעת, כשגווארדיולה כבר במנצ'סטר סיטי, צ'אבי הוא המאמן של בארסה ופפ דיבר עליו אחרי שנבחר למאמן השנה בטקס הגאלה של הכדורגל הקטלוני. "עכשיו יש בבארסה הנהלה טובה מאוד ומאמן טוב מאוד, שאוהב את ברצלונה ואני בטוח שהוא יוכל להצעיד אותה קדימה", אמר מאמן סיטי כשהוא מתכוון כמובן לז'ואן לאפורטה, שמינה אותו למאמן ב-2008 בקדנציה הקודמת של האחרון כנשיא.
3 צפייה בגלריה
מאמין בצ'אבי. פפ עם מאמן בארסה
מאמין בצ'אבי. פפ עם מאמן בארסה
מאמין בצ'אבי. פפ עם מאמן בארסה
(רויטרס)
פפ התייחס גם לקבוצה הצעירה של צ'אבי: "צריך סבלנות, בחיים אתה לא מנצח תמיד, אבל יש זרעים טובים מאוד שנשתלו ויניבו פירות בעתיד, וכשהקבוצה תחזור לתפקד היא גם תחזור לזכות בתארים - משהו שבארסה תמיד צריכה לעשות". פפ לא הזכיר את פראן טורס, שמחוזר על ידי בארסה, אבל אמר: "יש דור צעיר ואני בטוח שעם הרכש שיגיע בינואר ובשנים הבאות, בארסה תחזור לאיפה שהיא צריכה להיות".
פפ דיבר גם על הציפיות של האוהדים: "בעשור האחרון בארסה זכתה באליפויות, גביעים, הגיעה לחצי גמר בליגת האלופות 250 מיליון פעם ועדיין אמרו שזה כישלון. אנחנו מדברים על מועדון ששלט בליגה הספרדית עם שחקנים, מאמנים ונשיאים שונים, ובסוף משחק אחד לא טוב ופתאום זה כישלון. מה הבעיה אם הקבוצה לא תזכה בשום דבר העונה? אם לא, אז היא תזכה בעונה הבאה".
בתוך כך, על פי דיווחים באנגליה, פפ העניש את פיל פודן וג’ק גריליש והדיח אותם מההרכב במשחק של הקבוצה ביום ראשון מול ניוקאסל בו ניצחה סיטי 0:4, זאת לאחר שיצאו לבילוי אחרי ה-0:7 האדיר על לידס והגיעו במצב לא טוב לאימון.
3 צפייה בגלריה
ריאד מחרז, פיל פודן וג'ק גריליש חוגגים
ריאד מחרז, פיל פודן וג'ק גריליש חוגגים
ריאד מחרז, פיל פודן וג'ק גריליש חוגגים
(רויטרס)
גווארדיולה התייחס לנושא כשאמר: “החלטתי על ההרכב כי היו כאלה שהגיע להם לשחק, והיו כאלה שלא. בתקופת חג המולד אני מקדיש הרבה תשומת לב להתנהגות על הדשא ומחוץ למגרש. וכשההתנהגות מחוץ למגרש היא לא הולמת, הם לא ישחקו. אנחנו חייבים להיות מרוכזים כל הזמן, כי בחג המולד יש הרבה הסחות דעת, ולמרות כל מה שקורה אתה חייב לשמור על פוקוס”.
2:3 מטורף לבארסה על אלצ'ה, שער ענק לגאבי