2 צפייה בגלריה
סמואל, קפיטולניק ודולגופיאט
סמואל, קפיטולניק ודולגופיאט
סמואל, קפיטולניק ודולגופיאט
(לילך וייס, איגוד האתלטיקה, רויטרס)
בעיריית תל אביב-יפו ייערכו את טקס אנשי השנה המסורתי והפעם לסיכום שנת 2021, מי שיזכו למחווה המרגשת בתחום מובילי הספורט התל-אביבי במגוון ענפים הם ארטיום דולגופיאט, זוכה הזהב מטוקיו, מורן סמואל שזכתה בכסף במשחקים הפראלימפיים, וכן יונתן קפיטולניק שיוכתר כתקוות השנה בספורט לאור הישגיו בענף האתלטיקה וזכייתו באליפות העולם בקפיצה לגובה עד גיל 20. הטקס יתקיים ביום שלישי, 21 בדצמבר, בשעה 19:30 באולם רידינג 3 בנמל תל אביב.
הטקס השנה יהיה בסימן מחווה לעבר, להווה ולעתיד. במסגרת הטקס, אשר יתקיים במעמד ראש העיר, רון חולדאי, יוענקו אותות הוקרה והערכה לספורטאי וספורטאיות העבר, אשר יצטרפו להיכל התהילה של הספורט הישראלי: טובה אפשטיין, יעקוב חודורוב, רעיה ברנשטיין, יהושע (שייע) גלזר, טל ברודי ועמי שלף.
2 צפייה בגלריה
טל ברודי
טל ברודי
טל ברודי
(ראובן שוורץ)
הטקס יכלול גם את ציון ההישגים של אגודות הספורט בעיר תל אביב-יפו, הענקת פרס יזמות השנה בספורט לפרויקט ספורטיבי חברתי יוצא דופן, אשר השנה יוענק לנוי צברי וענבל רייכלר על הפרויקט "שישי נגיש בים", פרויקט פורץ דרך המאפשר לאנשים עם מוגבלויות לגלוש על גלי הים. נוי עובדת כרכזת תחום מוגבלויות ביחידת הצעירים של עיריית תל אביב-יפו וענבר רייכלר אדריכלית ושתיהן יושבות על כסאות גלגלים. כמו כן, תוצג במסגרת האירוע גם תכנית עתידית המתכוננת בעיר בכל הקשור לתחומי הספורט השונים.
רון חולדאי אמר: "תל אביב-יפו היא עיר שאוהבת ספורט ומטפחת פעילות ספורטיבית- עממית ותחרותית, מתוך תפיסה שהספורט הוא כלי חשוב המעודד אורח חיים בריא ומטפח הישגיות, התמדה והתנהגות הוגנת. העירייה השקיעה הון עתק על מנת לייצר תשתיות ספורט עממי ותחרותי ומציבה את הספורט העירוני במיקום גבוה בראש סדר העדיפויות. אך בכל מה שאנו עושים לא יהיה תוכן בלי הספורטאים והספורטאיות התל אביביים שהם אנשי השנה שלנו הראויים לכל שבח ואשר זכו גם השנה להישגים יוצאי דופן. להם יש מקום של כבוד לצד ספורטאיות וספורטאי העבר אשר נתכבד גם השנה בצירופם להיכל התהילה של הספורט בתל אביב-יפו”.