1 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום
שחקני בני יהודה חוגגים בסיום
(נעם מורנו)
בבני יהודה חגגו אמש (שבת) את עליית הקבוצה לשמינית גמר גביע המדינה על חשבון הפועל תל אביב אחרי ה-1:3 המרשים בבלומפילד, אבל עם כל הכבוד לחגיגות בגביע, עם סיומן במועדון יכולים לחזור להתרכז במטרה העיקרית העונה – הליגה הלאומית והרצון לשוב לליגת העל בתום העונה.
אחרי פתיחת העונה הלא טובה, בקבוצה משכונת התקווה רוצים להמשיך בתקופה הקרובה במומנטום מהשבועות האחרונים, וכעת גם מהגביע, שם הצלחה של בני יהודה אף פעם אינה מפתיעה, שכן מדובר בקבוצת גביע טיפוסית..
בקבוצה החמיאו למאמן יוסי אבוקסיס על ההכנה וניהול המשחק ואמרו: “אלו משחקים טיפוסיים ליוסי, הוא יודע להכין אליהם הכי טוב בעולם". גם הקשר איליי מדמון, ששייך לפועל ב”ש ובסוף העונה ישוב לבירת הנגב, זכה למחמאות: "הוא שחקן עם יכולות נהדרות". בנוסף, בבני יהודה יש שביעות רצון מהשוער הצעיר שחר אמסלם, שגדל במחלקת הנוער בקבוצה, לכן בינואר ינסו להיפרד מרן קדוש.
קלינגר: לא היינו צריכים להראות ככה
בקבוצה גם היו מרוצים מאוד מתמיכת הקהל במשחק אמש בבלומפילד. אחרי תקופות ארוכות של מאבקים מול האוהדים, אתמול הקהל עודד את הקבוצה ללא הפסקה לאורך כל המשחק.
בעניין אחר קשר הקבוצה עמית זנטי עדיין חולם לעבור לשחק העונה בליגת העל, אך לבעלי בני יהודה ברק אברמוב אין כל כוונה לשחרר שחקן הרכב, אלא רק לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר.