2 צפייה בגלריה
מארק ברטרה שומר על אנטואן גריזמן
מארק ברטרה שומר על אנטואן גריזמן
מארק ברטרה שומר על אנטואן גריזמן
(La Liga)
אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון, הפסד לבאיירן מינכן שהוביל לליגה האירופית וגם הפסד מול בוקה ג’וניורס בגביע מראדונה, ברצלונה מקווה לדבר אחד: שלוש נקודות. הקבוצה של צ’אבי תארח מחר (שבת, 19:30) את אלצ’ה במטרה לא לאפשר לצמרת הגבוהה לברוח לה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בינתיים, בארסה ממשיכה להציב אקסים על הכוונת. לפי הדיווחים מארק ברטרה עשוי לשוב למדי הבלאוגרנה. בספורט הספרדי מדווחים כי הקטלונים כבר יצרו קשר עם הבלם שנמצא בבטיס (השלישית בטבלה) ומצוי בתקופה מצוינת יחד עם הפתעת העונה, כשהוא שותף להגנה שלה שספגה 18 שערים (אחד פחות מברצלונה). לשחקן בן ה-30 יש קשר קרוב עם צ’אבי והוא עשוי להחזיר אותו למועדון. “הצדדים אופטימיים שהוא יחזור”, נכתב.
שבת 18:30: ברצלונה מארחת את אלצ'ה
לעומת ברטרה, מי שמתרחק לפי הרושם הוא אלכסיס סאנצ’ס, כאשר נטען כי ישנו מוקש גדול שמהווה בעיה: לוק דה יונג. במועדון רוצים להיפרד מההולנדי בטרם יביאו שחקן התקפה, אך בשלב הזה לא נראה שיש ביקוש רב לשחקן. הקיצוני של אינטר מתרחק בשלב הזה מקאמבק לקאמפ נואו, בעיקר, כמובן, בשל העלויות והקושי הכלכלי הרב של ברצלונה.
ומה לגבי פראן טורס? בנושא הזה בספרד מיישרים קו וטוענים שברצלונה ומנצ’סטר סיטי נמצאות בישורת האחרונה של המשא ומתן, כשזהו רק עניין של זמן. השחקן עצמו לוחץ להגיע לקטלוניה, בעוד בארסה מתכננת לשחרר שחקנים בינואר כדי לפנות את התקציב.
2 צפייה בגלריה
פראן טורס חוגג
פראן טורס חוגג
פראן טורס חוגג
(רויטרס)
בנוגע למשחק מול אלצ’ה, ברצלונה שנהנתה מיומיים חופש חזרה אתמול להתאמן. אוסמן דמבלה התאמן כרגיל וייתכן שיפתח, ואילו סרג’י רוברטו, ממפיס דפאיי, אנסו פאטי ומרטין בריית’ווייט הם הפצועים שייעדרו בוודאות.