2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה נשמו לרווחה אמש (חמישי) לאחר שהשיגו 2:4 בדו קרב פנדלים דרמטי על הפועל כפר סבא מליגת המשנה, בדרך לשמינית גמר גביע המדינה. הקבוצה של אלישע לוי, שכבר הייתה בפיגור במהלך המשחק, הצליחה להשוות בתום המועד החוקי משער נהדר של חנן ממן שחוזר לעצמו וכובש כבר שער שני ברציפות, ובסופו של דבר מנעה מעצמה מבוכה עם הכרטיס לשלב הבא.
“הניצחון שחרר המון לחץ אצלנו”, סיפרו בהפועל חיפה. “אם לא היינו מנצחים אי אפשר לדעת איך היינו עוצרים את כדור השלג. הניצחון ייתן לנו דחיפה מורלית להמשך”. גל אראל, בועט פנדלים מוצלח ומוכח, ויתר הפעם לטובת משפתי על הפנדל הרביעי שהיה מדויק וזיכה את קבוצתו בהעפלה לשלב הבא. מי שגורף מחמאות הוא השוער טל בומשטיין שממשיך לעשות כאב ראש אמיתי לאלישע לוי ברגע שאוהד לויטה יחזור לעניינים.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
אלישע לוי, שלאחרונה מדבר שוב ושוב על כך שחניכיו סובלים מחוסר ביטחון, הצליח הפעם בשני חילופים מוצלחים לגרום לכך שקבוצתו לא ירדה מהמגרש מנוצחת. לוי הכניס למגרש את גיא משפתי ונועם כהן שהיו מעורבים בשער השוויון. בחיפה טוענים שזה הזמן להמשיך ולתת לשניים לקבל קרדיט בהרכב כפי שקרה במחזורי הפתיחה בהם הקבוצה הצליחה. קווין טאפוקו רחוק מלהרשים וכך גם הקפטן דור מלול שסובל מעליות וירידות חדות ביכולתו.
משפתי היה דומיננטי מאד בקישור ועם חזרתם של הפצועים, אוהד לויטה ואלון תורג'מן, בתקופה הקרובה בהפועל חיפה מקווים לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה כבר בשלישי מול מול מכבי נתניה.
לוי:"היום סבלנו,תקופה לא טובה"