2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(רדאד ג'בארה)
נבחרת ישראל קיבלה הערב (חמישי) את יריבותיה בשלב הבתים של ליגת האומות לעונת 2022/23, כאשר היא תשחק בבית יחד עם איסלנד, רוסיה ואלבניה במשחקים שיחלו בחודש יוני.
וילי רוטנשטיינר אמר: "אני לא יודע אם אני אהיה המאמן בליגת האומות כי החוזה שלי מסתיים במאי. זה בית אטרקטיבי עם נסיעות מאוד ארוכות ומרחקים גדולים שצריך לעבור. זה בית מאוד מאתגר, רוסיה היא הנבחרת הפייבוריטית, אחריה איסלנד. ישראל ואלבניה נמצאות באותה הרמה. יש לנו צ'אנס גדול לשמור על המקום שלנו בליגה B ולרכוש ניסיון במפגשים עם יריבות חזקות".
ביברס נאתכו סיפר: "הגרלה מאתגרת. רוסיה נבחרת חזקה מאוד. מול אלבניה אנחנו שיחקנו כבר בשני קמפיינים בשנים האחרונות ומאז הם התקדמו בצורה יפה, אז ברור שלא יהיה פשוט. איסלנד זאת נבחרת שפגשנו במשחק ידידות לפני מעל עשור ומאז הם עשו קפיצה ענקית ברמה. יש להם משמעת סקנדינבית. נבוא לעשות את המקסימום, כל נקודה חשובה בליגת האומות ואני מאמין שנוכל לעשות קמפיין יפה מאוד".
2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
(ההתאחדות לכדורגל)
דור פרץ הוסיף: "מדובר בנבחרות ברמה מאוד גבוהה. אנחנו כנבחרת נצטרך להגיע בכושר טוב, וחשוב שכל השחקנים יגיעו מהקבוצות שלהם בכושר הטוב ביותר על מנת שנציג את הכדורגל שאנחנו מסוגלים להציג בקמפיין הזה בכדי שנוכל להעפיל ממנו לטורניר גדול".