1 צפייה בגלריה
ישתפו פעולה? ברנרדסקי ובוסקטס
ישתפו פעולה? ברנרדסקי ובוסקטס
ישתפו פעולה? ברנרדסקי ובוסקטס
(רויטרס)
אם היו שואלים את צ'אבי מה הכי חסר לו בברצלונה, סביר להניח שתשובתו הייתה "חלוצים" או "קיצונים". המאמן אמנם נוהג להשתמש בשחקני אגף במערך שלו, אבל אין לו יותר מדי כאלה פרט לאוסמן דמבלה שמרבה להיפצע, סרג'יני דסט שהוא בכלל מגן והצעירים עבדה אלזלזולי ואיליאס אחומאש. בבארסה כמובן חושבים על חיזוק ובקטלוניה דווח שם חדש על הפרק: פדריקו ברנרדסקי.
לפי הפרסום בעיתון 'ספורט', המנהל הספורטיבי של בארסה, מתאו אלמאן, נפגש עם סוכנו של השחקן ביום שני בטורינו ובשבועות הקרובים יימשכו השיחות. ברנרדסקי יסיים את חוזהו ביובנטוס בקיץ, מה שכמובן אומר שהוא יוכל לעזוב בחינם או להגיע במחיר נמוך בינואר.
בכל אופן, המטרה המרכזית של בארסה לחיזוק ההתקפה בחלון ההעברות הקרוב הוא פראן טורס וכבר התקיימה פגישה בין הקטלונים למנצ'סטר סיטי, ששניים מנציגיה - האקסים המאמן פפ גווארדיולה והמזכיר הטכני צ'יקי בגיריסטיין - היו אתמול בקאמפ נואו בהודעת הפרישה של סרחיו אגוארו. ב'מונדו דפורטיבו' דווח שרק אם לא יתאפשר להחתים את טורס, אז צ'אבי יהיה מוכן שאלכסיס סאנצ'ס יחזור, וגם זה רק בתנאי שלוק דה יונג יעזוב.
במקביל, התקשורת הקטלונית עוקבת גם אחרי עתידו של ג'רארד פיקה. לאחרונה דווח שהבלם הוותיק עשוי לפרוש בקיץ הקרוב, אבל לפי 'ספורט', בסביבתו של השחקן מכחישים את העניין. פיקה בן ה-34 שמר על מעמדו כשחקן הרכב גם אחרי הגעת צ'אבי והוא רשם העונה 19 הופעות בכל המסגרות.
פרידה מכוכב: צפו באגווארו נחנק מדמעות