שתף קטע נבחר

המתכון להתאוששות של גרין: גולף ושיחה לאמא

שוער נבחרת אנגליה התאושש במהירות מהפאדיחה במשחק מול ארה"ב. אתמול הוא שיחק גולף עם חבריו ושוחח עם הוריו בטלפון: "אכזבתי מדינה שלמה, מבטיח לתקן"

אנגליה עדיין מתקשה להתאושש מה-1:1 מול ארה"ב במשחק הפתיחה של נבחרת שלוש האריות במונדיאל. הקושי העיקרי הוא להתגבר על הטעות הקשה של השוער רוברט גרין, שהובילה לשער השוויון של האמריקנים, ומהעובדה שבמהלך כיבוש שער היתרון של סטיבן ג'רארד, ראו הצופים ברחבי הממלכה פרסומת למכונית.

 

גרין עצמו, שגילה סימני התאוששות כבר במהלך המשחק לאחר הטעות, המשיך אתמול (א') באותו קו. את הזמן הפנוי שלו הוא העביר עם יתר חבריו לנבחרת במשחק גולף משחרר ומרגיע. במהלך היום הוא גם התקשר להוריו באנגליה ושפך את אשר על ליבו.


גרין ומשחק הגולף. אצלו הכול בסדר (רויטרס)

 

"אני מרגיש שאכזבתי מדינה שלמה", אמר להוריו והוסיף: "אני יודע שאני הולך לגרום לכולם להיות גאים בי. מה שחשוב זה לדעת להתאושש מזה ולשחק טוב יותר בהמשך הטורניר. בכדורגל, הכל יכול להשתנות בשנייה. זה מסוג הדברים שקורים במהלך המשחק".

 

ה"סאן" לא פספס את ההזדמנות ותיאר איך גרין עצמו "פספס" לפני שבועות אחדים את חברתו, דוגמנית ההלבשה התחתונה, אליזבט מינט. אגב, השחקן היחיד בנבחרת אנגליה שוויתר על משחק הגולף ביום הפנוי שעליו החליט המאמן פאביו קאפלו היה אמיל האסקי, שלקח את רעייתו לטיול ספארי.


קינג. מה יהיה עם הבלמים של קאפלו? (גטי אימג'ס)

 

לדלי קינג פצוע ויחמיץ את המשך המונדיאל

ואם הפאדיחה של גרין לא הספיקה, נחתה על קאפלו מכה נוספת בדמות פציעתו של הבלם לדלי קינג. כזכור, קינג נפצע במחצית הראושנה במשחק מול ארה"ב והוחלף במחצית על ידי ג'יימי קראגר. קאפלו גם כך נמצא בבעיית בלמים קלה, לאחר שריו פרדיננד נפצע לפני פתיחת הטורניר ונאלץ לוותר על הנסיעה לדרום אפריקה.

 

המאמן האיטלקי אמר היום: "זה לא נראה טוב וסביר להניח שלדלי ייעדר בין שבועיים לשלושה". אמירתו של קאפלו העידה על הסיכוי הנמוך של שחקן טוטנהאם להמשיך בטורניר, וכעת יזדקק המאמן ליכולת טובה ממייקל דאוסון ומת'יו אפסון. מי שצפוי להחליף את קינג בהרכב, הוא קראגר, שישתף פעולה בחוליית ההגנה עם ג'ון טרי. 

 

שירר: "רוני חייב לשחק עם 'אש' בבטן"

ה-1:1 נגד האמריקנים הוציא את מיטב הביטויים גם מחלוץ העבר של הנבחרת, אלן שירר, שלא חסך ביקורת מוויין רוני. "בשבת לא ראינו את וויין רוני האמיתי", כתב אלן בטורו האישי ב"סאן". "זה לא מדאיג אותי בשלב זה, אבל זה מעורר את השאלה מדוע הוא נעלם".

 

שירר התייחס לדיבורים על אופיו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד ואמר: "לפני המשחק כולם התעסקו בהתנהגות שלו ובמזגו החם, ואני חושב שאולי זה הסיח את דעתו מעט. הוא ניסה להתנהג כל כך טוב על המגרש, והניצוץ שלו נעלם. רוני חייב לשחק עם 'אש' בבטן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרין. שומר על אופטימיות
צילום: רויטרס
מומלצים