האם זו הסיבה שבן אפלק חזר לג'ניפר לופז?

השחקן העניק ראיון לתוכנית הרדיו של האוורד שטרן ודיבר בפתיחות על כך שנישואיו לג'ניפר גארנר גרמו לו להתמכר לאלכוהול

ג'ניפר לופז ובן אפלק , צילום: ללא קרדיט

מערכת היחסים המורכבת והארוכה ביותר בחייו של בן אפלק היא כנראה זו שהוא מנהל עם התמכרותו לאלכוהול, וכעת הוא מדבר על כך בפתיחות. במהלך אירוח שלו בתוכנית הרדיו של האוורד שטרן ביום שני האחרון, סיפר השחקן בן ה-49 על אודות מאבקו בצורך לשתות כשהיה נשוי לג'ניפר גארנר, עימה הוא חולק שלושה ילדים, והאשים את הקשר שלהם בכניעתו לטיפה המרה.

האטרקציות הכי שוות בהנחות עצומות!

"(לו היינו עוד נשואים) כנראה שהייתי ממשיך לשתות", אמר אפלק. "זו אחת הסיבות שבגללן התחלתי לשתות... מפני שהייתי לכוד. הרגשתי שאני לא יכול לעזוב בגלל הילדים, אבל אני לא מאושר. אז מה עושים? מה שהייתי עושה זה לשתות בקבוק שלם של וויסקי ונרדם על הספה. התברר שזה לא הפתרון".

הכוכב הוותיק פקד מכוני גמילה כמה פעמים לאורך השנים, בין היתר ב-2001, 2017 וב-2018, לאחר שהתגרש סופית מגארנר. השניים התחתנו בשנת 2005 ונפרדו כעבור עשר שנים. עוד סיפר אפלק לשטרן כי הוא וגארנר עשו כל שיכלו כדי לשמור על נישואיהם, אך כמו לא מעט קשרים הוליוודיים – הדבר לא צלח.

"האמת הייתה שלקחנו את הזמן, קיבלנו את ההחלטה... פשוט התרחקנו זה מזו. היו לנו נישואים שלא עבדו, זה קורה, עם מישהי שאני אוהב ומכבד, אבל כזו שאני לא אמור להיות נשוי לה עוד. בסופו של דבר ניסינו. ניסינו וניסינו כי היו לנו ילדים משותפים. שנינו הרגשנו שאנחנו לא רוצים שזה יהיה מודל הנישואים שילדינו רואים".

על פי מקורות, השניים נמצאים ביחסים טובים, ולמעשה גארנר אף הצטרפה אליו ואל זוגתו החדשה-ישנה ג'ניפר לופז, לפעילות "ממתק או תעלול" עם ילדיהם בהאלווין האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר