מסחר בקריפטו: אופיר מלמד הוא סוחר הקריפטו שמצליח לייצר מאות אחוזי רווח ממסחר יומי בשוק הקריפטו

בגיל 36 בלבד הפך אופיר מלמד לאחד הסוחרים הממולחים בשוק הקריפטו ולאחד המנטורים המוערכים בישראל

קרדיט: שי דוד, בתמונה: אופיר מלמד סוחר יומי מקצועי בשוק הקריפטו מזה 5 שנים

בשיתוף קריפטו קולג'

אסטרטגיה ייחודית שאותה פיתח בשנים האחרונות, מובילה את תלמידיו לגרוף רווחים יוצאי דופן. היכרות עם אחד השמות החמים במסחר בקריפטו שכבר הכשיר מעל ל-150 סוחרים עם הצלחות מוכחות. ”התנודתיות בשוק הקריפטו היא קרקע פורייה לרווחים חסרי תקדים”, כך לדבריו.

מסחר בקריפטו הזהב החדש של דור המילניום

מסחר בקריפטו הפך בשנים האחרונות לתחום אליו לוטשים עיניים בשקיקה לא מעט משקיעים. בעוד מטבעות כמו הביטקוין והאית’ריום זוכים למירב תשומת הלב, הרי שבפועל מדובר על תחום מרתק עם אלפי מטבעות וירטואליים אשר צצים כמו פטריות אחרי הגשם, וביכולתם להניב למשקיעים רווחים חסרי תקדים בגובה של מאות ואף אלפי אחוזים.

על אף שמדובר בשוק צעיר יחסית, יש מי שכבר הצליחו להפוך למומחים בעלי שם דבר שמצליחים לגרוף רווחים אדירים ולהתפרנס ממסחר במטבעות דיגיטליים.

הכה את המומחה – אופיר מלמד

אחד מהשמות הבולטים בתחום המסחר בקריפטו, הנחשב לגאווה כחול-לבן, הוא אופיר מלמד. בן 36 בלבד, אך מי שהצליח תוך 4 שנים בלבד להפוך לאחד הסוחרים הממולחים והמובילים בשוק הקריפטו ומייסד חברת קריפטו-קולג’.

באמצעות אסטרטגיית מסחר ייחודית הכוללת ניתוח טכני בקריפטו בשילוב כלים ושיטות מתקדמות שפיתח, הוא מתהדר באינספור עסקאות מהדהדות המניבות לו ולתלמידיו תשואות יוצאות דופן.

בשיחה עם אופיר הוא מגולל את הגורמים שהובילו אותו לצאת מתחומי שוק ההון, ולמצב את עצמו כמומחה קריפטו, בעל חזון ייחודי ותוצאות מוכחות בשטח.

”נחשפתי לראשונה למסחר בקריפטו לפני 4 שנים”, הוא מספר במבט לאחור. ”מיד זיהיתי את הפוטנציאל הענק שיש בו בכדי להרוויח סכומי עתק, במיוחד אחרי שראיתי כיצד אנשים הפכו השקעה של אלפי דולרים בודדים לעשרות אלפי דולרים תוך חודשים ספורים, והכל מעבודה בבית מול המחשב. זה התווסף גם לקורסים למסחר בשוק ההון שלמדתי באחת המכללות המוכרות בארץ. זמן קצר אחרי שסיימתי אותו וחוויתי הפסדים גדולים, החלטתי שאני פשוט מוחק מהמוח את כל השטויות שלימדו אותי שם, ומגבש אסטרטגיה למסחר שמאגדת בתוכה את כל המידע שצברתי עד היום, בשילוב חשיבה יצירתית והבנה של הדינמיקה בשוק הקריפטו”.

קרדיט: קריפטו קולג’. בתמונה רווח של 634% על פוזיציה BTC/USDT, קרדיט: קריפטו קולג’

קריפטו קולג’ המכללה למסחר בקריפטו

מזה כשנתיים נמנה אופיר כאחד מהסוחרים המקצועיים והרווחיים בישראל בתחום המסחר בקריפטו, כשהוא מתמקד במסחר לטווח קצר וארוך. את השיטות שלו הוא מלמד בקורס מתקדם למסחר בקריפטו אותו פיתח בשנים האחרונות. הקורס כולל 10 שיעורים פרונטליים אשר בהם הוא מלמד ניתוח טכני, ניהול סיכונים ואסטרטגיות מסחר מורכבות.

אופיר מספר “הקמתי את קריפטו-קולג’ כי הבנתי שיש צורך במרכז למידה מקצועי העוסק במסחר בקריפטו. כל הקורסים שאני הכרתי היו גרועים, ולא טובים מספיק כדי להפוך תלמיד לסוחר רווחי”.

קהילת קריפטו קולג’

אופיר והצוות שלו מובילים כיום את אחת מהקהילות הגדולות בישראל למסחר בקריפטו (קריפטו קולג’). הקהילה כוללת ערוצי טלגרם ויוטיוב מצליחים, בהם הוא מספק על בסיס יומי טיפים ורעיונות מסחר לעוקביו האדוקים. ומספק הוכחות לרווחים של עשרות ומאות אחוזים ביום על פוזיציות ממונפות.

קרדיט: קריפטו קולג’ גרף המציג את מחיר הביטקויין ביחס לדולר.

איך ניתן להרוויח סכומים כאלה ממסחר בקריפטו

עצם התנודתיות הגבוהה המאפיינת את שוק המסחר בקרפיטו, הינה לדבריו הזדמנות מהפכנית עבור משקיעים ליהנות מתשואות עתק, שאף מצליחות לגרום לחלקם להתעשר תוך פרק זמן קצר במיוחד. ”התנודתיות בשוק הקריפטו היא קרקע פורייה לרווחים חסרי תקדים”, אומר מלמד. ”היא מאפשרת לסוחרים להרוויח עשרות אחוזים ביום על כל פוזיציה, אבל מנגד גם עלולה לגרום להפסדים לא מבוטלים. לכן, אסטרטגיית ניהול הסיכונים שפיתחתי יכולה לצמצם הפסדים ולהגדיל רווחים”.

ניהול סיכונים במסחר בקריפטו, מה זה אומר?

לדברי מלמד, על מנת למנוע עוגמת נפש כלכלית, יש צורך בגישה פרקטית מוכחת להפחתת סיכון והגברת רווח פוטנציאלי בשוק הקריפטו. ”בעזרת כלים פרקטיים איכותיים על טהרת השוק, אני מנחיל בתלמידים שלי עקרונות ושיטות מסחר ייחודיות, שבבסיסן היכולת לנהל סיכונים בצורה חכמה שתשמור על התיק שלהם רווחי לטווח הארוך”.

קרדיט: קריפטו קולג’ . בתמונה רווח על פוזיציה BTC/USDT – רווח של 8,114$ בכמה שעות

במסחר בקריפטו – רווחיות היא שם המשחק

מלמד המעורה בתחום המסחר בקריפטו לאורכו ולרוחבו, מתייחס לצורך בניהול סיכונים, שמהווה לדעתו מרכיב בסיסי אותו כל סוחר צריך ללמוד ולעמוד בו, עוד לפני שהחל לסחור בשקל אחד. ”עלינו לשאול את עצמנו תחילה מהו הסכום הכספי שנהיה מוכנים לסכן בעסקה בודדת”, הוא מכריז. ”במקביל, יש לשלב אלמנטים מנטאליים ופסיכולוגיים בתוך אסטרטגיית ההשקעות שלנו, שכן מדובר בשוק דינמי שעלול להפתיע גם את הסוחרים המנוסים ביותר. בעזרת ניהול יומן מסחר מקצועי ושימוש באסטרטגיות מסחר המותאמות לשוק הקריפטו, ניתן לצמצם את הסיכון במסחר בקריפטו, ומנגד להעלות את האפשרות לרווחים נאים”.

מעוניינים גם אתם להפוך לסוחרים מקצועיים בשוק הקריפטו? רוצים לגרוף רווחים נאים? שואפים ללמוד את השיטות האיכותיות ביותר לניתוח טכני בקריפטו?

אנחנו מזמינים אתכם להירשם לקורס מסחר בקריפטו מבית היוצר של אופיר מלמד. אנחנו מחכים לכם בלחיצה >> כאן.

בשיתוף קריפטו קולג'

כדאי להכיר