2 צפייה בגלריה
אנדרה אונאנה
אנדרה אונאנה
אנדרה אונאנה
(רויטרס)
כבר תקופה ארוכה ששמו של אנדרה אונאנה מוזכר בהקשר של ברצלונה. שוער אייאקס, שעבר תקופה קשה מאוד מחוץ למגרשים בעקבות עונש ההשעיה בשל בדיקת סמים חיובית, חזר לשחק אחרי תשעה חודשים ושוב עלה לכותרות בתור מי שעשוי להחליף את מארק-אנדרה טר שטגן אצל הקטלונים.
בראיון בספרד סיפר אונאנה תחילה על עתידו באייאקס אותה הוא צפוי לעזוב כשחוזהו יסתיים ביוני 2022: “הגיע הזמן לפתוח דלת אחרת. עשינו כאן היסטוריה, צריך לבנות דרך חדשה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. יש הצעות אבל עדיין לא בחרנו שום דבר. כרגע אין שום דבר חתום”.
2 צפייה בגלריה
אנדרה אונאנה
אנדרה אונאנה
אנדרה אונאנה
(רויטרס)
אונאנה, שמבוקש גם אצל ארסנל ואינטר בין היתר, נשאל על הביקוש מברצלונה אצלה שיחק במשך חמש שנים במחלקת הנוער: “יש לי זיכרונות טובים מהמועדון והעיר. זה הבית שלי והמקום בו גדלתי. אני יודע שבסופו של דבר אני אשחק בקאמפ נואו יום אחד. השאלה אם זה יהיה עם ברצלונה או נגדה”.
השוער בן ה-25 היה בשיאו כאשר בפברואר 2021 הושעה על ידי פיפ”א למשך כשנה בעקבות שימוש בחומרים אסורים. עונשו הומתק לתשעה חודשים ובקרוב ישחק עם נבחרתו קמרון באליפות אפריקה. “אני רק רוצה להתחיל את השנה החדשה עם טעם טוב אחרי כל מה שעברתי. לשחק שוב זה היה כמו להיוולד מחדש”, סיפר.
5 השערים הגדולים מהמחזור ה-17 בספרד