שתף קטע נבחר

צילום: רויטרס

פירס: "הניצחון הגדול ביותר העונה". צפו בתקציר

כוכב הסלטיקס מרוצה מה-86:92 על הלייקרס במשחק החמישי: "אנחנו במצב מצוין". קובי בראיינט: "אנחנו חוזרים הביתה, במטרה לנצח את המשחק השישי, לא מעבר"

עכשיו מתחילה העונה. שחקני הבוסטון סלטיקס והלוס אנג'לס לייקרס כבר נמצאים עם המבט קדימה, לשני המשחקים (או אחד, תלוי בתוצאה) שיתקיימו ב-LA, כשהסלטיקס, לאחר ה-86:92 במשחק החמישי, מגיעים ביתרון 2:3, וזקוקים לניצחון אחד כדי לחגוג אליפות 18 בהיסטוריה של המועדון.

 

פול פירס, שהיה המצטיין במשחק עם 27 נקודות, סיכם: "זה היה הניצחון הגדול ביותר העונה. אנחנו במצב טוב, עכשיו אנחנו צריכים לנצח משחק אחד בלוס אנג'לס וזה הכל". על המאצ'-אפ עם בראיינט, שהפגיז 38 נק' הוסיף פירס: "זה לא היה דו קרב בינינו, לא שמתי לב שאנחנו קולעים הכי הרבה במשחק. הוא שחקן מצוין שקולע ממצבים בלתי אפשריים".

 

המאמן המנצח דוק ריברס החמיא לקובי: "ניסיתי להסביר לשחקנים שלי, שכל סל שהוא קולע שווה בסך הכל שתי נקודות. שמחתי לראות שלאורך רוב הזמן השחקנים הבינו כיצד להתמודד איתו. שמרנו על כל השאר מצוין, וזה היה נפלא. הוא הקלע הטוב במשחק, בזה אין ספק. יש כנראה אתלטים טובים ממנו, אך אין יצרן נקודות טוב ממנו. צריך להבין את זה ולהתמודד עם זה".

 

וקובי? הוא ניסה לשים בצד את היריבות הגדולה בין LA לסלטיקס, וטען שאין כאן תחושת נקם או יריבות גדולה, פשוט כדורסל: "כל מה שאני מנסה לעשות זה

לשחק כדורסל. מה הסיפור הגדול? אם הניצחון שלנו יגיע מתוך נקמה, אז לא מגיע לנו להיות אלופים. אנחנו בפיגור 3:2, חוזרים הביתה, במטרה לנצח את המשחק הבא, זה הכל".

 

המאמן המפסיד פיל ג'קסון החמיא אף הוא לכוכב שלו, בתקווה לראות תצוגה דומה במשחק השישי: "בראיינט הוא מסוג השחקנים, שכשיש לו יד חמה, צריך לרכוב עליה. חיכינו שהוא יציג משחק כזה לאורך כל הסדרה, לבסוף זה הגיע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים