2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב באימון
שחקני מכבי תל אביב באימון
שחקני מכבי תל אביב באימון
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב תפגוש הערב (שלישי, 19:45) את פנרבחצ’ה במסגרת המחזור ה-15 של היורוליג. הצהובים-כחולים של יאניס ספרופולוס נכנסים לשבוע משחקים כפול בסימן טורקי כאשר בהמשך הם יארחו את אלופת היורוליג המכהנת, אנדולו אפס, שנאבקת, בדיוק כמו פנר, לתקן את פתיחת העונה הלא טובה. באלופת ישראל מגדירים את השבוע כקריטי עבור המשך העונה.
ערב המשחק, מצבם של הצהובים ביורוליג לא מעודד, עם רצף של ארבעה הפסדים. התקופה הלא טובה על הפרקט פגעה גם בחדר ההלבשה, שכרגע לא נמצא במקום טוב, כשם שקורה בכל קבוצה שנמצאת בסיטואציה של משבר והפסדים שנערמים בזה אחר. אחת העדויות למצב בחדר ההלבשה היא התקרית שהתרחשה בין יפתח זיו לג'יימס נאנלי, אך אנשי המועדון הסבירו את המקרה בכך שהם בטוחים כי יש מי מנסה לפגוע בגארד/פורוורד האמריקאי.
מסע"ת מכבי ת"א לקראת פנרבחצ'ה
מבחינת אנשי מכבי התסריט הריאלי לשבוע הוא ניצחון והפסד, אך לעומת זאת שני הפסדים עלולים להביא לשינויים, על כל המשתמע מכך. התרופה הכי טובה למצבה הנוכחי של הקבוצה, הן לעונת היורוליג והן לחדר ההלבשה, הם כמובן שני ניצחונות, שיקנו שקט על המערכת כולה.
השבועות הכפולים ביורוליג מביאים עימם גם הזדמנות וגם סכנה במידת מה. בחמש העונות הקודמות של הפורמט החדש, וכשם שמסתמן גם בעונה הנוכחית עד כה, התוצאה השולטת בכל עונה בשבועות הכפולים היא 1:1, דהיינו מרבית הקבוצות מסיימות עם ניצחון והפסד.
פנרבחצ'ה נמצאת בכושר טוב יותר מאלופת המדינה ולמפגש הקרוב ביניהן נראה שהמצ'אפ המעניין יהיה קרב זוגות במשקל כבד מאוד: אנטה ז'יז'יץ' וג'יילן ריינולדס אל מול יאן וסלי ודווין בוקר. הצ’כי מציג העונה סט יכולות משודרג כאשר במשחקים האחרונים הוא הוסיף גם את הקליעה מבחוץ. מעבר לאיום מרחוק, וסלי שחקן הגנה לא רע בכלל, מאוד נייד, משחק נהדר מעל הטבעות וכזה שגם רץ מהר מאוד את המגרש. למכבי יש יותר מאסה בצבע, היתרון במהירות, באתלטיות ובאיום מבחוץ הולך עם הקו הקדמי של סשה ג'ורג'ביץ' ויהיה מעניין לראות מי יבלום את מי.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס וג'יימס נאנלי
יאניס ספרופולוס וג'יימס נאנלי
יאניס ספרופולוס וג'יימס נאנלי
(איציק בלניצקי)
"זה עוד משחק קשה בחוץ. אחרי ארבעה הפסדים, אני חושב שזה קשה אבל כולנו צריכים להעלות את הרמה שלנו ולעשות את המיטב שלנו כדי לחזור למסלול הניצחונות”, אמר אנטה ז’יז’יץ’ לקראת המפגש והוסיף: “ברור שיש תחושה שונה כשאתה מנצח וכשאתה מפסיד, אבל כל הקבוצה משדרת על אותו גל, תומכים אחד בשני ועושים את המיטב שלנו. יאן וסלי שחקן מצוין, הוא הרבה שנים ביורוליג ואני מצפה לשחק ולהתמודד איתו. נראה איך זה ילך".
ריינולדס הוסיף: "אני מרגיש יותר טוב בכל יום שעובר, היו לי כאבים בצוואר, אבל אהיה מוכן למשחק. יש לנו את הפיזיותרפיסטים מהטובים שיש. זה בהחלט משחק גדול עם הרבה לחץ, האוהדים סומכים עלינו. העניין המרכזי הוא להתחיל באימון - להבין מה צריך לעשות כדי לעצור את היריבה בהתקפות המתפרצות ואיך לתקוף אותה בריבאונדים. זה מצ’אפ טוב, יש לנו שחקנים טובים במשחק הפנים. אנחנו צריכים להילחם על הפרקט ולעבוד קשה".