האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
בין השורות |
מעצר בית |
13.12.21 08:20 |
1 |
בין השורות: |
אליעזר לוי |
13.12.21 08:43 |
19 |
בחיאת, איך הגעת עכשיו לנתניהו? למה לעורר פרובוקציות? |
טוק דוגרי |
13.12.21 09:34 |
51 |
בחיייאת, מי היה פה ראש הממשלה עד לפני חצי שנה? |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:37 |
52 |
ואיך זה קשור לטוב או לרע לכך שבדצמבר 2021 האמריקאים דוחים בקשה ישראלית לקבלת מטוסי תדלוק??? |
טוק דוגרי |
13.12.21 09:41 |
57 |
זה קשור לכך שישראל החליטה רק לאחרונה |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:42 |
58 |
אין לך שום ידע אישי מעבר למה שפורסם. למה אתה לא מציין שבזמן ממשלת נתניהו אושרה העברת מטוסי התדלוק לישראל. |
yama |
13.12.21 14:30 |
102 |
כן, אתה בטוח? |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:31 |
104 |
איך בכלל דברים שאני הבאתי שמספרים שוועדת ההצטידות לא התכנסה מטעמים כלכליים, בלחץ של האוצר - אותם הבאתי |
berale |
13.12.21 17:04 |
137 |
כי הוא טרול רלבי |
Roy13 |
13.12.21 14:33 |
106 |
תודה על המחמאה. |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:38 |
112 |
אני מקווה שההנהלה תראה כמה אתה מספים, כותב לגופו, משקר ומסיט אשכולות… |
kitzz |
13.12.21 14:40 |
114 |
ההנהלה רואה שאני כותב תמיד לעניין. |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:48 |
117 |
שהגמל לא רואה את דבשתו… |
Roy13 |
13.12.21 15:47 |
130 |
נכון, ואז אציע לו להביט במראה. |
אליעזר לוי |
13.12.21 15:47 |
131 |
לא בטוח אם התגובה נובעת מתמימות |
מתכנן צ'יפים |
13.12.21 14:37 |
111 |
איזו תגובה נובעת מתמימות? |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:39 |
113 |
התמימות שלך לגבי ביידן |
מתכנן צ'יפים |
13.12.21 14:44 |
115 |
איפה ראית שאני תמים לגבי ביידן? |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:53 |
121 |
אתה ממשיך לקרא לי ברבים |
מתכנן צ'יפים |
13.12.21 15:19 |
126 |
תגובות אלימות??? |
אליעזר לוי |
13.12.21 15:29 |
129 |
לשאלתך חיפשתי ברשת. קיבלתי תשובה מהיום… (ynet) |
דמבו |
13.12.21 09:44 |
59 |
נו, אז זה אושר עקרונית בתקופת נתניהו. זה שלא היה פה ממשלה מתפקדת מדצמבר 2018 |
טוק דוגרי |
13.12.21 09:47 |
60 |
אתה עושה הנחות לנתניהו |
דמבו |
13.12.21 09:51 |
67 |
לא עושה לו הנחות, הוא שותף בכיר לקרקס שהתרחש פה ב3 שנים האחרונות, אבל תסכים |
טוק דוגרי |
13.12.21 09:54 |
70 |
מסכים שהמציאות פחות חד ממדית ויותר מורכבת |
דמבו |
13.12.21 09:58 |
71 |
זה מפברואר 2021: |
berale |
13.12.21 14:15 |
92 |
עברנו קורונה עם כל האתגרים הרפואיים והכלכליים, והמדינה איך שהוא תיפקדה, למרות המשבר הפוליטי. שאשמים |
berale |
13.12.21 14:25 |
98 |
אל תשכח שהרל''ב ניסו למנוע גם חיסונים |
מתכנן צ'יפים |
13.12.21 14:36 |
108 |
חסיד פצפון זה עדיין חסיד |
פרדוקס |
14.12.21 00:10 |
160 |
האובססיה שלך לנתניהו יצאה כבר משליטה. |
דואט שחור |
13.12.21 20:19 |
145 |
אסטרטגיה מעניינת.. כל הישג עכשווי שייך לבנט כל כשלון עכשווי לנתניהו.. |
אור 111 |
13.12.21 22:30 |
154 |
האמת היא שבהחלט יש קשר |
דמבו |
13.12.21 09:40 |
55 |
כתבה מפברואר 2021: |
berale |
13.12.21 14:16 |
93 |
תודה רבה חבר יקר על שירית לעצמך עכשיו ברגל... |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:28 |
99 |
תגיד, אתה איש מבוגר? - טענו פה שהוועדה לא כונסה בגלל המשבר הפוליטי, אני מביא כתבה שמספרת שהוועדה לא |
berale |
13.12.21 14:32 |
105 |
לך תתווכח עם אנשים שניסו לתקוע גם את הבאת החיסונים |
מתכנן צ'יפים |
13.12.21 14:37 |
109 |
חבר, אתה אפילו לא מבין את הדברים שאתה בעצמך הבאת? |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:37 |
110 |
לגבי דעתך על ההבנה או אי ההבנה שלי , תרשה לי להתעלם..כן. - ולעצם העניין, בדברים שהבאתי מסבירים שזו הייתה |
berale |
13.12.21 14:46 |
116 |
זכותך לכתוב כרצונך |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:51 |
119 |
I rest my case |
דמבו |
13.12.21 14:57 |
122 |
רק שהוועדה כן כונסה בפברואר 2021, בממשלת גנץ וביבי, ובעיצומו של המשבר הפוליטי. בממשלת מעבר ערב בחירות . |
berale |
13.12.21 17:23 |
138 |
עסקאות המטוסים והמסוקים מורכבות מרכיב דולרי ומרכיב שקלי |
דמבו |
13.12.21 19:15 |
143 |
לשנת 2019 היה תקציב, רגיל, שעבר בחוק רגיל. והנה הוועדה לא כונסה ב 2019. וכאשר היא כן כונסה בפברואר 2021 |
berale |
13.12.21 19:52 |
144 |
אתה שואל שאלות טובות |
דמבו |
13.12.21 20:42 |
147 |
מלבד העובדה שכאמור העיסקה קודמה הרי בסופו של דבר בהעדר תקציב , זה גם לא מדוייק שנתניהו החליט שלא להעביר |
berale |
13.12.21 20:51 |
149 |
ישראל כץ ברגע של כנות (או חוסר ריכוז) הודה שאי העברת התקציב היתה קשורה ברוטציה |
דמבו |
13.12.21 22:23 |
153 |
אין אחד שלא יודע שזה היה קשור ברוטציה. מכל הצדדים. - כל זעקות השבר על התקציב היו קישקושים |
berale |
13.12.21 23:39 |
155 |
תראה למשל את הדיווח הזה ממאי 2020 סמוך להקמת הממשלה : |
berale |
13.12.21 23:48 |
156 |
אבל זה היה כאמור במאי, כאשר ההסכמה על תקציב דו שנתי הייתה כנראה משהו שהצטיר כמועיל לנתניהו , ולאפשרות שלו |
berale |
13.12.21 23:51 |
157 |
מיותר לשאול את הזויי רל״ב איך הם הגיעו עד הלום |
דריל מורי |
13.12.21 10:57 |
76 |
כמה שאני צוחק עכשיו. |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:25 |
97 |
איזה הכשיל את העיסקה. לא הייתה שום עיסקה, היו אולי תוכניות להצטידות עתידית. - העיסקה נחתמה עכשיו. |
berale |
13.12.21 15:13 |
124 |
סיימתי להגיב באשכול הזה. |
אליעזר לוי |
13.12.21 15:16 |
125 |
ככה אתה עוזב אותנו, בבת אחת. לא תרשום משהו על ביבי שזולל שרצים וחזירים ובז לנו ולועג לנו וצוחק על עדר הביביסטי |
berale |
13.12.21 15:19 |
127 |
תמשיכי לבד עם רמת השיח הירודה שלך. |
אליעזר לוי |
13.12.21 15:28 |
128 |
אני מציעה = אני מציע |
berale |
13.12.21 16:20 |
132 |
שא ברכה והצלחה. |
אליעזר לוי |
13.12.21 16:23 |
133 |
לא נעים לקלקל לך, אין דבר כזה פקולטות לרפואת הנפש :) |
גמני |
13.12.21 20:58 |
150 |
בוט זה יוצא לו על אוטומט |
Mr_soup |
13.12.21 18:06 |
142 |
טול קורה, בין השורות - ביידן הנאלח והסניל חושב שהוא יכול להחזיק אותנו ברצועה |
פיקאצ'ו |
13.12.21 09:48 |
61 |
נטלתי אפילו שתי קורות. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:50 |
64 |
התבטאויותי על ביידן דווקא מחמיאות, מראות שאני מעודכן בשלומו ועוקב מקרוב אחר פועלו |
פיקאצ'ו |
13.12.21 09:54 |
69 |
לא יודע איך לא נחסמת כבר |
seventhseal |
13.12.21 17:31 |
139 |
על מה לחסום? |
אליעזר לוי |
13.12.21 17:41 |
140 |
הממשלה הרפורמית פלסטינית של בנט עשתה נזק קשה, אף אחד לא שם על בנט. |
uz7 |
14.12.21 21:05 |
168 |
אבל יאיר עם הקשרים המעולים ובנט הנהדר בשלטון… |
שונרי |
13.12.21 08:20 |
2 |
ביבי שכח לבקש מטראמפ את אספקת המטוסים |
דורון |
13.12.21 08:32 |
10 |
כמו שהוא שכח לספח |
שונרי |
13.12.21 08:36 |
13 |
בטח. |
אליעזר לוי |
13.12.21 08:40 |
15 |
זה מה שכתבתי? |
שונרי |
13.12.21 08:41 |
16 |
לא. זה מה שאני כתבתי. |
אליעזר לוי |
13.12.21 08:41 |
17 |
סיפוח? האשמה אינה של ביבי על פי מה שהתגלה בהקלטות טראמפ.. |
דניאל |
13.12.21 12:22 |
83 |
ביבי גם שכח לבקש מביידן חברו החדש ישן, או שבעצם היה עסוק בענייניו האישים |
אקטואלי |
13.12.21 09:50 |
63 |
+ |
News_Max |
13.12.21 08:38 |
14 |
ממש סכנת נפשות הממשלה הזאת. |
אליעזר לוי |
13.12.21 08:42 |
18 |
יאיר הבן? |
אחד האדם |
13.12.21 09:04 |
32 |
לא הבן, הצאצא של ישו, איינשטיין וקרל מרקס |
BlackHawkIL |
13.12.21 14:05 |
91 |
חייבים לחפש בת ברית חדשה |
SmokinKills |
13.12.21 08:21 |
3 |
חייבים לחפש הנהגה חדשה אצלנו, לא רופסת |
gardner |
13.12.21 08:27 |
4 |
אין היום אף אדם בעתיד הרחוק שאפשר לקרוא לו מנהיג חזק ועוד שלל תיאורים |
Rainingblood |
13.12.21 08:31 |
8 |
אני ריאלי ולא מבקש אוטופיה, אבל קיבלנו את הגרוע ביותר מבין החלופות |
gardner |
13.12.21 08:33 |
12 |
למען האמת, אם מבטלים את בג״ץ, הפרקליטות ועוד אוייבים דומים כאלו |
SmokinKills |
13.12.21 09:04 |
33 |
אולי סין - הם מתכננים להשתלט על העולם |
ישראל לעולם |
13.12.21 08:32 |
11 |
תתפלא.. הייתי הולך עם טורקיה. |
SmokinKills |
13.12.21 09:02 |
31 |
לא נראה לי שהם ממש רוצים אותנו |
שונרי |
13.12.21 15:04 |
123 |
אפשר לקנות מטוס נוסעים ולהפוך אותו למטוס תידלוק |
Baznoded |
13.12.21 09:16 |
40 |
בהחלט אפשרות. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:18 |
45 |
ברור מאד למה. |
ש-עצמון |
13.12.21 08:27 |
5 |
האם גם נדחתה מסירת פצצת חודרת הבונקרים GBU-57A/B לישראל ? |
רשימו |
13.12.21 08:29 |
6 |
גם אם יאשרו למכור אין לנו מטוס שיכול להטיס משקל כזה. |
עכביש |
13.12.21 10:02 |
72 |
התכנון הוא להתקין מנשאים מיוחדים על מטוסי תובלה גדולים דבר שיאפשר נשיאה ושיגור |
רשימו |
13.12.21 11:10 |
80 |
תמיד יש נשק גרעיני למקרה הצורך |
moshe_775 |
13.12.21 08:30 |
7 |
תגובת בנט: היחסים עם הממשל טובים מאי פעם. הדחייה נעשתה כי ביבי. אנחנו נס. העם זבל. את מי הוא מעניין. |
ארבינקא |
13.12.21 08:32 |
9 |
תגובתי, לא תגובת בנט: |
אליעזר לוי |
13.12.21 08:46 |
21 |
הנזק האסטרטגי שנגרם ויגרם בממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה הנוכחית והמסוכנת לבטחון ישראל |
בחלם |
13.12.21 13:47 |
86 |
ראה תגובה 89... |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:00 |
90 |
עם בעלות ברית כאלה... |
SomeonElse |
13.12.21 08:43 |
20 |
בעלת הברית הכי טובה שיכולה להיות לנו. |
אליעזר לוי |
13.12.21 08:46 |
23 |
*בעלת הברית הכי טובה שיכולה להיות לנו, *כשבא לה... |
SomeonElse |
13.12.21 09:38 |
54 |
זכותך לחשוב כרצונך. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:41 |
56 |
העובדות מראות אחרת |
בחלם |
13.12.21 13:49 |
87 |
אני בשלום עם המציאות |
אליעזר לוי |
13.12.21 13:59 |
89 |
אין צורך לומר לאיזה מפלגה, התגובות מעידות על כך אלפי מונים |
בחלם |
13.12.21 14:30 |
101 |
ברור! |
אליעזר לוי |
13.12.21 14:30 |
103 |
אפשר להסב את 'כנף ציון' |
Hugo |
13.12.21 08:46 |
22 |
חח |
כלכלן |
13.12.21 12:46 |
85 |
כןןןן… ״הצבא האמריקאי סרב״… |
Gustav |
13.12.21 08:49 |
24 |
קשה לתקן מהר קלקולים שנגרמו בשנים האחרונות. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:17 |
41 |
האוטומט שלך לא קשור לתגובה שלי |
Gustav |
13.12.21 09:17 |
44 |
אצלי אין אוטומט. אצלי כל תגובה לגופה. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:19 |
46 |
מה הקשר בין מה שכתבתי לתגובה שלך ? |
Gustav |
13.12.21 09:20 |
47 |
בבקשה ידידי הנכבד והיקר! |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:24 |
48 |
הרישה נכון, לגבי ההמשך (קריא קלקולים) הוא דעתך (וזכותך). |
Gustav |
13.12.21 09:33 |
49 |
מה שתגיד, הכל באהבה. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:34 |
50 |
❤️❤️❤️ |
Gustav |
13.12.21 09:37 |
53 |
חזרנו עשרות שנים ביכולת ההשפעה שלנו |
BlackHawkIL |
13.12.21 08:50 |
27 |
הגיע הזמן לא לסמוך על האמריקאים ולבזר את אספקת הנשק לישראל (בדומה למה שעשו הטורקים) |
כינוי |
13.12.21 08:56 |
30 |
חשבתי שבנט הציל את היחסים עם הדמוקרטים |
coyote |
13.12.21 09:05 |
34 |
מלחמה בקרוב |
lior1_1 |
13.12.21 09:06 |
35 |
ואחר כך הם מבקשים שנעדכן אותם לפני כל דבר... |
אבו יאיר |
13.12.21 09:09 |
36 |
שטויות, לא קונה ידיעות כאלה |
צ'מפי |
13.12.21 09:09 |
37 |
כמו שאמרתי ארהב היא זאת שמפריע לישראל להצטייד בנשק התקפי כדי שלא נתקוף באיראן |
אריה33 |
13.12.21 09:09 |
38 |
ארהב ידידתנו הגדולה ביותר? האומנם |
Zpatriots |
13.12.21 09:12 |
39 |
בהחלט כן. |
אליעזר לוי |
13.12.21 09:17 |
42 |
לצערינו זמן יקר ומיותר אין לנו, ולכן חייבים להמשיך ללחוץ ולדרוש מהטיפשים |
אריה33 |
13.12.21 09:51 |
66 |
הבנו שאתה מת על ביבי. נקסט. |
צנטריפוגה |
13.12.21 10:25 |
74 |
באמת חלאס. |
אליעזר לוי |
13.12.21 10:27 |
75 |
מאז ומעולם האמריקאים מנעו נשק וטכנולוגיה שהיה מאפשר לנו להרים את האף. כך היה עם טילי אוויר אוויר |
הבסבורג |
13.12.21 11:07 |
78 |
ככה זה כשגם האמריקאים |
דובר_אמת |
13.12.21 09:17 |
43 |
הקודם שנפל היה יותר גרוע כי לא הכין מאומה אלא נאומי סרק |
אריה33 |
13.12.21 09:49 |
62 |
אכן שרף את היחסים עם הדמוקרטים ואחר כך בניסיון צבוע לתקן, הרס גם עם הרפובליקנים |
אקטואלי |
13.12.21 09:50 |
65 |
האמתי שאם טראמפ היה נבחר אולי כן היה משחרר שני מטוסי תדלוק מידית לפי דרישת בנט וגנץ |
אריה33 |
13.12.21 09:53 |
68 |
טראמפ לא עשה כל מה שביבי ביקש, למשל איפשרו לפולארד להגיע לישראל רק בסוף 2020 |
אקטואלי |
13.12.21 10:11 |
73 |
ולכן כתבתי כי אין ציפיות מהגויים כי מאכזבים |
אריה33 |
13.12.21 11:30 |
81 |
יש שר חוץ שלא יודע אך דגל ארה׳׳ב נראה או מילה באנגלית חוץ מי הי הו יס |
KnightRider |
13.12.21 23:58 |
158 |
ככה זה כשהמוקיון שעמד בראשות הממשלה בשתים עשרה השנים האחרונות |
אליעזר לוי |
13.12.21 11:09 |
79 |
ניסיון מעורר רחמים של דוברי הכת להסית את המחדלים של האפסים המושחתים |
KnightRider |
14.12.21 00:06 |
159 |
מערכת הביטחון וחיל אוויר תקועים בתחת האמריקאי. |
הבסבורג |
13.12.21 11:03 |
77 |
איך עדיין לא שינינו דיסקט. מתי נפסיק להיות עם של שנוררים וקבצנים ונחזור לייצר בעצמינו? |
קסדו |
13.12.21 11:37 |
82 |
לא תהיה ברירה אלא לפתוח האסמים בזכריה |
המשחיז |
13.12.21 12:30 |
84 |
האסמים בזכריה פחות מתאימים לסוג התקיפה שנדרש כאן |
אלעד |
13.12.21 14:22 |
95 |
וזה מה שהופך אותם לסופר מתאימים |
המשחיז |
13.12.21 14:24 |
96 |
עד כמה שאני מכיר לא זאת התוכנית |
אלעד |
13.12.21 14:29 |
100 |
מה זה האסמים בזכריה? |
אבי_85 |
13.12.21 21:16 |
151 |
ברירת שמשון |
המשחיז |
13.12.21 21:17 |
152 |
וואלה 😧 |
אבי_85 |
14.12.21 00:41 |
162 |
לא מבין מה הצבא ומשרד הביטחון עשו במשך כל השנים האלו שדיברו על איראן. |
אפולו |
13.12.21 13:53 |
88 |
דאגו לפנסיות |
אבו יאיר |
13.12.21 14:51 |
120 |
הלחץ לכינוס הוועדה לפני הבחירות היה מצד צה''ל ומשרד הביטחון. |
יואב |
13.12.21 16:39 |
134 |
אנחנו חייבים ללמוד לדאוג לעצמינו. |
dnmnd |
13.12.21 14:19 |
94 |
להקדים את המתדלקים זו הכרזת מלחמה על אירן |
PaPaPanda |
13.12.21 14:34 |
107 |
זאת לא הכרזת מלחמה אלא הכנות לתקיפה נדרשת |
אריה33 |
13.12.21 20:48 |
148 |
אפשר גם לעשות את זה בשקט ובהסתר , אני לא מבין למה צועקים כל דבר |
אור 111 |
14.12.21 05:34 |
164 |
כי היהודים בלחץ מפצצה גרעינית של העמלק ואין מושיע |
אריה33 |
14.12.21 12:08 |
166 |
אז שיזעקו לה'! ברגע שזה יהיה צעקה כללית וממוסדת ולא רק איזה קומץ חרדי אנחנו נקבל ישועה מיידית כמו תמיד |
אור 111 |
14.12.21 20:57 |
167 |
המוני יהודים זעקו להשם בכותל בשנים האחרונות ואין מושיע, ולכן ישראל בלחץ ומתכננת פעולה |
אריה33 |
14.12.21 21:18 |
170 |
נקווה שעשנו את דעתם טובת ישראל לנגד עיניהם . |
פלומה |
13.12.21 14:48 |
118 |
לבטל את העסקה ולהזמין ממדינה אחרת |
ידיד נפש |
13.12.21 16:57 |
135 |
כן כן.. ישראל תבטל את העסקה ותיכנס לעימות דיפלומטי חזיתי עם ארה''ב - אתה באמת ובתמים חושב שדבר כזה יכול לקרות? |
רשימו |
13.12.21 17:02 |
136 |
לגרום למדינה שלישית לפרסם שיכולת המכה השניה של ישראל מכסה את שטחי ארה״ב |
A_G |
13.12.21 17:43 |
141 |
שטויות זה לא יעזור, צריך להמשיך ללחוץ שהטיפשים יספקו לנו בהקדם ובלי משחקים ובלי תירוצים |
אריה33 |
14.12.21 00:28 |
161 |
למזלנו היחסים שנוצרו בין בנט לביידן כל כך חמים וחבריים שלא כמו בתקופת הממשלה הקודמת.... |
דואט שחור |
13.12.21 20:28 |
146 |
מפקירים.. לא מבין אותם אנחנו נעשה את העבודה השחורה! גם אם יחסמו את מיצרי הורמוז אמריקה תוכל לבוא כגיבור שמושיע |
אור 111 |
14.12.21 05:33 |
163 |
יש יותר ויותר שיח על כך שאנחנו לבד. פשוט אי אפשר להסתמך על ממשלת ביידן |
Duchess |
14.12.21 07:17 |
165 |
כל הכבוד להם כי הם היחידים שאיכפת להם מהטייסים שלנו שאם יצאו למשימות באירן לא יחזרו חיים הבייתה |
בני מרום |
14.12.21 21:13 |
169 |
היו צריכים לסגור הכל בממשל טראמפ |
ממש חדש |
15.12.21 14:50 |
171 |
חבר מתאריך 27.11.20
1079 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
קשה עד בלתי אפשרי לתקן מהר את כל הקלקולים של ממשלות נתניהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30768 הודעות, 188 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
למה באמת לעורר פרובוקציות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30768 הודעות, 188 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
ידוע לך ממתי זה עומד על הפרק? היכן ומתי זה עלה בישיבות הרלוונטיות? האם נדרש על ידי חיל האוויר? האם היו בקשות דומות ב12 שנים האחרונות? מה היו התשובות לבקשות מצד האמריקאים? אבל העיקר לזרוק "נתניהו".
ואני חסיד פיצפון שלו.
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
איזה מטוס היא רוצה, ואז ביקשו להקדים את האספקה, ולא כל הרצוי גם מצוי.
קצת ידע אישי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
168 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
לאורך עשרות שנים ביקשה/התחננה ישראל לקבל מטוסי תדלוק מארה"ב ונענתה בשלילה. בזמן שלטון נתניהו/טראמפ התקבלה ההסכמה בצרוף להסכמה להעברת נשק אחר דוגמת פצצות חודרות. ד.א ישראל לא החליטה לאחרונה איזה מטוס היא רוצה מפני שארה"ב מחזיקה בדגם 1 ולא היה מה להחליט. מה שהוחלט לאחרונה מתייחס ליורש של מסוק היסעור.
מציע לך להבא לחשוב פעמיים לפני שאתה מגיב...
עם ישראל - ארץ ישראל - תורת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
אתה מכיר אותי ויודע מה העיסוקים שלי?
חכמינו כבר אמרו על הפוסלים ועל החושדים, אבל אדון אודך לכף זכות בבחינת תינוק שנשבה.
תקרא בבקשה מי עיכב את כל העיסקה ואחר כך תהיה גבר ותתנצל.
צה"ל דרש, משרד האוצר של ישראל כץ שהיה הפיון של נתניהו התנגד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 17:18 בברכה, berale
רק כתגובה למישהו שטען שוועדת הרכש לא התכנסה בגלל המשבר הפוליטי כביכול- המשבר הפוליטי שאשם בו ביבי כמובן- לא הרל"בים לא ליברמן לא לפיד לא גנץ לא אף אחד אחר כמובן מלבד ביבי.
איך הדברים שאני הבאתי- מחזקים משהו מכל הבליל הרל"בי שלך? או איזו יומרה לידע אישי שלך .
מה זה המשפט הזה "כן אתה בטוח" , למישהו שכותב בתהייה - שאין לך שום היכרות עם הדברים. - כאשר אתה סתם מפריח טענות בלי להביא כל הסמכתאות.
איזו עיסקה ביבי עיכב ? למה ? מאיזו סיבה ? בגלל משפטו ? מאיפה אתה מביא את זה ?
מדברים פה לכאורה בכלל על עיכוב כינוס הוועדה בגלל הרצון לדחות עיסקאות שאמורות היו להתממש אחרי שנת 2027.
הרי העובדה היא שהוועדה היתכנסה בסופו של דבר בממשלה של גנץ וביבי, וכאשר היינו בעיצומו של המשבר הפוליטי בממשלת מעבר רגע ליפני בחירות.
איך זה מסתדר עם הטענה שמישהו הביא בהמשך האשכול (תגובה 59 - גם שם עם תמונה ענקיסטית) - שהוועדה לא כונסה בגלל המשבר הפוליטי כביכול-. על פניו זה לא מסתדר .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1525 הודעות, 11 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
תלונה על כתיבה לגופו של גולש הועברה להנהלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
116308 הודעות, 514 מדרגים, 1003 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
אני לא שטינקר (מי כן?) ולכן לא התלוננתי עלייך אבל מקווה שיראו כי אתה התלוננת …
27 תגובות באשכול אחד ועד עכשיו, יש מצב שתמשיך…😱
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
וההנהלה גם רואה שיש כמה אנשים שכותבים כל הזמן לגופי ולא לגופו של עניין.
אתה מתלונן על 27 תגובות באשכול אחד?
מישהו קבע כמה מותר וכמה אסור לכתוב?
אנשים כותבים שקרים ואני מתקן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1525 הודעות, 11 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
1647 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
התגובות של מעריצי נתניהו נובעות מתמימות כי האיש נתניהו ממשיך לעוור את עיני מעריציו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
1647 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
אני לא מעריץ של נתניהו.
התגובות הפרסולניות של רל"בים מעידות רק על עצמם. תתבגרו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
אני לא מעריץ של נתניהו.
התגובות הפרסולניות של רל"בים מעידות רק על עצמם. תתבגרו
וכל הצעקות והטרוניות על רל"בים, תבואו בטרוניות לאותו ב' מהמילה רל"בים שגרם לכל כך הרבה אנשים לסלוד ממנו ומההתנהגות שלו.
טול קורה ואידך זיל גמור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
1647 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
בגדול, תגובות אלימות לא שוות התייחסות, ואני בטח לא ארד לרמה הנמוכה הזאת.
הטרוניות שלי הופנו לממשל ביידן.
למען הסר ספק, מי שבחרתי בו נמצא בקואליציה, זה לא מונע ממני לבקר אותו. לא משנה כמה כינויים ידביקו לי.
המשך יום נעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
צטט לי בבקשה תגובה אלימה שאבין מה נחשב בעיניך לתגובות אלימות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30768 הודעות, 188 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
זה בעיקר תוצאה של התיקו הפוליטי המשתק.
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
התיקו המשתק לא אמור היה לבוא לידי ביטוי בסוגייה בטחונית משמעותית כל כך, שאף לא היתה במחלוקת.
הבעיה היתה שלא היה תקציב מדינה. כולנו יודעים למה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30768 הודעות, 188 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
איתי שהתשובה הרבה יותר מורכבת מלזרוק "נתניהו" ללא הקשר.
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
ועדיין, התנהלות מקוממת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 14:20 בברכה, berale
"הצטיידות. וגם זו בשורה טובה לתעשיות הביטחוניות בישראל: ועדת השרים לענייני הצטיידות התכנסה סוף סוף, באיחור של שנתיים - שלוש לעומת התכנית המקורית, ואישרה עסקאות רכש ענקיות בהיקף של כעשרה מיליארד שקלים. הלחץ לכינוס הוועדה לפני הבחירות היה מצד צה"ל ומשרד הביטחון.
מי שעיכב את כינוס הוועדה היה משרד האוצר, שהתנגד ל"העמסה" של תשלום ריבית בגין עסקאות שימומשו לאחר תום תכנית הסיוע הביטחוני האמריקאי הנוכחי (בשנת 2027) ויעמיסו על תקציב המדינה. מדובר בכ-200 מיליון דולר, פחות או יותר. בסוף, אושרה ההלוואה כדי לחתום על תכנית ההצטיידות הגדולה."
https://www.israeldefense.co.il/node/48303
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
בו כמובן נתניהו והליכודניקים, שדבקים בזכותם לבחור את המנהיג הפוליטי המועדף עליהם, למרות שהרל"בים זה מכבר הכריזו עליו שהוא דמון. ולפיד הכריז שלא יתן לחראות לנצח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
1647 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
634 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
727 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.21
529 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
האמת שזה הישג עצום שבכלל אישרול נו את המטוסים האלו בתקופת נתניהו/טרמפ כי בתקופת אובאמה אני לא מאמין שהיה סיכוי
~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
בגלל שלא היה תקציב, ולמרות שבצה״ל כבר החליטו על זהות המתדלק, ועדת השרים להצטיידות לא התכנסה.
אם איני טועה מחיר אי ההתכנסות הוא עיכוב פוטנציאלי של כשנה וחצי (!) בהגעת המתדלק.
״מר ביטחון״ העדיף את טובתו האישית על בטחון המדינה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 14:29 בברכה, berale
"הצטיידות. וגם זו בשורה טובה לתעשיות הביטחוניות בישראל: ועדת השרים לענייני הצטיידות התכנסה סוף סוף, באיחור של שנתיים - שלוש לעומת התכנית המקורית, ואישרה עסקאות רכש ענקיות בהיקף של כעשרה מיליארד שקלים. הלחץ לכינוס הוועדה לפני הבחירות היה מצד צה"ל ומשרד הביטחון.
מי שעיכב את כינוס הוועדה היה משרד האוצר, שהתנגד ל"העמסה" של תשלום ריבית בגין עסקאות שימומשו לאחר תום תכנית הסיוע הביטחוני האמריקאי הנוכחי (בשנת 2027) ויעמיסו על תקציב המדינה. מדובר בכ-200 מיליון דולר, פחות או יותר. בסוף, אושרה ההלוואה כדי לחתום על תכנית ההצטיידות הגדולה."
https://www.israeldefense.co.il/node/48303
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
נו, מי תקע את העיסקה?
אהההה???
תמשיכו לתמוך בנוכל הבכיין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 14:41 בברכה, berale
כונסה בגלל עמדה מקצועית ושיקולים כלכליים -שלא היה להם שום קשר למשבר הפוליטי. -
ואיך זה שבעינך אף אחד בעולם לא אשם במשבר הפוליטי -לא הגורמים המשפטיים שרקחו אישומים תקדימיים מופרכים באמצעות לחץ והתעללות במחקרים כדי שיסכימו למסור גירסה מפלילה כביכול נגד ראש ממשלה מכהן,
לא הגורמים הפוליטיים שרכבו על הגל הזה מחרימים את הליכוד עם סיפורי ביבי בגלל משפטו - חברו לשונאי ישראל תומכי מחבלים לשתק את המדינה בדד לוק פוליטי בהתרסה מול בחירתו הנשנת וחוזרת של הרוב המובהק מקרב הציבור היהודי.
אף אחד בעולם לא אשם ולא אחראי לכלום- ורק ביבי והביביסטים אשמים על שאינם מכירים בפסק הדין שהרל"בים גזרו על נתניהו - להיחשב דמון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
1647 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
הצבא דרש, אבל משרד האוצר שהיה בשליטתו של ביבי נתניהו באמצעות עושה דברו ישראל כץ דחה את זה.
מצטער אבל קשה לי מול אנשים שגם כאשר הם רואים שתקעו לעצמם כדור ברגל הם מתכחשים אפילו לדברים שהם הביאו.
ואחר כך אתה וחבריך מדברים על הרל"בים.
טלו קורה מבין עיניכם ותשכילו להבין כבר כי הגיע הזמן שביבי נתניהו מוכר אתכם ובז לכם וצוחק מהמעריצים שכותבים למענו.
בסוף לכולכם יירד האסימון.
חבל רק בשבילכם שזה יקח לכם זמן בגלל עקשנותכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 14:53 בברכה, berale
עמדה של האוצר שנבעה מסיבות כלכליות גרידא. -
"ביבי באמצעות עושה דברו...בלה בלה בלה",- כל השיח הרל"בי הוא שיח בולשיט שנועד לטמטם.- זה ממש שיח שפונה לחסרי מוח.
כל השיח הרל"בי זה שיח שמיועד למטומטמים. כל המטרה היא לטמטם את השיח ולרוקן את כל הדברים מערכם וממשמעותם. נונסנס מזוקק.
שיח גרוטסקי חסר שחר.
" ביבי מוכר אותכם ובז לכם וצוחק מהמעריצים בלה בלה בלה.- שיח אשפה חסר שחר - שכל מטרתו היא לטמטם את השיח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
ואם אתה לא מבין ששר האוצר של ביבי דחה את העיסקה ועכשיו אתה בא בתלונות לאחרים... נו, שוין...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 17:30 בברכה, berale
הנה אתה יכול לקרוא גם בויקיפדיה בערך "ועדת שרים להצטיידות", הנה הדברים הרלוונטיים מתוך ויקיפדיה:
"במרץ 2018 אישרה הוועדה את התוכנית של צה"ל ומשרד הביטחון להצטיידות במאות נגמש"ים גלגליים מסוג "איתן" וכן את פיתוחו של התותח העתידי שצפוי להיות ברשות צה"ל.
באוקטובר 2020 פורסם בתקשורת כי נדחה דיון של הוועדה בעניין ההצטיידות ורכישה של כ-50 מטוסי קרב חדשים (חלקם מהם טייסות קרב מסוג F-35 ו-F-15, מטוסים מתדלקים מסוג KC-46), כ-20 מסוקי תבולה (שעל פי פרסומים יחליפו מסוקי היסעור, אלו יהיו מסוקי הסיקורסקי CH-53K קינג סטליון של לוקהיד מרטין. הדיון נדחה לאור בעיות במימון כלי הטיס והתנגדותו של משרד האוצר לדחות את פירעון הלוואה הקודמת מ-2021 ל-2028.
רק בפברואר 2021 חודש אותו דיון, לאחר כ-3 שנים של דחייה. במסגרת תוכנית הפיתוח ירכשו מטוסי התדלוק, מטוסי התובלה, כלי חימוש כבדים ומדויקים, פצצות חודרות בונקרים, מסוק תובלה ועוד"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
המרכיב הדולרי רובו ככולו מבוסס כספי סיוע (קצת יותר מ 3 מליארד דולר בשנה).
התקציב השקלי הינו מתוך תקציב הבטחון ומיועד לתשתיות, כ״א, אחזקה, הכשרות, ספרות ועוד (משתנה מפרוייקט לפרוייקט).
בהיעדר תקציב מדינה הוצאות מערכת הבטחון (ככלל) מבוססות תקציב חודשי בהיקף 1/12 מתקציב השנה החולפת.
לא ניתן לתכנן עסקת רכש בסדר גודל של עסקת המתדלקים ללא תקציב מדינה. הכסף מתחיל אגב לזרום כבר ביום הראשון של פרוייקט במינוי קצין פרוייקט, בנסיעות חו״ל ועוד.
ברור שזה לא כל הסיפור אך בהחלט מרכיב מרכזי.
מניח שההתכנסות בפברואר התקיימה, בין היתר, לאור הבנת מחיר של דחייה נוספת והערכה שלא תהיינה בחירות חמישיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 20:04 בברכה, berale
זה היה בעיצומו של המשבר הפוליטי בממשלת מעבר,ערב בחירות - וכאשר גם אין עדיין תקציב מדינה.
##
אגב איפה לדעתך האחריות של גנץ למצב שבו הלכו למערכת בחירות שלישית - כאשר ההשלכות של זה על ישראל הן כל כך קשות? - איפה של לפיד?
אפילו כאשר גנץ כבר נעתר בעיצומו של משבר הקורונה להיכנס לממשלת אחדות - בתנאי שזו תהיה ממשלה פריטטית ועם התחייבות לרוטציה - אפילו אז לפיד תקף אותו בשצף קצף.
- איפה האחריות שלהם לכך שהם תקעו את המדינה בפרקטיקת חרמות ובדד לוק פוליטי עם הגב של שונאי ישראל תומכי מחבלים ואויב. איפה ?
איפה הדאגה של הרל"בים למדינה - כאשר הם דחקו כל ערך וכל נורמה- מפני המסע משולח הרסן שלהם להכניע בכל מחיר את בחירתו הנשנת וחוזרת של הרוב המובהק מקרב הציבור היהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
איני בקי בכל הפרטים אך אני יכול להעריך שב 2019 (שהיתה השנה הראשונה להסכם ה mou החדש עם האמריקאים) לא נדרש היה לכנס את הוועדה שכן תקציב שנה זו כבר היה מיועד כולו להשלמת רכש החמקנים וכלים משוריינים לצבא היבשה. אגב, התקציב השקלי של שנה זו אכן שימש, בין היתר, להקמת טייסת 116 (החמקנים השנייה) בנבטים.
ביחס לאחריותם של גנץ ולפיד - הם אינם חפים מאשמה.
אך שים לב שלא האשמתי (באשכול זה) את נתניהו בפלונטר הפוליטי ואת הפלונטר הפוליטי בדחיית עסקת המתדלקים.
טענתי שעסקת המתדלקים התעכבה, בין היתר, בשל החלטתו של נתניהו שלא להעביר תקציב.
אי העברת התקציב נעשתה, כידוע לכל, משיקולים אישיים של נתניהו ולמרות פגיעה פוטנציאלית בבטחון המדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
תקציב, כי הליכוד דווקא דחק בכח"ל להעביר את תקציב 2020.
וגנץ התנגד. וסירב להעביר תקציב שלא יהיה דו שנתי.
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-796273
ופה שוב אני שואל, איפה הייתה הדאגה הרל"בית לתקציב - כאשר הם חגגו על האפשרות לתקוע את המדינה בדד לוק פוליטי בעזרת הגב של תומכי המחבלים שוללי ואויבי המדינה היהודית. איפה אז הייתה הדאגה שלהם לתקציב כאשר הם יודעים שבלי ממשלה לא ניתן להעביר תקציב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
1169 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
גנץ מבחינתו היה מתאבד פוליטית (ומוודא הריגה) אם היה מאפשר לנתניהו פתח שלא לקיים את הרוטציה תוך המשך קיום הממשלה.
אפשר לטעון שמדובר בשיקול אישי אך תהיה זו טענה מרחיקת לכת (האם ניתן היה לצפות מגנץ או מכל אדם לנהוג אחרת ?)
ועם זאת, איני חושב ששיקולים אישיים הם נחלתו הבלעדית של צד מסויים במפה הפוליטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 23:44 בברכה, berale
רל"ביים. - כי כל עוד זה לא שימש אותם להתנגח בנתניהו -או לכפות רוטציה- אז העברת התקציב עניינה אותם כקליפת השום.
אגב, לגבי כץ, אני לא יודע עד כמה האמירה הזו שלו נובעת מכנות, או שלחילופין פשוט משתלבת עם המגמות הפוליטיות שלו. -
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
"התנגדות באוצר ובבנק ישראל לתקציב הדו־שנתי...
.....
באוצר מתריעים כי הדבר עלול להתברר כטעות הכלכלית הראשונה של ממשלת נתניהו-גנץ, מכמה סיבות. ראשית, לנוכח מצב הכלכלה הגלובלית בכלל והמשק הישראלי בפרט, אין היתכנות לגבש תחזיות צמיחה, אבטלה, הכנסות ממסים, גירעון וחוב הגיוניות עד סוף 2021, ולפיכך, תקציב 2021 יהיה תקציב המבוסס על נתונים שסיכוייהם להיות מחוברים למציאות קלושים ביותר."
הנה פה :
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3823910,00.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 156
להקים ממשלה.
אבל אז עברו חודשיים . ופתאום התחילו להבין שדווקא העדרו של תקציב דו שנתי, זה משהו שיכול להועיל לנתניהו, כי זה משאיר לו פתח יציאה נוח מהממשלה הפריטטית בהובלת מנדלבליט את ניסנקורן.
ואז כבר פתאום להעביר תקציב שמבוסס על "נתונים שסיכוייהם להיות מחוברים למציאות קלושים ביותר"
כזה שמתגבש ללא שיש לו ביסוס של ממש על "תחזיות צמיחה, אבטלה, הכנסות ממסים, גירעון וחוב הגיוניות" ,
הפך להיות עניין חיוני ממדרגה ראשונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
2913 הודעות, 31 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אלו אנשים שאני בכל ליבי מרחם עליהם. התופעה הזאת שייכת לפקולטות לרפואת הנפש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
אלו אנשים שאני בכל ליבי מרחם עליהם. התופעה הזאת שייכת לפקולטות לרפואת הנפש
זה שאתה קורא לו רל"ב צוחק עכשיו בגדול, א. כי הוא בקיא בחומר, מה שאתה לא, וכל מה שאתה כותב זה כי אתה ביביסט.
ב. כי ממש עכשיו איזה אחד מהביביסטים תקע לעצמו כדור ברגל ואישר למעשה את מה שכתבתי מהבוקר.
ובאשר לענייני בריאות הנפש, לא אתייחס לרמת הכתיבה הירודה שלך, ואשאיר למנהלים ולשאר החברים לראות את אשר כתבת.
אני מלא רחמים עליך.
ראה להלן מה כתב חברך שאין לחשוד בו שהוא רל"ב:
ועכשיו נשאלת השאלה מי הכשיל את העיסקה.
במקומך הייתי מתחבא בפינה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
וסוכם בה על כך שהמטוסים ימסרו עוד 4 שנים.
הוועדה לא כונסה מנימוקים כלכליים גרידא, ולא כדי להכשיל עיסקה.
השיח הרל"בי הוא שיח שכל מטרתו היא לטמטם.
"במקומך הייתי מתחבא בפינה.." ,
פאק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
אני לא רוצה להספים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
המעריצות בזמן שהוא תוקע עיסקאות נשק באמצעות עושי דברו. גלל משפטו.- לא חבל?
אני מציעה שתרשום עוד איזה קטע נונסנס וגרוטסקה ורק אז תעבור עם זה לאשכול הבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
משום מה חשבתי שברלה זה הוא ולא היא.
מתנצל על הטעות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
10878 הודעות, 96 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 16:25 בברכה, berale
בגלל שגרמתי לך לכזו אי הבנה.
מדבר על רמת שיח. כל תגובה שניה סמיילי, חוץ מדברי גרוטסקה שיטנה ודמוניזציה על נתניהו - כלום.
" ביבי באמצעות עושי דברו סיכל את עיסקת.. עכשיו במקומך הייתי מתחבא..בלה בלה בלה. "
לא יאומן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
אני מבטיח לך שיגיע הרגע שבו יירד גם לך האסימון.
כל טוב!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.14
16660 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
רפואת הנפש לומדים כמו כל התמחות רק אחרי שלומדים ומסיימים לימודי רפואה כללית בפקולטה לרפואה. בסיום לימודי רפואה כללית מתפזרים המסיימים, איש ואישה לסטאז' ולאחריו להתמחויות הספציפיות שבהן יתמחו שכאמור, אינן נעשות בפקולטות אקדמיות מיוחדות להתמחויות. הן נעשות בבתי חולים, במחלקות, במרפאות, וכו'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.13
327 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.18
5347 הודעות, 118 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כמו השמאלי, גם הנתיב האמצעי הוא לעקיפה בלבד! חזרו לימין וחלאס לסכן אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
ודעתי רק התחזקה, לעומת ההתבטאויות הלא מחמיאות לך שכתבת.
ראה גם 55,59,60.
בברכת יום טוב!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.18
5347 הודעות, 118 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
הגופה כבר מתקשה לקרוא מהטלפרומפטר
כמו השמאלי, גם הנתיב האמצעי הוא לעקיפה בלבד! חזרו לימין וחלאס לסכן אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.11
4583 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
כנראה שהמנהלים מבינים מי כותב לעניין בנימוס ובלי התלהמות ומי לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
67785 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6477 הודעות, 31 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
1750 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6477 הודעות, 31 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ועדיין, האחריות כבר לא שלו. ומי שהתרברב (יאיר) צריך לספק קבלות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הכל על בנט ולפיד.
ויחי המלך בנימין נתניהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6477 הודעות, 31 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.11
10666 הודעות, 51 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67351 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
#אין להם תשובות– אז הם תוקפים אישית וגם מעלילים על הסטת אשכולות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
16110 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
פשוט ממשלה מסוכנת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
רק בגלל שחייבים לתמוך בביבי נתניהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
39951 הודעות, 61 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
34129 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2468 הודעות, 8 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ארצות הברית של הדמוקרטים היו מדינה סופר חלש וכנועה שמפקירה בנות ברית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
10269 הודעות, 53 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.14
5138 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
10269 הודעות, 53 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2468 הודעות, 8 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
היה נחמד לתת את ההגה ליוסי כהן לראות מה הוא שווה.
אבל בישראל של היום, שהיועצים המשפטיים ובג״ץ שולטים על הממשלה, הוא לא יצליח לתפקד חודש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.18
644 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אולי רוסיה - גם להם יש תוכניות גדולות .. גם לא?
אז מי נשאר לנו? רק האחד והיחיד אדון העולמים ממליך המלכים הכל נעשה ברצונו! לא לשכוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2468 הודעות, 8 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6477 הודעות, 31 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19663 הודעות, 89 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
והתעשיה האווירית שלנו מומחית בהסבות כאלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
57187 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." {ג'ורג' אורוול}
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2877 הודעות, 36 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
על פי הדיווחים ב 10/2020, שני סנטורים, ג'וש גוטהיימר מהמפלגה הדמוקרטית ובריאן מאסט מהרפובליקנית, החלו לשתף פעולה לקידום אישור בקונגרס לעסקה דרמטית עבור ישראל שכוללת הצעת חוק לאפשר מכירת פצצה חודרת בונקרים לצה"ל. אם החקיקה תעבור, ישראל תוכל לקבל לידיה את פצצת העל GBU-57 מתוצרת בואינג שנאסרה למכירה עד כה מחוץ לגבולות ארה"ב. יכולת החדירה של הפצצה היא לעומק של 60 מטרים לעומק הקרקע והיא שוקלת כ-14 טון
השאלה האם ארה"ב דחתה גם את מסירת הפצצה הזאת? כי אם כן - יש לזה משמעויות לא פשוטות בכלל
עוד קצת פרטים על ה GBU-57A/B :
=/=/=/=/=/
מערכת ההנחיה שלה מאפשרות לפצצה לפגוע במטרות הנמצאות עמוק מתחת לאדמה, ויש לה יכולת "לחפור לעמוק" דרך סלעים, אדמה ובטון - ולהשמיד כל תשתית. הפנטגון פיתח את הפצצה במטרת אחת - השמדת אתר הגרעין בפורדו, הבנוי בצלע הר.
לפצצת העל GBU-57 מתוצרת בואינג שנאסרה למכירה עד כה מחוץ לגבולות ארה"ב יש יכולת חדירת בטון ממוגן בעובי 60 מטרים, ואז לפוצץ 2.5 טונות חומר נפץ , אורכה למעלה משישה מטרים
הפצצה הזאת היא הגדולה ביותר שמחזיק צבא ארה"ב במחסני הפצצות והטילים הלא-גרעיניים שלו.
את הפצצה לא יוכלו להטיל מטוסי קרב בגלל משקלה וגודלה, ואם היא תגיע לישראל, תורכב על יחידות מיוחדות שיותקנו על מטוסי תובלה גדולים
להלן סרטון נדיר למדי מ 2019 שבמהלכו המפציץ החמקן B-2 Spirit מטיל בניסוי 2 פצצות מסוג GBU-57A/B
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
ניסוי זה אירע עשר שנים לאחר שב-2009 הורה הנשיא דאז ברק אובמה בחשאי לצבא ארצות הברית וליחידות פיתוח האמל"ח המתקדם שלו להכין אופציה צבאית לתקוף ולהשמיד את מתקני הגרעין של איראן. עד אז לא הייתה אפילו בידי ארצות הברית (ובוודאי שלא בידי ישראל) יכולת שכזו.
בעקבות ההוראה הזו פיתח צבא ארצות הברית את פצצת ה-GBU-57, המוטלת ממפציצים בעלי כושר נשיאה חריג וחודרת בשלבים ובסדרת פיצוצים לכל בונקר.
כדי לבדוק אם הפצצה החדישה יכולה באמת לפגוע במתקנים האיראניים בנו האמריקנים בלב המדבר במערב ארצות הברית, ליד ניו מקסיקו, מתקן דמה תת-קרקעי הדומה בגודלו, בעומק שלו ובביצורים שלו למתקן הגרעיני החשוב והמוגן ביותר באיראן, זה הנמצא בפורדו, סמוך לעיר הקדושה קום. חיל האוויר האמריקני הפציץ את "פורדו" שבארצות הברית, ותיעד בשורת מכשירים וסרטי וידיאו את תוצאות ההפצצה. לפי התיעוד, המתקן נחרב לחלוטין.
על מנת לשכנע את ישראל שלא לתקוף את איראן, ולהראות כי ארצות הברית - לו תידרש לכך בעת חירום - תוכל לעשות זאת, נקט לאון פנטה, שר ההגנה האמריקני ב-2012, צעד חריג. מקורות אמריקנים בכירים מספרים כי הוא הזמין אליו למשרדו את ברק, מקבילו בישראל באותה תקופה, והראה לו את סרטי הווידיאו הסודיים. ברק אמר לפנטה שהוא מתרשם מאוד.
__
ולהלן כתבה קצרה מ 2012 על הצורך בפיתוח פצצה מסוג זה ( MOP ) ומטרותיה:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
=/=/=/=/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
13785 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לכן זה לא רלוונטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2877 הודעות, 36 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
הפצצות המיוחדות והעוצמתיות הללו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11510 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בוריס ג’ונסון-453 מלך המשיח-453 דונלד טראמפ-424 משיח בן דוד-424 דיוויד פרידמן-424
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.15
5454 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
את מה שביבי החריב יקח הרבה זמן לתקן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18879 הודעות, 83 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
לא ניתן לתקן
צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
וגם 23...
שמחתי לעזור!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
7683 הודעות, 41 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
אבל את מה שביבי החריב יקח זמן לא קצר לתקן.
שמחתי לעזור!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
7683 הודעות, 41 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
גם בעבר, סבלנו לא מעט מבעלת הברית האוהבת כ"כ.
אמריקה has gone.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
אני למדתי פוליטיקה וממשל וגם הייתי שם ובקיא מעט בחומר.
אבל מקבל כל דיעה אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18879 הודעות, 83 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
ממליץ לך לעשות שלום עם המציאות והעובדות ואולי לרענן את הלימודים בתחום
צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
ככל הנראה בניגוד אליך.
"אמור לי מה דעתך הפוליטית ואומר לך מה תהיה תגובתך"...
(ראה תגובה 86 ואידך זיל גמור...)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18879 הודעות, 83 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.14
1055 הודעות, 12 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
13 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19054 הודעות, 134 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
זה לא הוקוס פוקוס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19054 הודעות, 134 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
תנסה להתמקד במגיבים הנכונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ולא לגולשים כאלה או אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19054 הודעות, 134 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אשמח להסבר מלומד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
זה מה שכתבת:
מה הפירוש או הפירושים שניתן להבין מהמעט שכתבת?
אני למשל הבנתי שבטח זה לא הצבא שהתנגד, אלא המנהיגות האמריקאית שהתנגדה, שהרי שום דבר אצל הדוד סאם, ובעיקר בעניינים הצבאיים והבטחוניים, לא נעשה בלי אישורים מלמעלה.
ולמעלה יש עדיין קלקולים שצריך לתקן.
שמחתי להבהיר.
ולהבא, אציע לך לא לכתוב בסגנון של "סתם ולא פירש" כי לא כולם מבינים "דברים נסתרים".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19054 הודעות, 134 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
כשהאינטרסים מיושרים - הדוד סאם מטפל מיידית. אדרבא כשהשלטון החדש שם מאד אוהב את הנוכחי שלנו ולפי הדיבורים יש הרמוניה שלא הייתה כמוה מאז המפץ הגדול.
לגבי הסיפא, אני כאן שנים רבות כדי להביע דעתי בצורה שאני אוהב. רבים מבינים ואלו שלא, זכו וזוכים להבהרות בהתאם לצורך או לחשק שלי
תודה על הדאגה לזולת…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19054 הודעות, 134 מדרגים, 262 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
34129 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה שעוד 3 שנים נזכה לממשלת ימין כאן ולממשל ימני שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
9129 הודעות, 27 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
9615 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בקשת יח"צ, לא תהיה תקיפה באיראן בזמן הקרוב ללא קשר למתדלק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
11110 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
1109 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.21
1702 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנחנו נקבל את מטוסי התידלוק האלה, סתם שני הצדדים מציירים תמונה של כישלון ביחסים כדי להרדים את האיראנים.
אני מהמרת על שבוע עד 10 ימים שההחלטה/העיכוב הזה, יתהפך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ארורים אלה שמפריעים לישראל להתגונן מול הפרסים העמלקים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
14486 הודעות, 34 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
לוקח זמן לתקן דברים מקולקלים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
779 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
תפסיק להספים את האשכול עם ביבי ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
עם כתיבה לגופו של גולש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
613 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
לכן כל עוד רפאל לא הציגו את שלנו הם לא מכרו לנו כאלה למשל. גם את מטוסי התדלוק של חיל האוויר ייצרנו בתע"א כי הם מנעו מכירה של כאלה שמתאימים למטוסי קרב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.20
526 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מבינים שיש לישראל שני מוקיונים שעומדים בראש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
היום ישראל מתכוננת למרות הפרעות של אמריקאים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67351 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
#אין להם תשובות– אז הם תוקפים אישית וגם מעלילים על הסטת אשכולות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
אבל בגדול אסור לצפות מהגויים כי תמיד מאכזבים
בע"ה הלחץ ימשך ויצליח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67351 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
#אין להם תשובות– אז הם תוקפים אישית וגם מעלילים על הסטת אשכולות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6813 הודעות, 46 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
ביבי ידע מי הם החלאות הפרוגרסביות מסביב לביידן עוד כשהם היו החלאות של אובמה האנטישמי ויקירם של שמאלנים אוטואנשמים. כמו שאתמול הם מכרו את אוקראינה, היום זאת ישראל. האינפנטיל שמנגב חומוס לא יכול למצוא מנופי לחץ או לחשוב מחוץ לקופסא. 5 חיסונים בינואר זה האופק האסטרטגי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
2420 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
הרס את המדינה והרס את היחסים עם ארה"ב, ולוקח זמן לשקם ולתקן הריסות.
שמחתי לעזור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6813 הודעות, 46 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
אימפריות מתנהלות לפי אינטרסים ואסטרגיות לא אגו ילדותי כנהוג במפלגות האפסים. הסכוי של האינפנטיל לפיד להציב את ביטחון ישראל לפני ההסכם עם איראן, נמוך מסכוי שנמלה תילמד את תורת היחסות של אנשטיין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
613 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מטוסי התדלוק הנוכחיים הם תוצרת התעשייה האווירית, מבוססים על בואינג 707 ענתיקות. מזמן יכלו לאט לאט להחליף אותם שהפלטפורמה היא 767 ER שקונים משפצים ומסבים. בתע"א ישנן תכניות מסודרות בנושא.
אך כאמור יותר כייף להיות קצין פרויקט בסיאטל מאשר בלוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.18
2402 הודעות, 19 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואני לא מקבל את הטענה של כסף כי כל הסיוע הוא שלש וחצי מיליארד דולר ובמדינה שלנו יש עשרות מיליארדים של כסף שחור ובזבוזים אדירים וכספים פוליטיים.
וכיוון שהתאהבנו בשנור אני מתפלל שאמריקה תפסיק את הסיוע באופן מלא ומיידי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2552 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם לא מאמינים שנלך על כל הקופה.
מה שהיה ב- 1942 לא יחזור לעולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
3798 הודעות, 54 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2552 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
אי אפשר להגיע לתוך ההר ? אין בעיה.
אף אחד לא יוכל להתקרב 30 קילומטר רדיוס מההר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
3798 הודעות, 54 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
ולגבי מה שאתה מכוון - ניתן להשתמש בפלטפורמות מוטסות ומאויישות פשוטות יחסית.
להבנתי כאמור זה לא הכיוון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51254 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2552 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
51254 הודעות, 159 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 152
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.14
3354 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עכשיו נזכרים לבצע הכנות? מקווה שזה דיסאינפורמציה ולא כאפה שאנחנו הולכים לאכול עם הרגל ה'יהיה בסדר'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
1109 הודעות
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.05
14360 הודעות, 56 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
עדת השרים לענייני הצטיידות התכנסה סוף סוף, באיחור של שנתיים - שלוש לעומת התכנית המקורית, ואישרה עסקאות רכש ענקיות בהיקף של כעשרה מיליארד שקלים. הלחץ לכינוס הוועדה לפני הבחירות היה מצד צה"ל ומשרד הביטחון.
מי שעיכב את כינוס הוועדה היה משרד האוצר, שהתנגד ל"העמסה" של תשלום ריבית בגין עסקאות שימומשו לאחר תום תכנית הסיוע הביטחוני האמריקאי הנוכחי (בשנת 2027) ויעמיסו על תקציב המדינה. מדובר בכ-200 מיליון דולר, פחות או יותר. בסוף, אושרה ההלוואה כדי לחתום על תכנית ההצטיידות הגדולה.
באופן טבעי, מירב תשומת הלב התקשורתית הוענקה לעסקאות האוויריות הגדולות - מטוסי תדלוק, מסוקי תובלה, מטוסי קרב וחימוש מתקדם. מבין כולן, העסקה הדחופה ביותר כוללת רכש מטוסי תדלוק לחיל האוויר. במקום מערך ה״ראם״ הישיש, המבוסס על מטוסי נוסעים של בואינג שעברו הסבה.
כאן אין שאלה לגבי סוג המטוס: חיל האוויר מבקש להקדים מסירה של מטוסי K-46 החדשים, המיוצרים בימים אלה על ידי בואינג, בראש ובראשונה עבור האמריקנים עצמם. לאחר אישור תכנית ההצטיידות בכללותה, יועלו בקרוב לאישור פרטני מרכיביה העיקריים.
https://www.israeldefense.co.il/node/48303
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.09
16577 הודעות, 102 מדרגים, 191 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להגדיל את הטריטוריה שלנו, להעיף לקיבינימאט את הערבים ולהפסיק את התלות בארה"ב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.15
4297 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה בדיוק מה שארה״ב נמנעת ממנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.21
529 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 164
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.21
529 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 166
בנוסף לזה אם כל כך לחוצים שיכינו את פצצות הגרעין ושלא יבלבלו את המח רק השמדת כל הכורים/מחסני הטילים/יכולות סייבר וכל נשק משמעותי תביא כאן שקט ושלום אמיתי כל השאר זה רק מוות איטי וכואב
~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 167
הגויים מאכזבים
ומשיח אין
יש כמה רבנים הזויים שאמרו שהשם יהרוס את הכורים האירנים ברעידות אדמה
וכולם ראו שזה הבלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
69633 הודעות, 194 מדרגים, 366 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.15
1927 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או להסב בארץ ממטוסי מטען
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2877 הודעות, 36 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.21 בשעה 17:29 בברכה, רשימו
אתה מבין ש"במשחק" מסוכן שכזה, לישראל יש הרבה הרבה ולאין שיעור מה להפסיד מאשר לארה"ב - הרי אם ארה"ב בעקבות מעשה פזיז מאוד שכזה, תעצור את הסיוע הצבאי השוטף לישראל ותפסיק ולו באופן זמני לשתף פעולה עם ישראל ולגבות אותה, אז עם כל הכבוד למדינת ישראל העצומה והמהוללת, המצב שלה בתרחיש שכזה יהיה לא פחות מאיום קיומי ומיידי (מבלי קשר לכל עימות עם איראן, חיזבאללה, ואפילו עם החמא"ס) - בלי הסיוע והגיבוי של ארה"ב מדינת ישראל היא בבחינת "עפר ואפר"..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
38075 הודעות, 137 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
6032 הודעות
בתגובה להודעה מספר 141
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
727 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.21
529 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
את העולם מאיראן המרושעת שמנסה להרוס את הכלכלה וזה אחרי שאנחנו את עיקר העבודה נעשה אז מה הבעיה שלהם?!
משוגעים כאילו שאיראן לא קוראת להשמיד את 'השטן הגדול' כל יומיים
חוץ מזה משנה לשנה מיצרי הורמוז הופכים ללא רלוונטיים יחסית למה שהיה לפני עשור או שניים
~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
896 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האנטישמית כשחושבות אצלו מנובלות שמסיטות נגד ישראל. ביידן עצמו גזען וקמלה האריס, למרות שבעלה יהודי, לא סובלת אותנו. בקיצור הלך עלינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.13
10465 הודעות, 34 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.09
30351 הודעות, 145 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל החבר'ה ישנו…
היכן שמגיע הערבי - לעיתים קרובות מגיע המדבר. ( וינסטון צ'רציל )
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד