3 צפייה בגלריה
דור מלול ובן והבה מאוכזבים
דור מלול ובן והבה מאוכזבים
דור מלול ובן והבה מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
הפועל חיפה הצליחה אתמול (שבת) לעצור את כדור השלג אחרי שלושה הפסדים רצופים, אך סיימה רק ב-1:1 בטדי מול הפועל ירושלים אחרי שחנן ממן סידר יתרון שלא הספיק בסופו של דבר. במחצית הראשונה הקבוצה של אלישע לוי הייתה טובה יותר, אבל בשנייה היא חזרה לסורה והציגה משחק נרפה שבנס עבורה לא הסתיים בהפסד, במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגת העל.
כניסתו של סער פדידה לקראת הסיום אמנם גרמה מעט לשינוי, אבל נראה שמהמשחק הזה אלישע לוי ייקח בעיקר את הנקודה. נקודת האור בהפועל חיפה הייתה חזרתו של חנן ממן לעניינים כאשר הציג משחק טוב וכאמור גם מצא את הרשת. בנוסף, במועדון גם שמחו מחזרתו של נס זמיר אחרי תקופה ארוכה של פציעה קשה ברצועה הצולבת שהותירה אותו בחוץ.
3 צפייה בגלריה
חנן ממן. השער לא הספיק
חנן ממן. השער לא הספיק
חנן ממן. השער לא הספיק
(רדאד ג'בארה)
הפועל חיפה השיגה 18 נקודות בסיבוב הראשון והיא לפחות עד המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חדרה תהיה במקום הרביעי המכובד. הבעלים יואב כץ סיכם את המשחק: “מאכזבת מאוד התוצאה מול הפועל ירושלים ועכשיו נצטרך אחרי שלושה הפסדים ותיקו לזכות בניצחון. שלוש הנקודות כבר היו לנו בידיים אחרי שעלינו ליתרון, וחבל שזה הוחמץ והשמטנו אותו. יש ירידה מסוימת אצלנו ורואים זאת”.
על השאלה איך הוא מסכם את הסיבוב הראשון אמר כץ: “השגנו 18 נקודות מתוך 39, זה פחות מחמישים אחוז. אני מקווה שזה יעניק לנו פלייאוף עליון בסיום העונה הרגילה. נצטרך להילחם מאוד חזק כדי שזה יקרה כי הסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה. אני מעודד מכך שנס זמיר חזר וגם אלון תורג'מן יחזור. טיפה מאכזב כי ציפינו להיות במקומות 2-4 בסיום הסיבוב. אני מקווה שנסיים בפלייאוף העליון במקומות 2-3 ולא 4-5. יש עוד אפשרות לעשות זאת בסיבוב השני”.
3 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(עמית מצפה)