2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן נערכת למשחקה מול מונאקו הערב (ראשון, 21:45). הקבוצה מעיר האורות תגיע ללא סרחיו ראמוס הפצוע, שמכוון לחזור לסגל בשבוע הבא אחרי שלאורך כל השבוע לא התאמן עם הקבוצה. המועדון אף פרסם שניימאר ממשיך בהליך ההחלמה שלו, אך לא יחזור לאימונים לפני סוף ינואר וישוב רק בעוד שישה עד שמונה שבועות.
המאמן, מאוריסיו פוצ’טינו, אמר במסיבת העיתונאים: “עבדנו טוב אחרי המשחק מול ברוז’ ואני מרוצה מהמצב הפיזי של השחקנים. ניימאר שחקן מיוחד שנותן הרבה דברים לקבוצה, אך נצטרף למצוא אלטרנטיבות. מקווה שנוכל לראות את ראמוס משחק שוב לפני סיום השנה הקלנדרית. הוא כן הרגיש טוב מול סנט אטיין, גם היינו רוב המשחק 11 נגד 10”.
2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
עוד הוסיף הארגנטינאי: “לפני פברואר אז ליגת האלופות חוזרת, יש לנו משחקים שנצטרך להיות טובים בהם. אחת המטרות של המועדון היא זכייה בצ’מפיונס, אבל צריכים להתרכז גם בהווה. לא ניצחנו מול הטופ 5 העונה? זה צירוף מקרים, יכולות להיות הרבה סיבות לכך. מה שחשוב זה המיקום שלנו בטבלה. חשוב לסיים את השנה בפסגה, הרמה בצרפת גבוהה”.
המאמן התייחס גם לשמינית גמר ליגת האלופות וחיסורים נוספים בסגל: “אנחנו פאריס ואנחנו צריכים לנצח כל קבוצה, אין מועדון שאנחנו מפחדים ממנו, אבל כל הקבוצות טובות ויש להן איכויות. אני לא חושב שפרסנל קימפמבה יהיה זמין למשחק מול מואנקו, יש לו כאבים אבל נחכה לתוצאות. נונו מנדש לא ישותף, יהיו רוטציות”.