1 צפייה בגלריה
שחקניות קרית גת חוגגות
שחקניות קרית גת חוגגות
שחקניות קרית גת חוגגות
(איציק בלניצקי)
מ.ס קרית גת המשיכה בכושר הנהדר שלה מתחילת העונה ואחרי ניצחון 0:1 על בנות נתניה אתמול (חמישי) במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל לנשים בכדורגל, היא נמצאת בפסגת הטבלה. במשחקים נוספים: אסא ת”א ספגה 2:1 ממכבי בנות עמק חפר,מכבי כשרונות חדרה גברה 0:1 בחוץ על מ.כ רמת השרון והפועל מרמורק ניצחה 1:3 את הפועל רעננה.
גיאוונה פליסיאנו הייתה גיבורת הניצחון של קרית גת, כשכבשה את השער היחיד בהתמודדות בדקה ה-68 מול נתניה, שמדורגת אחרונה וטרם ניצחה העונה. לקרית גתיות הפסד אחד בודד העונה בליגה.
המשחק בין ת”א לעמק חפר נפתח בסערה עם שלושה שערים ב-21 הדקות הראשונות, כשהאורחת הובילה 0:2 בזכות שערים של ג’קלין אוסאו (8) וגבריאלה פלוגי (11), שער מצמק של שקירה דונקן (21) לא עזר לתל אביביות. שובל טויל כבשה בדקה ה-60 את שער הניצחון של חדרה, שמתבססת בחלק העליון של הטבלה, במשחק שכלל שלושה כרטיסים אדומים (ברמת השרון נועה ביטון ורני לוי הורחקו, אצל חדרה הודיה ביטון הורחקה). רמת השרון ממשיכה להפסיד ומסתבכת בתחתית.
הבנות מרחובות רשמו ניצחון חשוב על רעננה ועלו מעל לקו האדום. צמד מהיר של רוני שימריך (15,25) סידר למרמורק יתרון כפול, שער עצמי של ורוניקה ארסיליה (53) צימק לרעננה, אך שער עצמי בצד השני של מאליה מילנר (55) קבע את תוצאת המשחק.