יום שלישי, 28.05.2024 שעה 22:10

לוי: רוצים המשכיות, הסגנון החדש טוב עבורנו

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המפגש מול נוף הגליל (ראשון, 20:15): "רוצים להמשיך את הרצף טוב", על שיטת שלושת הבלמים: "שחקנים באים לידי ביטוי"

|
רוני לוי (איציק בלניצקי)
רוני לוי (איציק בלניצקי)

מוליכת ליגת העל, הפועל באר שבע, רוצה לסגור סיבוב שלם ללא ההפסד כשתארח את העולה החדשה הפועל נוף הגליל בראשון (20:15). האדומים מגיעים בכושר מצוין אחרי שרשמו שלושה ניצחונות רצופים בליגה ובידיעה כי ניצחון יכול לפתוח פער של חמש נקודות על פני מכבי חיפה, ערב המשחק של הירוקים נגד בית”ר ירושלים.

לזכות רוני לוי יעמוד סגל כמעט מלא, שלמעט רועי גורדונה ואריאל הרוש, שאר השחקנים יהיו כשירים. הלדר לופס, שהוחלף במשחק הליגה האחרון בעקבות כיווץ בשריר, צפוי להיות כשיר. גם חאתם עבד אלחמיד ואור דדיה, שהחמיצו את שלושת משחקי הליגה האחרונים, ערכו אימון מלא ויחזרו לרוטציה. 

לוי: ״מכבדים כל יריבה״

לוי אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: “אנחנו רוצים המשכיות. אנחנו נמצאים ברצף טוב מאוד, אין ספק שאנחנו רוצים להמשיך אותו ובכלל לנצח בכל משחק בלי קשר ליריבה. אנחנו גם מכבדים כל יריבה, אני חושב שנוף הגליל עשתה דברים יפים השנה, יש לה מאמן מצוין ומנוסה. זאת קבוצה שתעשה לנו חיים קשים, גם מול קבוצות בסדר גודל הזה התקשינו העונה”. 

לוי דיבר על שיטת שלושת הבלמים אליה עברה הקבוצה: “הסגנון הזה טוב עבורנו, שחקנים באים לידי ביטוי, אבל גם במערך של 4-3-3 בעונה שעברה ובתחילת שנה היו הרבה שחקנים שבאו לידי ביטוי. אני בטוח שנחזור לכמה מערכים שונים ונצטרך לדעת לבחור את הסגנון המתאים לכל משחק”. 

רוני לוי ואיאד אבו עביד (איציק בלניצקי)רוני לוי ואיאד אבו עביד (איציק בלניצקי)

מאמן ב”ש התייחס גם על הפערים ביכולת של קבוצתו בין המחציות: “יש משחקים שיש לנו בעיות במחצית הראשונה ואז במחצית השנייה הדברים מסתדרים והפוך. במשחקים האחרונים המחציות הראשונות היות טובות יותר, ככל שנתפתח כקבוצה ונהיה טובים יותר נלמד לעשות רצף שלם של משחק. בסך הכל יש הרבה סיבות להיות אופטימיים ואני בטוח שנעשה את העבודה בבית”. 

לוי התייחס גם על השיא שבפתח – סיבוב שלם ללא הפסד: “אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב ורוצים לשמור על המשכיות ולנצח אותו. אם תוך כדי תנועה נשבור שיא אז זה תמיד כיף, אבל המטרה היא קודם כל לנצח את המשחק הקרוב”. 

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל (ראובן שוורץ)שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל (ראובן שוורץ)

לוי נשאל על חסרונו של מריאנו בריירו, שירצה עונש הרחקה: “מריאנו הוא שחקן טוב ומשמעותי עבורנו. בגלל זה יש לנו סגל רחב וטוב, אני אצטרך למצוא את התחליף המתאים למשחק הזה נקודתי. יש כמה אופציות וישחק בעמדה הזאת שחקן שאני בטוח שיעשה את העבודה כמו שצריך”.

גם איאד אבו עביד לקח חלק במסיבת העיתונאים ודיבר לקראת המשחק: “לגבי התפקוד שלי, אני באמת משתדל לתת את המאה אחוז שלי הכי טוב שאני יכול. אני משחק לצד שחקנים מנוסים כמו איתן ומיגל וזה עוזר לי להשתפר ואני תמיד רוצה ללמוד. לגבי המערך אני חושב כמו רוני, זה עושה לנו טוב להתנסות בעוד מערך. לגבי ההבדל בין המחציות, המחצית הראשונה הייתה מצוינת, פתחנו טוב את השנייה אבל הלכנו אחורה. להגיד מה הסיבה? אני לא יודע. קודם כל אנחנו שואפים תמיד לנצח לא משנה מי היריבה. בטרנר מול הקהל אי אפשר להגיע רפוי כי הקהל מכניס אותך למשחק”.

איאד אבו עביד (איציק בלניצקי)איאד אבו עביד (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */