2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
קשה לתאר את הקטסטרופה שמתחוללת בברצלונה בתקופה האחרונה. גם אחרי מינויו של צ’אבי כמחליפו של רונאלד קומאן, הקטלונים נראים רע והמכות נופלות על המועדון מכל הכיוונים. אתמול (רביעי) הגיעה נקודת שבר נוספת, כאשר אחרי תבוסה 3:0 לבאיירן מינכן הקבוצה הודחה מליגת האלופות כבר בסיום שלב הבתים, לראשונה מזה 21 שנים, ונשרה לליגה האירופית.
היום נחשף בספרד כי האווירה בחדר ההלבשה של ברצלונה, במהלך הפסקת המחצית, הייתה קשה במיוחד. על פי הדיווחים צ’אבי זעם על שחקניו: “חלקכם לא מבינים מה זה לשחק בברצלונה”, לאחר מכן הפציר בשחקניו ש”יתחילו מאפס” בליגה האירופית.
לאחר המשחק המאמן שוחח עם נשיא המועדון, ז’ואן לאפורטה והשניים הגיעו להבנה כי במצבה הנוכחי, לברצלונה אין אפשרות להתחרות עם מועדוני הצמרת ביבשת ורק בנייה יסודית מחדש תוכל להחזיר אותה לגדולתה. בעקבות המצב הכלכלי השאיפה בבארסה היא לשחרר מספר שחקנים (כדוגמת סמואל אומטיטי וקוטיניו) בינואר והסגל אמור לעבור מתיחת פנים משמעותית. בנוסף, בארסה לא תעמוד בדרכם של סרג’יניו דסט, פרנקי דה יונג ומארק-אנדרה טר שטגן במידה ויוגשו עבורם הצעות. אם השוער יעזוב, אנדרה אוננה מאייאקס הוא אופציה רלוונטית עבור המועדון.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי וז'ואן לאפורטה
צ'אבי וז'ואן לאפורטה
צ'אבי וז'ואן לאפורטה
(רויטרס)
בתוך כך, המגן השמאלי ג’ורדי אלבה, שנפצע והוחלף בשלב מוקדם של המשחק, לא יחזור לשחק בשנת 2021. שחקן נבחרת ספרד סחב פציעה בשריר הירך האחורי, אך בקבוצה החליטו לשתפו למרות זאת בשל חשיבות המעמד. כעת, הצוות הרפואי החליט כי הוא לא ישוב לשחק השנה.