גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #723987 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 723987        
אקווריום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.20
4152 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:01   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מפגן תמיכה של 15 ח''כי הליכוד: ''נאבקים על הבנייה בשומרון''  

 
  
*מפגן תמיכה של ח"כי הליכוד: "נאבקים על הבנייה בשומרון"*

*מפגן עוצמה: 15 מחברי סיעת הליכוד סיירו בכפר תפוח יחד עם ראש המועצה יוסי דגן והצהירו כי ייאבקו יחד להגברת הבנייה בשומרון. יוסי דגן: "האטת הבניה ביו"ש פוגעת במדינת ישראל"*

תמיכה מקיר לקיר של חברי הכנסת של הליכוד בשומרון. באירוע פוליטי נדיר בגודלו, 15 חברי סיעת הליכוד בהם 12 חברי כנסת של הליכוד ו-3 הבאים בתור ברשימת המועמדים, הגיעו היום יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לסיור בישוב כפר תפוח, שם לא אושרו לבנייה 136 יחידות דיור ע"י הממשלה.

חברי הכנסת של הליכוד נפגשו עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ודרשו להגדיל את מספר אישורי הבנייה ביו"ש באופן משמעותי. בין הבאים לסיור במקום ולצפייה באיזור בו נמנע אישור של 136 יחידות דיור ביישוב תפוח היו חברי כנסת: יולי אדלשטיין, ישראל כץ, מיקי זוהר, אמיר אוחנה, חיים כץ, אבי דיכטר, אופיר אקוניס, גילה גמליאל, קרן ברק, אתי עטיה, יואב קיש, קטי שטרית וחכ"ל עוזי דיין, ניסים ואטורי ואריאל קלנר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לחברי הכנסת של הליכוד על התמיכה הבלתי מתפשרת בשומרון ובבנייה ביו"ש, ואמר "לצערי הממשלה אישרה רק 60% מתוכניות הבנייה ביו"ש. כאן בכפר תפוח, ישוב שנמצא בהתפתחות מתמדת נמנע אישור של 136 יחידות דיור שהיו מוכנות לאישור. דבר לא מנע את אישורם מלבד שיקולים פוליטיים.

באנו לכאן היום כדי להבהיר: אנחנו לא נקבל הקפאה של הבנייה ביהודה ושומרון. כמעט חצי מהתוכניות הבניה ביהודה ושומרון לא אושרו. זה דבר שלא נוכל לחיות איתו. המשימה הלאומית של היום היא חיזוק והרחבת יהודה ושומרון והמשמעות של זה היא בנייה. 20 דקות נסיעה מתל אביב ה'רשות הפלסטינית' בונה באין מפריע על שטחים בריבונות ישראלית מלאה, ומהצד השני אנחנו ממתינים לאישורים, לכמה אלפי יחידות מרבעון לרבעון בשנה. המצב הזה הוא לא מוסרי, הוא לא אנושי כלפי האזרחים שחיים ופוגע אסטרטגית במדינת ישראל. אנחנו וחברי הליכוד שכאן איתנו לא ניתן לזה לקרות", הוסיף דגן.

דגן התייחס גם לנושא ההתיישבות הצעירה ושטחי C: "אנחנו רואים הפקרות כלפי ההתיישבות הצעירה, מחברים ישובים בדואים למים וחשמל ומפקירים את החלוצים של ההתיישבות הצעירה בשיא החורף, הפקרות וחוסר משילות כלפי שטחי C, הרשות הפלסטינית בונה באין מפריע 20 דקות מתל אביב והאדמה של כל ישראלי נכבשת בשקט צעד אחר צעד'. עוד הוסיף דגן: אני מודה לחברי סיעת הליכוד שעומדים תמיד לצד השומרון לצד ההתיישבות ולצד מדינת ישראל".

חה"כ יולי אדלשטיין אמר "מצד אחד יש בשומרון גידול אוכלוסייה ושגשוג, מצד שני אסור להירדם בשמירה. במקביל קורים דברים איומים, יש האטה בקצב הבניה, עד שמתכנסת מועצת התכנון העליונה, תכניות של ראשי מועצות נעלמות מסדר היום של הועדה. במקביל יוצאת לפועל בגדול תכנית פאייד וניסיונות לחנוק את ההתיישבות היהודית.

אנחנו כנבחרי ציבור צריכים לעמוד מול הנושאים האלה, לקדם מה שאנחנו יכולים כאופוזיציה. לא לשכוח את הדברים כשנחזור בעז"ה לשלטון. לאחרונה ראינו ניסיונות לרמוז לקרע בין הליכוד לשומרון. הנוכחות כאן סביב השולחן הזה מעידה יותר מכל דבר שהליכוד עם השומרון והשומרון עם הליכוד, וכך בעז"ה ישאר", הוסיף אדלשטיין.

חה"כ ישראל כץ "מרגש שכולנו כאן בשומרון, הגענו להזדהות ולתמוך. וגם להתעדכן וללמוד, ולגבש דרכי פעולה נוספות.
מצד אחד יש רצון אדיר לתושבים לבוא ולגור כאן, והמועצה שפועלת כדי לקלוט ולעודד, ומצד שני יש סימני האטה במתן אישורים לעתיד. כמי שפעם פעם היה שר תחבורה, הייתי באפרת – שם נעשה צעד מכוער כאשר משרד התחבורה והממשלה, הקפיאה את הרחבת המנהרות והכפלתן, חיבור גוש עציון לירושלים.

מעבר להיבטים הטקטיים יש סכנה איומה מצד הממשלה הזו וראש הממשלה בנט בכך שתגובש תכנית מדינית חמורה מכל קודמותיה, ובה יהיו ויתורים. הוויכוח לא יהיה על ההתיישבות החדשה, הוא לא יהיה אישור תכנית בניה, אלא תוצג תכנית להורדת עשרות יישובים ועקירת 100-150 אלף תושבים. ואנחנו צריכים כבר עכשיו להיות ערוכים לכך. נצא מאוחדים כדי לחזק ולקדם את ההתיישבות בארץ ישראל שמגינה על ארץ ישראל", דברי כץ.

חה"כ מיקי זוהר "אני שמח על המפגש הזה, מברך על המפגש משום שאנחנו לעולם לא יכולים לשכוח את החיבור המיוחד החשוב האסטרטגי בין הליכוד ובין השומרון וקבוצת הליכוד בשומרון. אני יודע ועד למספר ההישגים שהשומרון הביא כתוצאה מהחיבור עם תנועת הליכוד ודרכו.

יוסי עשה את זה על עקרונות אידיאולוגים. הבאת נקודות שאנחנו הח"כים הצטרפנו אליהם. מחאות וסיורים שהציגו לכל אזרחי ישראל מה זה השומרון, היוזמה החדשה – להכיר את השומרון לכל אזרחי ישראל. כשהם מבקרים פה הם מבינים מה הדברים החשובים בשומרון. אומר לכולם: החיבור הזה חשוב להצלחת ארץ ישראל. אנחנו צריכים לחזק את החיבור ולהעצים אותו. גם אתם צריכים להרחיב את מספר המתפקדים בשומרון. זה אפשרי. נמשיך לחזק את החיבור. אני אמשיך לעשות הכל לחזק אותו", הוסיף זוהר.

חה"כ אמיר אוחנה "אני בא לכאן כי אני מודאג, יש סכנה אמיתית – לא רק פחות בניה, יש גם סכנת פינוי. הלחץ מהאמריקאים מתחיל להגיע. הנשיא ביידן הוא הסמן הימני הכי קיצוני, כל השאר בממשל לא רוצים התיישבות ביו"ש. הלחצים יגיעו, צריכים לעשות הכל כדי לצאת לרחובות, יש חשיבות גדולה להפגנה השבוע. כמה שבחדשות יטייחו ויקטינו, יש רשתות חברתיות. הציבור רואה ומרגיש את האמת".

חה"כ חיים כץ דיבר על חשיבות החזרת הליכוד לשלטון והגדלת כוחו בכדי שיפעל למען ההתיישבות.

חה"כ אבי דיכטר "אסור שההתיישבות תפסיק לגדול. עומדים מול 2 תכניות – אחת רצה בפועל, תכנית אסטרטגית שמוביל ראש הממשלה הפלסטיני, בכל שטחי C, קל וחומר A ו-B. אי אפשר מול תכניות כאלו לא להוביל תכנית אסטרטגית של ממשלת ישראל. אני אומר לנו – אנחנו חייבים לשים את זה על השולחן הלאומי הממשלתי שלנו. הסיפור של התיישבות ביו"ש – אני לא מודד את המרחק מתל אביב, אלא מירושלים. כשאתה מודד את המרחק מירושלים אתה עושה צדק יותר טוב לכולם. שם נמצא הלב שלנו. שם היה, שם הווה ושם יהיה.

המבחן שלנו כאן הוא איך אנחנו בשלטון הבא, בממשלה הבאה, נעצור את הנזקים שנגרמו בממשלה הנוכחית, מפני שבית שאתה מחבר אותו לחשמל בערבות הנגב הוא בית שלא ינותק מחשמל יותר. ובית כאן בשומרון שאתה לא מחבר אותו היום, לא בונה אותו היום, תצטרך לעבור שבעה מדורי גהנום עד שיאושר. נשנה את זה מהר, נזכור את הדברים האלה, כשנהיה בשלטון בחזרה", הוסיף דיכטר.

חה"כ אופיר אקוניס "רוב גדול של סיעת הליכוד כאן זה אומר – הליכוד עם השומרון, השומרון עם הליכוד. זה איננו ענין פוליטי אלא אידיאולוגי ערכי, אין קיום לליכוד בלי תמיכה בארץ ישראל השלמה. אין לתנועת הימין העיקרית שום תוקף אם היא לא תומכת בשלמות הארץ בשומרון, ביהודה וברמת הגולן. אתם חלק מהליכוד ואנחנו חלק מכם. נצליח במאבק כדי שבממשלה הבאה נשב כאן כשרי ממשלה וקואליציה שמובילים את עם ישראל".

חה"כ גילה גמליאל "המצב מורכב ובעייתי. לא נקפא על השמרים, נדע להכניס את התכניות המתבקשות לפעולה ברגע שנחזור לממשלה".

חה"כ קרן ברק "העמידה שלנו כאן של חלק נכבד מסיעת הליכוד היא אמירה חשובה. מי שמייצג את העם היום, זה אנחנו. מה שקרה זה שהעם ימני, ובחר במפלגות הימין שישבו בממשלה. בפועל מי שמוביל בממשלה זה לא מי שהעם בחר בו. כל מה שהפכנו ללא לגיטימי – פתאום חוזר למרכז הבמה. אחרי עשר שנים שהיה לא לגיטימי. זו הסכנה האמיתית. זה מזדחל".

חה"כ אתי עטיה "הרשות הפלסטינית בונה מידי יום באופן מסביבי בשטחי C, ומשתלטת על שטחי מדינה. ממשלת עבאס הופכת חצי מיליון אזרחים בשומרון לסוג ב'.

אני כאן לומר בקול צלול – התיישבות חזקה שווה ישראל חזקה. נחזור במהרה למען ההתיישבות. יחד בכוחות משותפים נוביל את המשך הבניה והפיתוח בשומרון – אתם בשטח ואנחנו בכנסת", אמרה עטיה.


חה"כ יואב קיש "כולם פה בגלל שהם אוהבים את א"י ואותך, כולם פה בגלל שמאמינים בחיזוק יו"ש. המצב על הפנים. צריכים להמשיך להילחם, נביא את השינוי, הם יתפרקו. הלחץ חייב להיות גם בפרלמנט וגם בשטח. נעבוד חזק וזה יקרה מהר, נמשיך לבנות ולחזק את ארץ ישראל", דברי קיש.

קטי שטרית אמרה באירוע "שבת אחים גם יחד, התחושה שהגענו הביתה. השומרון הוא הבית. חובה על הליכוד להמשיך ולתמוך בהתיישבות".

חבר הכנסת לשעבר עוזי דיין "אני מתיישב משמע אני קיים. כל הדברים האחרים באים אחרי. במקורות מדובר על דוגמה אישית – "הוא היה אומר" – הדגש הוא לא על אומר, אלא על היה. הוויתו היתה אומרת. לא לדבר הרבה, אלא לעשות. אנחנו צריכים להיות יותר ביוש. לא רק בהזמנות כאלה, פשוט להיות יותר. זה יחזק את האני קיים של הציונות הישראלית".

חבר הכנסת לשעבר ניסים ואטורי "קרוב לכאן היה פיגוע בצומת תפוח יהודה גואטה הי"ד. נפצע קשה מאוד בניה פרץ. אני חייב בשם האבא להודות ליוסי דגן על ליווי המשפחה. אם חונקים את יו"ש לא צריכים טובות. חשוב לדעת – הליכוד והשומרון מחוברים באופן הדוק".

חבר הכנסת לשעבר אריאל קלנר "אנחנו רוצים מדינה יהודית. רוצים ציונות. השומרון זה הלב. ארץ התנ"ך. אם הוא לא שלנו, שום דבר בארץ לא שלנו. זה הבסיס, כאן הכל מתחיל. כאן העם שלנו גדל ומלכויות, ונביאים. וכאן גם צומח ויצמח העתיד. אין לנו ארץ אחרת ומקום אחר. אם נתמיד בעז"ה נצליח", הוסיף.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אלחייני היה? סקוט 09.12.21 14:05 1
     אתה מבין את הטמטום News_Max 09.12.21 14:29 12
         הבדיחה על חשבון דגן. לא על חשבונם. סקוט 09.12.21 14:33 15
             דגן יותר נוכל מבנט News_Max 09.12.21 14:57 25
                 חולק עליך. אין יותר מבנט. סקוט 09.12.21 15:19 51
                     חלוקים יש רק בספא... News_Max 09.12.21 15:20 52
                         אז אני מבין שאתם מסכימים שלא הספיקו להם 12 שנה לבנות ביהודה ושומרון, או בשפתכם: נוכלי Jam_session 09.12.21 16:44 69
                             כנראה לא קראת את 5 שלי. סקוט 09.12.21 17:21 74
  חלק מהמשתתפים עושים ''כאילו'' שאיכפת להם כי יש להם אינטרסים אחרים בני מרום 09.12.21 14:05 2
  כל הכבוד תכלת דומה לים 09.12.21 14:06 3
  תפסיקו לשחק אותו ביבי בעצמו הקפיא כל כך הרבה בנייה, פשוט בזיון כל המרדף אחר קולות rccool 09.12.21 14:06 4
     אתה לא מדייק וזה בלשון המעטה. סקוט 09.12.21 14:08 5
  שישארו כל הזמן באופזיציה עורב מבגדד 09.12.21 14:08 6
     אשכרה הכוזרי 09.12.21 14:19 8
     חחח גדול Oasis 09.12.21 16:52 71
  ראינו בגוש קטיף כמה שלושת הכפים תמכו בהתיישבות Prodigy 09.12.21 14:17 7
     ראינו בהתנתקות מה קורה למנהיגים מה''ימין'' שמקבלים חיבוק מהשמאל עבד לעם קדוש 09.12.21 14:21 9
         וראינו לפני כן מה קורה למנהיגים מה''ימין'' שזוכים בתמיכה אוטומטית מהציבור ה''ימני'' כי הם ''הרע במיעוטו'' Prodigy 09.12.21 14:25 10
             לא יודע למי אתה מתכוון, נתניהו עשה הרבה דברים שליליים, אך הוא ראש הממשלה היחיד שלא יזם או עבד לעם קדוש 09.12.21 14:29 11
                 אני מתכוון למפד''ל שסירב להפיל את שרון ובכך לא עצר את ההתנתקות Prodigy 09.12.21 14:33 16
                     צודק ב 100% - ממשיכי הדרך הזו של המפד''ל אלו כהנא ואורבך עבד לעם קדוש 09.12.21 15:14 46
                 ששכחת את נאום בר אילן אריה 09.12.21 14:36 18
                     אם נתניהו היה רוצה להקים מדינה פלסטינית אחרי נאום בר אילן הוא היה עושה את זה. זורבה 09.12.21 15:12 43
                     אשמח לדעת איזה שטחים נמסרו בנאום בר אילן? עבד לעם קדוש 09.12.21 15:15 48
                 תגיד אתה צוחק עלי,ומה עם ההתנתקות,וחברון מי מסר שטחים? TAK 09.12.21 14:55 22
                     לא בנט מסר את חברון לעראפת❓ ביריון 09.12.21 14:59 27
                         בנט בחצי השנה לא מסר שטחים ולא ימסור לעולם, ,ולא כמו מנהיג הימין עם 35 מנדטים TAK 09.12.21 15:03 28
                             כותב שורות אלו שולט בכמה שפות בהן צינית שוטפת☺ ביריון 09.12.21 15:04 29
                                 גדול אתה ,צחקתי TAK 09.12.21 15:10 40
                                     👍🏽 ביריון 09.12.21 15:23 53
                             בנט בחצי שנה פינה את אביתר בלי שום הנחיה של בג''ץ דבר שביבי אף פעם לא עשה עבד לעם קדוש 09.12.21 15:16 49
                             בנט ראש הממשלה הטוב בעולם - הפסיק לשלם פרוטקשיין לחמאס, הציב מגנומטרים בהר הבית, פינה אל עבד לעם קדוש 09.12.21 15:40 58
                         הוא לא יזם את מסירת חברון, הוא קיבל הסכם חתום ירושה ממשלה קודמת עבד לעם קדוש 09.12.21 15:06 33
                             אז...❓ ביריון 09.12.21 15:07 37
                                 ההיפך, הוא הבטיח לפני הבחירות פעמים רבות במפורש שהוא ימשיך בביצוע הסכם אוסלו, בלי ההבטחה עבד לעם קדוש 09.12.21 15:08 38
                             ומה עם התנתקות?צא מיזה,צא מיזה TAK 09.12.21 15:11 42
                                 את ההתנתקות הוא לא יזם, הוא לא היה ראש ממשלה, ובסוף גם פרש מהממשלה עבד לעם קדוש 09.12.21 15:13 45
                                     והכי חשוב שלמרות שבגץ אישר לו לפנות את אל חיראם הוא לא עשה כלום, Oasis 09.12.21 16:56 72
                                         מעניין שאת המשפט הזה אני תמיד שומע ממתנגדי נתניהו ואף פעם לא מתומכיו... עבד לעם קדוש 09.12.21 17:32 75
                     אני לא צוחק, את מסירת חברון הוא לא יזם וגם את ההתנתקות הוא לא יזם עבד לעם קדוש 09.12.21 15:05 31
                         מזכיר לי את כל שאר הדברים הרעים שקרו כשהיה בעמדת כוח - הכל לא באשמתו Prodigy 09.12.21 15:06 35
                             חבל שאינך מתמודד עניניית - אני מאשים את ביבי בהרבה דברים, אך משווה אותו לראשי ממשלה אחרים עבד לעם קדוש 09.12.21 15:09 39
                         אז למה הצביע כמה פעמים בעד ולא התפטר כמו ליברמן שמאל(מי אמר עליו) TAK 09.12.21 15:14 47
                             ליברמן לא התפטר, ליברמן פוטר! אני קראתי לנתניהו להתפטר כמו השר עוזי לנדאו, לרגע לא הצדקתי עבד לעם קדוש 09.12.21 15:18 50
                                 ודעתי הפיכה ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן,איפוא היתה במאי השנה פוגרומים ביהודים בארץ הקודש מוכן לפרט עוד TAK 09.12.21 15:23 54
                                     לא זקוק לעזרתך, פשוט תלמד להתמודד עם עובדות, לביבי יש חלק מרכזי באשמה של ארועי תשפ''א עבד לעם קדוש 09.12.21 15:36 57
                                         עכשיו לימדת אותי שהעובדות זה מהשהו גמיש.נסכים לא להסכים.רק בראיות חבר TAK 09.12.21 15:43 60
                                             תמיד העובדות אצל רלבים זה משהו גמיש... עבד לעם קדוש 09.12.21 15:44 61
                                                 לא מגיב נותן לך כבוד להיות מילה אחרונה,הכל ברוח טובה TAK 09.12.21 15:59 64
                                                     לא זקוק לכבוד, מציע לך פעם הבאה להתכונן לדיון עם עובדות ולא עם אוסף מנטרות שחוקות שלא עבד לעם קדוש 09.12.21 16:01 67
                                                         אתה באמת חושב שתומכי הממשלה הנוכחית הם ימניים? מתכנן צ'יפים 09.12.21 16:46 70
  מדינת ישראל בהגדרתה הרשמית אינה מדינה יהודית, בטח שלא בפועל Law 09.12.21 14:30 13
  המעריצים פחות מתלהבים Snow 09.12.21 14:30 14
  כאילו שעד היום אישרתם אריה 09.12.21 14:35 17
  גם ערבים בונים,הסוף ידוע,אין כוח בעולם שיזיז יהודי ו ערבי מביתם.מדינה דו לאומית בדרך ותודה לביבי ובנט TAK 09.12.21 14:53 19
     אז למה לוותר? הכוזרי 09.12.21 14:55 21
         נראה אותף עוצר אהה אתה יועץ לא מבצע TAK 09.12.21 14:57 24
             עושה את ההשתדלות לי ומצביע לימין ולא לשמאל הכוזרי 09.12.21 14:58 26
                 זכותך כמובן רק אני לא יודע מי זה שמאל ומי זה ימין היום TAK 09.12.21 15:06 34
  איפה היו כל העבדים האלה, Lisbon 09.12.21 14:54 20
  מה עם שכונת נתיב האבות ובתי דריינוף❓ ביריון 09.12.21 14:57 23
     נהרסו בצו בג''ץ שאתה מצדד במצדדיו עבד לעם קדוש 09.12.21 15:10 41
         בג''ץ גם הורה משהו בנוגע להריסת חאן אל אחמר והוא עדיין עומד. ביריון 09.12.21 15:13 44
             בג''ץ לא הורה שום דבר בעניין חאן אל אחמאר, תעשה שיעורי בית... עבד לעם קדוש 09.12.21 15:42 59
                 כל הכבוד על הסבלנות שלך לטפל באותן מנטרות כל פעם מחדש האדם החושב 09.12.21 15:48 62
                 מי שמדבר על שיעורי בית כדאי שיקפיד בשיעורי הבית שלו, Oasis 09.12.21 17:03 73
                     ממליץ לך גם לעשות שיעורי בית בהבנת הנקרא עבד לעם קדוש 09.12.21 17:34 76
  אני-רק-שאלה: כמה בניה היתה בשומרון, במרוצת 12 השנים האחרונות? ilanka 09.12.21 15:04 30
     אל תשאל שאלות לא תקרא שקרים ביריון 09.12.21 15:05 32
         כבר השתעשעתי ברעיון למתוח את מותג ''ירש מקודמיו'' ולטעון שהממשלה החדשה בסך הכל ממשיכה את דרכה של קודמתה ilanka 09.12.21 15:33 55
             זה מצריך בדיקה. ביריון 09.12.21 15:34 56
                 אפשר היה לצפות, שלממשלה הקודמת (או זו שקדמה לה, או זו שקדמה לה, או זו שקדמה לה...) יהיה אינטרס להבליט נתון כזה ilanka 09.12.21 19:37 78
                     חבל על זמנך. לא תמצא. ביריון 09.12.21 19:38 79
  באו ונפגשו עם הדגן הזה כדי בכל זאת להביע תמיכה ההתיישבות? שאפו גדול שומרוני 09.12.21 15:06 36
  זה תואם עם ביבי נתניהו השמאלן הקיצוני שהקפיא את הבניה במשך שנים ? David Sword 09.12.21 15:51 63
     הם פשוט מתוסכלים שהם לא בשלטון פתאום באופוזיציה הם ימנים, 12 שנים הם לא בנו כלום מתוכם ארבע שנות טראמפ סתיו צפוני 09.12.21 16:05 68
  לא נעים...אז לא אשאל... היטש 09.12.21 16:01 65
  ראיתי שסגרו את כיכר רבין לרגל בניית תחנות הרכבת. אז איפה מיליוני ליכודניקים ייצאו להפגין?? איזי מהחונטה 09.12.21 16:01 66
  ממש משהו להתגאות בו אנטיפשיסטן 09.12.21 19:28 77
  ''נאבקים''.... ירמיהו 09.12.21 19:55 80
  אם היו רוצים בניה היו נפטרים מביבי והייתה ממשלת ימין אמיתית עם נציג ימני מהליכוד avizaz 09.12.21 19:57 81
  בסדר חמודים..בעד הבניה בהתיישבות AZ34 09.12.21 19:59 82

   
   
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
14560 הודעות, 100 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:05   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אלחייני היה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
16051 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:29   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אתה מבין את הטמטום  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
הם מצטלמים עם יוסי דגן שתומך בגדעון סער ואלקין בממשלה הזהץאת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
14560 הודעות, 100 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:33   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. הבדיחה על חשבון דגן. לא על חשבונם.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
16051 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:57   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. דגן יותר נוכל מבנט  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
14560 הודעות, 100 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:19   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. חולק עליך. אין יותר מבנט.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
דגן טעה משלם וישלם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
16051 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:20   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. חלוקים יש רק בספא...  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
הכל בסדר ידידי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
5581 הודעות, 55 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:44   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. אז אני מבין שאתם מסכימים שלא הספיקו להם 12 שנה לבנות ביהודה ושומרון, או בשפתכם: נוכלי  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
הליכוד השקרנים והרמאים ששיקרו לבוחריהם שהם ימין בעצם הקפיאו בניה במשך 12 שנה גם בירושלים אחרי שמסרו את חברון והצביעו בעד ההתנתקות בזמן ששיחררו אלפי רוצחים.

השקרנים והרמאים האלה, נוכלי הליכוד עכשיו מטלטלים את המדינה בשביל להציל את הארכי נוכל הראשי שמיום ליום מתקרב יום ויותר לכלא.

אני לא אוהב להשתמש בשפה הנמוכה שלכם אבל קחו תתפנקו קצת מהמרק שלכם באופן חד פעמי כי אני לא אאמץ את השפה הזאת שמעידה בעיקר על תת תרבות וחוסר יכולת להתנסח באופן קוהרנטי כבן אדם שפוי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
14560 הודעות, 100 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    17:21   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. כנראה לא קראת את 5 שלי.  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
נושא פיתוח ההתיישבות הוא הנושא היחיד בו אני לא בא לביבי בטענות.
עשה לא מעט.
אם אתה לא בקיא בתחום אל תכתוב סתם ובטח אל תשתול לי מילים במקלדת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
10401 הודעות, 34 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:05   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. חלק מהמשתתפים עושים ''כאילו'' שאיכפת להם כי יש להם אינטרסים אחרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תכלת דומה לים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.11.14
11341 הודעות, 176 מדרגים, 350 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:06   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כל הכבוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rccool לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.12
1726 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:06   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. תפסיקו לשחק אותו ביבי בעצמו הקפיא כל כך הרבה בנייה, פשוט בזיון כל המרדף אחר קולות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לצערינו הרב איננו רואה מי יכול להושיע חוץ מההקב״ה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
14560 הודעות, 100 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:08   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אתה לא מדייק וזה בלשון המעטה.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
בתור אחד שעוקב ושלא הצביע ולא יצביע לו, הדבר היחיד הנורמלי שעשה זה פיתוח סביר ביותר של ההתיישבות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עורב מבגדד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.14
685 הודעות, 2 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:08   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. שישארו כל הזמן באופזיציה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עושים משם יותר מה12 שנה בקואליציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכוזרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
3177 הודעות, 50 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:19   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אשכרה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
דבר אחד טוב שיצא מהממשלה המזוויעה הזאת זה החזיר את הליכוד לימין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5761 הודעות, 29 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:52   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. חחח גדול  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49808 הודעות, 202 מדרגים, 309 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:17   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ראינו בגוש קטיף כמה שלושת הכפים תמכו בהתיישבות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:21   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ראינו בהתנתקות מה קורה למנהיגים מה''ימין'' שמקבלים חיבוק מהשמאל  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49808 הודעות, 202 מדרגים, 309 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:25   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. וראינו לפני כן מה קורה למנהיגים מה''ימין'' שזוכים בתמיכה אוטומטית מהציבור ה''ימני'' כי הם ''הרע במיעוטו''  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
וכי "עדיף שנישאר שם כדי להשפיע מבפנים".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:29   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. לא יודע למי אתה מתכוון, נתניהו עשה הרבה דברים שליליים, אך הוא ראש הממשלה היחיד שלא יזם או  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
ניסה למסור שטחים מיוזמתו מאז שמיר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49808 הודעות, 202 מדרגים, 309 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:33   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אני מתכוון למפד''ל שסירב להפיל את שרון ובכך לא עצר את ההתנתקות  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:14   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. צודק ב 100% - ממשיכי הדרך הזו של המפד''ל אלו כהנא ואורבך  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.16
741 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:36   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ששכחת את נאום בר אילן  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


ארץ ישראל לעם ישראל מאת אלוהי ישראל "הן עם לבדד ישכון ובגוים לא יתחשב"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זורבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.15
694 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:12   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אם נתניהו היה רוצה להקים מדינה פלסטינית אחרי נאום בר אילן הוא היה עושה את זה.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
והוא לא עשה
אז כנראה נאום בר אילן היה תימרון מדיני מול אובמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:15   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אשמח לדעת איזה שטחים נמסרו בנאום בר אילן?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:55   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. תגיד אתה צוחק עלי,ומה עם ההתנתקות,וחברון מי מסר שטחים?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:59   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. לא בנט מסר את חברון לעראפת❓  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:03   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. בנט בחצי השנה לא מסר שטחים ולא ימסור לעולם, ,ולא כמו מנהיג הימין עם 35 מנדטים  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:04   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. כותב שורות אלו שולט בכמה שפות בהן צינית שוטפת☺  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:10   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. גדול אתה ,צחקתי  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:23   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. 👍🏽  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:16   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. בנט בחצי שנה פינה את אביתר בלי שום הנחיה של בג''ץ דבר שביבי אף פעם לא עשה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:40   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. בנט ראש הממשלה הטוב בעולם - הפסיק לשלם פרוטקשיין לחמאס, הציב מגנומטרים בהר הבית, פינה אל  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אחמר, הקים ישיבה באביתר, הוריד את מחירי הדיור עצר את הטרור ברחובות ישראל, עצר את הבניה הלא חוקית בנגב, עצר את השתלטות הרשות על שטחי c, פיצל את תפקיד היועמ"ש, חוקק את פסגת ההתגברות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:06   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. הוא לא יזם את מסירת חברון, הוא קיבל הסכם חתום ירושה ממשלה קודמת  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:07   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אז...❓  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
בחרו בו כי התנגדו להסכם הארור הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:08   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. ההיפך, הוא הבטיח לפני הבחירות פעמים רבות במפורש שהוא ימשיך בביצוע הסכם אוסלו, בלי ההבטחה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
הזו הוא לא היה זוכה בבחירות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:11   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ומה עם התנתקות?צא מיזה,צא מיזה  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:13   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. את ההתנתקות הוא לא יזם, הוא לא היה ראש ממשלה, ובסוף גם פרש מהממשלה  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5761 הודעות, 29 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:56   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. והכי חשוב שלמרות שבגץ אישר לו לפנות את אל חיראם הוא לא עשה כלום,  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
ביבי אף פעם לא אשם, מין פלא על טבעי,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    17:32   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. מעניין שאת המשפט הזה אני תמיד שומע ממתנגדי נתניהו ואף פעם לא מתומכיו...  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
ביבי אף פעם לא אשם

ואני מציע לך לפני שאתה מתפרץ לדיון ולא מבין את הקשר הדברים לקרוא את השרשור מהתחלה...
אגב, מה שלום המגנומטרים שבנט הציב או חאן אל אחמר שפונה או הישיבה באביתר שהקים???



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:05   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אני לא צוחק, את מסירת חברון הוא לא יזם וגם את ההתנתקות הוא לא יזם  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49808 הודעות, 202 מדרגים, 309 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:06   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מזכיר לי את כל שאר הדברים הרעים שקרו כשהיה בעמדת כוח - הכל לא באשמתו  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
לא חשוד בכלל ואין במה להרהר כאן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:09   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. חבל שאינך מתמודד עניניית - אני מאשים את ביבי בהרבה דברים, אך משווה אותו לראשי ממשלה אחרים  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
ומה לעשות הוא יוצא הכי טוב...
את חברון הוא מסר בעקבות הסכם חתום של ממשלה קודמת שהוא הבטיח לפני הבחירות שיקיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:14   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. אז למה הצביע כמה פעמים בעד ולא התפטר כמו ליברמן שמאל(מי אמר עליו)  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:18   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ליברמן לא התפטר, ליברמן פוטר! אני קראתי לנתניהו להתפטר כמו השר עוזי לנדאו, לרגע לא הצדקתי  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
את נתניהו שלא התפטר, עשיתי השוואה בין כל ראשי הממשלה ב 29 השנים האחרונות ונתניהו יצא הכי ימני מהם.
נקודה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:23   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. ודעתי הפיכה ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן,איפוא היתה במאי השנה פוגרומים ביהודים בארץ הקודש מוכן לפרט עוד  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ביבי אחראי אבל לא אשם,אני עוזר לך,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:36   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. לא זקוק לעזרתך, פשוט תלמד להתמודד עם עובדות, לביבי יש חלק מרכזי באשמה של ארועי תשפ''א  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
אבל להזכירך מי אלו שסרסו את המשטרה? כן ממשלת שרון-לפיד האב שאמצו את דוח ועדת אור.
והנה בנט קיבל את הממשלה ומה הוא עושה עם הטרור של ערביי ישראל? גורנישט, הם חלק מהממשלה שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:43   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. עכשיו לימדת אותי שהעובדות זה מהשהו גמיש.נסכים לא להסכים.רק בראיות חבר  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:44   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. תמיד העובדות אצל רלבים זה משהו גמיש...  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
עכשיו לימדת אותי שהעובדות זה מהשהו גמיש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:59   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. לא מגיב נותן לך כבוד להיות מילה אחרונה,הכל ברוח טובה  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:01   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. לא זקוק לכבוד, מציע לך פעם הבאה להתכונן לדיון עם עובדות ולא עם אוסף מנטרות שחוקות שלא  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
מחזיקות מים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנן צ'יפים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.21
1517 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:46   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אתה באמת חושב שתומכי הממשלה הנוכחית הם ימניים?  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
הכל משחק, הם בעד ממשלת שמאל, ובקרוב מאוד תהיה ממשלה שבראשה אדם ללא בגרות שמקבל פקודות מאמריקה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
9977 הודעות, 86 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:30   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מדינת ישראל בהגדרתה הרשמית אינה מדינה יהודית, בטח שלא בפועל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השאלה היא עד מתי ימשיך ״הרוב היהודי״ בארץ ישראל להכחיש מציאות ולאהוב את השקר והנראטיב?

מדינת ישראל שייכת בפועל לאופנסיבת הפרוגרס והאוטופיה שלה, בטח מאז המהפכה החוקתית בו ערך הזהות טופל בערמומיות, כל קשר לעם ישראל וליהדות הינו מקרי בהחלט ויש לשאוף לחיסולו והיעלמותו, לעולם אין בורא ובמקרה של מדינת ישראל ׳תבונת אדם׳ פרוגרסיבית עם המוסר שלה החליפה אותו..


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snow לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.15
3753 הודעות, 20 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:30   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. המעריצים פחות מתלהבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://twitter.com/igal_malka/status/1468893810709221379?s=21



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.16
741 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:35   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. כאילו שעד היום אישרתם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ארץ ישראל לעם ישראל מאת אלוהי ישראל "הן עם לבדד ישכון ובגוים לא יתחשב"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:53   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. גם ערבים בונים,הסוף ידוע,אין כוח בעולם שיזיז יהודי ו ערבי מביתם.מדינה דו לאומית בדרך ותודה לביבי ובנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכוזרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
3177 הודעות, 50 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:55   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אז למה לוותר?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
צריך לעצור את הבנייה שלהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:57   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. נראה אותף עוצר אהה אתה יועץ לא מבצע  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכוזרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
3177 הודעות, 50 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:58   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. עושה את ההשתדלות לי ומצביע לימין ולא לשמאל  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
3975 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:06   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. זכותך כמובן רק אני לא יודע מי זה שמאל ומי זה ימין היום  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lisbon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
3304 הודעות, 32 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:54   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. איפה היו כל העבדים האלה,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בהפגנת המיליונים לפני כמה ימים בתל אביב?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    14:57   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. מה עם שכונת נתיב האבות ובתי דריינוף❓  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:10   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. נהרסו בצו בג''ץ שאתה מצדד במצדדיו  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:13   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. בג''ץ גם הורה משהו בנוגע להריסת חאן אל אחמר והוא עדיין עומד.  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
כשהיה לו נוח הוא ציפצף על בג"ץ ולא קרה כלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:42   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. בג''ץ לא הורה שום דבר בעניין חאן אל אחמאר, תעשה שיעורי בית...  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
7151 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:48   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. כל הכבוד על הסבלנות שלך לטפל באותן מנטרות כל פעם מחדש  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
רמז לכך שנתניהו קיבל החלטה על פינוי יהודים, לא הלך לו.
הזכרת לו את בג"ץ, אז הרפלקס שלח אותו לחאן אל-אמר (למה לא פינה ערבים, בכלל).
כאילו שהממשלה שהוא ושכמותו הביאו עלינו יפנו את חאן אל אחמר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5761 הודעות, 29 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    17:03   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. מי שמדבר על שיעורי בית כדאי שיקפיד בשיעורי הבית שלו,  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
באוקטובר 2018 הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי המתחם יפונה תוך זמן קצר. ב-21 באוקטובר 2018 החליט הקבינט המדיני-ביטחוני לדחות את פינוי המתחם בכמה שבועות, כדי למצות את אפשרות פינויו בהסכמה. חלק מהשרים התנגדו להחלטה ומתחו עליה ביקורת. מאז נדחה פינוי המקום כמה פעמים. ביוני 2019 ביקש נתניהו, בתגובה לעתירת רגבים לבג"ץ, ארכה של שישה חודשים לפינוי, עד לאחר הבחירות והקמת ממשלה חדשה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
40069 הודעות, 173 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    17:34   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. ממליץ לך גם לעשות שיעורי בית בהבנת הנקרא  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
113486 הודעות, 274 מדרגים, 452 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:04   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אני-רק-שאלה: כמה בניה היתה בשומרון, במרוצת 12 השנים האחרונות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ומי אחראי לכך שלא היתה שם יותר בניה?
ואנא, אל תשיבו לי מי אשם (פרס, בן גוריון, .E.T, אלכסנדר מוקדון, קיפי בן-קיפוד...), התעניינתי באחראי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:05   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אל תשאל שאלות לא תקרא שקרים  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
113486 הודעות, 274 מדרגים, 452 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:33   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. כבר השתעשעתי ברעיון למתוח את מותג ''ירש מקודמיו'' ולטעון שהממשלה החדשה בסך הכל ממשיכה את דרכה של קודמתה  
בתגובה להודעה מספר 32
 

ומכיוון שכך, זה בוודאי יזכה אותה גם בתמיכת בוחרי האופוזיציה...

אבל לפני כן, באמת מסקרן אותי - באילו היקפי בניה היה מדובר, במרוצת 12 השנים שחלפו? בניה ממש, לא הצהרות על כוונה לבנות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:34   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. זה מצריך בדיקה.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
113486 הודעות, 274 מדרגים, 452 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    19:37   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אפשר היה לצפות, שלממשלה הקודמת (או זו שקדמה לה, או זו שקדמה לה, או זו שקדמה לה...) יהיה אינטרס להבליט נתון כזה  
בתגובה להודעה מספר 56
 

שלא לומר - לנפנף בו, בכדי להקל עלינו להתפעל מן ההישג, שבוודאי יגמד את הישגי הממשלה הנוכחית.
אני לא מצאתי. אבל אולי פשוט חיפשתי במקום הלא נכון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
85407 הודעות, 343 מדרגים, 565 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    19:38   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. חבל על זמנך. לא תמצא.  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
24017 הודעות, 251 מדרגים, 480 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:06   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. באו ונפגשו עם הדגן הזה כדי בכל זאת להביע תמיכה ההתיישבות? שאפו גדול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


איזה טוב השם !!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
3479 הודעות, 31 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    15:51   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. זה תואם עם ביבי נתניהו השמאלן הקיצוני שהקפיא את הבניה במשך שנים ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

פתאום כשהם באופוזיציה הליכוד השמאלן נזכר שהוא אמור להיות ימין ??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתיו צפוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.18
6133 הודעות, 21 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:05   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. הם פשוט מתוסכלים שהם לא בשלטון פתאום באופוזיציה הם ימנים, 12 שנים הם לא בנו כלום מתוכם ארבע שנות טראמפ  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
חייבים להציג איזה אידואולוגיה כביכול על מנת לתקוף את השלטון. מה יגידו? אנחנו שונאים תאשכנזים ? מתחפשים לימנים באופוזיציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
16544 הודעות, 91 מדרגים, 169 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:01   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. לא נעים...אז לא אשאל...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
32741 הודעות, 108 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    16:01   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ראיתי שסגרו את כיכר רבין לרגל בניית תחנות הרכבת. אז איפה מיליוני ליכודניקים ייצאו להפגין??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטיפשיסטן
חבר מתאריך 28.4.20
3094 הודעות
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    19:28   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. ממש משהו להתגאות בו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
משרתים נרצעים של אדוני הכיבוש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירמיהו
חבר מתאריך 29.5.21
65 הודעות
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    19:55   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. ''נאבקים''....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמו שנאבקו 12 שנים למען הבנייה בשומרון !
כמו שנאבקו בביבי שיפרוש בכבוד ויאפשר הקמת ממשלה ימנית מלא מלא.
כמו ש"נאבקו" בביבי אחרי שהודיע על תמיכתו בהקמת מדינה פלשתינאית...
כמו ש"נאבקו" בביבי שיפעל כנגד אבדן המשילות בנגב ובמגזר הערבי.

הם נאבקים רק על דבר אחד - על "כיסאו של הוד מעלתו" הקיסריון הנהנתן ובכך לזכות בתמיכת חברי המרכז הכנועים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avizaz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
2178 הודעות, 23 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    19:57   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. אם היו רוצים בניה היו נפטרים מביבי והייתה ממשלת ימין אמיתית עם נציג ימני מהליכוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AZ34
חבר מתאריך 1.12.21
41 הודעות
יום חמישי ה' בטבת תשפ''ב    19:59   09.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. בסדר חמודים..בעד הבניה בהתיישבות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איפה הייתם כל השנים האחרונות? כמה פתתי מצידם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות