סקס והכיס: זה הסכום שהרוויחה שרה ג'סיקה פרקר על סדרת האיחוד

השחקנית, ששבה לנעליה של דמותה המפורסמת קארי בראדשו, יצאה נשכרת במיוחד מהשתתפותה בפרויקט

שווה לה. פרקר, צילום: Gettyimages

שרה ג'סיקה פרקר יצאה נשכרת למדי עם חזרתה לנעליה המסוגננות של הדמות שעשתה אותה שם מוכר בכל בית, קארי בראדשו, בסדרת הבת של "סקס והעיר הגדולה" שנקראת "פשוט ככה". לפי מגזין "וראייטי", השחקנית הרוויחה יותר ממיליון דולר עבור כל פרק בסדרה החדשה שמכילה עשרה פרקים. חשבון פשוט יעזור לנו להבין שמדובר בסכום עתק בסך הכל.

טיזר ראשון ל"פשוט ככה". באדיבות הוט

בינתיים כריס נות', מי שלנצח ייזכר כמיסטר ביג, מושא אהבתה הנצחי אך הבעייתי של קארי בראדשו, דמותה האייקונית של שרה ג'סיקה פרקר ב"סקס והעיר הגדולה", יוצא להגנת הקולגה הוותיקה בנוגע לסכסוך המתוקשר שלה עם קים קטרל, ששיחקה את דמותה האייקונית לא פחות של סמנתה ג'ונס.

"אני חייב להגיד שאין לי מושג מה היא חשבה, מה עבר לה בראש או מה הרגשות שלה בעניין", אמר נות' בראיון לעיתון ה"גארדיאן" הבריטי כשנשאל מדוע לדעתו החרימה קים קטרל (סמנתה ג'ונס) את סדרת ההמשך, ומסרבת בכל תוקף לקחת חלק בסדרת הלהיט.

כמו כן, הוא התבקש להתייחס גם לסכסוך בין שתי השחקניות. "אני כן יודע שאני מאוד קרוב לשרה ג'סיקה פרקר, והאופן שבו קים מתארת אותה לא קרוב אפילו למציאות", המשיך ואמר נות'. "חיבבתי אותה", אמר על קטרל. "אני חושב שהיא עשתה עבודה מדהימה בסדרה ואנשים פשוט ממשיכים הלאה מהסיבות שלהם. אני לא יודע מה היו הסיבות שלה. אני פשוט הייתי רוצה שכל הדבר הזה לא היה קורה מעולם, כי זה היה עצוב וגרם לחוסר נוחות עבור כולם.

"לא אוהב כשאנשים מדברים רעות". כריס נות' עם שרה ג'סיקה פרקר, צילום: GC Images

"אני פשוט ממש לא אוהב כשאנשים מדברים רעות על שרה ג'סיקה בגלל שהיא מטרה ואנשים יכולים להיות מאוד מרושעים. אני מרגיש צורך לגונן עליה וזה דבר שמאוד לא שימח אותי. זה כל מה שאני מוכן להגיד בנושא", אמר.

לטובת מי שאינם בקיאים בפרטי הדרמה מחוץ לסדרה, נספר כי במשך שנים ארוכות שוררת איבה בין פרקר לקטרל, שהחלה עוד בזמן שהשתיים כיכבו יחד על המסך והקצינה לפיצוץ שממנו לא הייתה דרך חזרה שנים לאחר ירידת הסדרה, כשאחיה של קטרל הלך לעולמו.

"חיבבתי אותה". קים קטרל, צילום: Gettyimages

פרקר ביקשה לנחם אותה, קטרל ראתה במחווה אקט של צביעות והעלתה פוסט אינסטגרם בוטה וחריף שבו גינתה את פרקר, כינתה אותה צבועה והבהירה מעבר לכל ספק כי פרקר רחוקה מאוד מהתדמית הלבבית שאותה היא מנסה לטפח, וכי השתיים לא חברות ואין לה כל רצון להיות חברה שלה לעולם.

מאז כאמור קטרל מסרבת להיות מזוהה עם הסדרה שהפכה אותה לשם מוכר עבור מיליונים בעולם, וזה כלל כמובן גם החרמה גורפת של סדרת האיחוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר