מאמן כושר אכל רק ג'אנק פוד במשך חודש, כך הוא נראה היום

מאמן כושר ותזונאי אוסטרלי החליט לערוך ניסוי שבו יאכל אך ורק מזון מהיר, בעיקר עוף מטוגן, צ'יפס והמבורגר, במשך חודש שלם • איך הוא נראה בסיום החודש ותגובתה הזועמת של רשת KFC – כל הפרטים בכתבה

צ'יפס, צילום: גטי אימג'ס

מאמן הכושר וגורו הבריאות האוסטרלי קונאן וייסר הפך בימים האחרונים לוויראלי לאחר שפרסם את נתוני העלייה במשקל והבריאות שלו בתום ניסוי שנערך במשך חודש עבור עוקביו ברשתות החברתיות. במסגרת אותו ניסוי אכל המאמן אך ורק מנות עוף מטוגן של רשת KFC (קנטאקי פרייד צ'יקן), ואת הממצאים, שכנראה לא כל כך יפתיעו אתכם, הוא חלק עם עוקביו בסרטון טיקטוק שהופץ, כצפוי, כמו אש בשדה קוצים.

"במשך חודש שלם אכלתי רק עוף בטיגון עמוק, צ'יפס, פירה והמבורגרים", הוא סיפר. "זה גרם לפגיעה בכבד ובכליות שלי, אך זה לא היה הנזק הכי גדול שלי מהחודש הזה, אלא התחושות הנפשיות שלי. הרגשתי הידרדרות של ממש בבריאות הנפשית שלי".

@conanmvisser

What a roller-coaster PART 1- #KFC of #theicaniwillshow docu-series was. PART 2-#WaterFast done. Now to PART 3 - #alcohol #mentalhealthawareness

♬ original sound - conanmvisser

"לרוב אני מתאמן פעמיים ביום, אבל התזונה הזו גרמה לי גם לאבד את המוטיבציה להתאמן. לא הרגשתי טוב עם עצמי והתחושות רק העצימו עם הזמן. חזרו אלי שדים מהתקופה שבה הייתי עם משקל עודף". עוד דיווח וייסר על עצירות וכאבי בטן לצד, כצפוי, עלייה משמעותית במשקל. "העליתי קילו כל שלושה ימים", אמר.

ההתאוששות של וייסר מאותו חודש הייתה גם כן קיצונית, אך לכיוון השני, כאשר כחלק מהחזרה לשגרה הוא ערך צום שבו שתה רק מים על מנת לנקות את הגוף מה"רעלים" שהצטברו בו. "רק ככה הצלחתי לחזור לאכול בריא. הדם שלי התנקה בתוך שבוע וגם כאבי המעיים והעצירות נעלמו", כתב.

על אותן ארוחות ב-KFC הוציא גורו הבריאות לא פחות מ-1,000 דולר אוסטרלי שתורגמו ל-100,000 קלוריות, ומי שלא אהבו את מה שעשה וייסר, ובצדק מבחינתם, הם אנשי רשת KFC, שהגיבו: "תזונה מאוזנת ובריאה היא תזונה שנשענת על סוגים רבים של מזון. הארוחות שלנו הן פינוק מזדמן, ולא דבר שאוכלים שלוש פעמים ביום במשך חודש. כשהאדם עושה את הבחירות הנכונות שלו מבחינת הדיאטה והתזונה, הרי שמנת עוף מטוגן יכולה להשתלב בה היטב כפינוק טעים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר