3 צפייה בגלריה
הקוון עם הדגל המאולתר
הקוון עם הדגל המאולתר
הקוון עם הדגל המאולתר
(ראובן שוורץ)
יום אחרי פרשת הדגלים – מגיע העונש: אחרי שהמשחק בין הפועל ת”א להפועל ירושלים אתמול (ראשון) נפתח באיחור בגלל שהשופטים שכחו להביא את הדגלים, הוחלט כי כל הרביעייה לא תשובץ לחמישה משחקים בליגות המקצועניות ובגביע המדינה.
באיגוד השופטים זועמים על התנהלותם ויו"ר הוועדה המקצועית, לירן וקסברגר, קיבל את ההחלטה לאחר עריכת תחקיר ובתום התייעצות עם יו"ר האיגוד, רונית תירוש, והמנכ"ל יריב טפר. מהאיגוד נמסר שההחלטה התקבלה בעקבות "התנהלות רשלנית בהכנה למשחק".
מי שאחראי להביא את הדגלים הוא השופט הרביעי, אור לוגסי, אך באיגוד כועסים על כל רביעיית השופטים במשחק, החל מהשופט הראשי אוהד אסולין, דרך עוזרי השופט, חן אורפז, עדי תום ולוגסי – וכל הרביעייה לא תשפוט בתקופה הקרובה.
בנוסף לכך, באיגוד הודיעו כי הקוון מתי יעקובוב לא ישובץ לארבעה משחקים בליגות המקצועניות ובגביע המדינה בגין התנהלות בלתי הולמת במשחק הדרבי החיפאי, זאת אחרי שדחף את אלישע לוי. כזכור, המקרה אירע בדקה ה-65 אחרי שהאחרון ביקש פנדל לזכות קבוצתו כשהתוצאה הייתה 3:1. בתגובה הקוון הסתובב אליו ודחף אותו. באיגוד הסבירו כי יעקובוב ספג עונש פחות חמור מכיוון שהוא לא התכוון תחילה לדחוף.
3 צפייה בגלריה
מתי יעקובוב
מתי יעקובוב
מתי יעקובוב
(רדאד ג'בארה)
מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, אמר על פרשת הדגלים: "זהו כישלון קולוסאלי של כל הצוות. בנוסף ששכחו להביא, איך יכול להיות שרק 12 דקות לפני המשחק הם נזכרים לבדוק שיש את כל הציוד? לא יכול להיות שלא יבדקו שיש את הציוד. בעקבות זאת נוציא כעת טופס מיוחד שצריך לסמן בו שהם הביאו את הציוד”.
בעקבות האירועים, טפר מתכוון לחדד את הנהלים, ולנסות לעשות סוף לכל ההתנהלות הזו. “הם עשו טעות על טעות. זיהיתם שיש בעיה, אז מדוע אתם מעלים את הקבוצות למגרש ונותנים להם להמתין? הייתה פה שרשרת של טעויות, אסור שתקרה", אמר.
באיגוד הוסיפו: "זה כמו שש.ג. יעלה לשמור בלי הנשק, וצריך להזכיר לו לקחת את הנשק. קומדיה מביכה של טעויות. אנחנו משקיעים כל כך הרבה, עושים הכול ואז יש לנו תמונה של דגלים עם מקל של מטאטא ותמונה של עוזר שפט דוחף את אלישע לוי, זה לא מוסיף לאיגוד".
3 צפייה בגלריה
יריב טפר
יריב טפר
יריב טפר
(נעם מורנו)