3 צפייה בגלריה
בלייזר מאוכזב. "סבלנו חוסר ריכוז"
בלייזר מאוכזב. "סבלנו חוסר ריכוז"
בלייזר מאוכזב. "סבלנו חוסר ריכוז"
(איציק בלניצקי)
"היינו צריכים לבוא יותר חדים", כך אמרו במכבי תל אביב לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 87:73 לעירוני נס ציונה במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל. חניכיו של יאניס ספרופולוס הגיעו למפגש בלב המושבה לאחר ההפסד הדרמטי לריאל מדריד, בו הקבוצה הגיעה חדה מאוד, רק שאתמול, מול עירוני נס ציונה של ליאור ליובין, אלופת המדינה הגיעה לא מרוכזת, ללא רומן סורקין, ששבר את האגודל, ובעיקר שונה מהגרסה שעלתה על הפרקט בוויזינק סנטר בחמישי האחרון, והתוצאה כאמור הפסד שלישי במסגרת המקומית.
הצהובים כחולים ניסו להסביר את הרפיון שהציגו לאורך המשחק שהתבטא בכך שהשחקנים לא הגיעו מוכנים מנטלית ואמרו: "לא באנו באותה האינטנסיביות וצריך לפתור את זה". למעשה למעט הרבע הראשון בו הצהובים דווקא הובילו, חניכיו של ליאור ליובין ניצחו את הרבע השני והשלישי בהפרש מצטבר של 18 נקודות. בסביבת הקבוצה היו מאוכזבים מהקלות שבה נס ציונה הצליחה לקלוע, 52 מתוך 87 הנקודות שקלעו הכתומים הגיעו מסלי שתי נקודות שנקלעו ב-58%.
במועדון הוסיפו: "התעסקנו יותר מדי בשיפוט והם היו יותר אגרסיביים מאיתנו". בסופו של דבר חוסר האגרסיביות הוביל ל-11 זריקות פחות לשתיים. 14 סלים קלעו חניכיו של יאניס ספרופולוס מטווח שתי הנקודות והם נקלעו ב-41%. התצוגה של אלופת המדינה על הפרקט שוב לוותה בחוסר ריכוז שהתבטא ב-20 איבודי כדור, בנוסף להרחקה של סקוטי ווילבקין ועד כה העונה של מכבי תל אביב מלאה בעליות ומורדות.
במכבי מצפים מהשחקנים ליותר ושירימו את הרמה שלהם לאור התצוגה אמש וזאת כאשר ביום חמישי הקרוב מצפה ליאניס ספרופולוס וחניכיו משחק מול יריבה קשה ואיכותית במיוחד - יוניקס קזאן. הקבוצה הרוסית שסיימה את העונה שעברה כסגנית אלופת היורוקאפ, הפסידה במחזור הקודם לאולימפיאקוס לאחר הארכה, הפסד שעצר רצף של ארבעה ניצחונות. קבוצתו של ולימיר פראסוביץ' מדורגת במקום השביעי עם מאזן זהה לזה של הצהובים.
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס. קאזאן מחכה בחמישי
יאניס ספרופולוס. קאזאן מחכה בחמישי
יאניס ספרופולוס. קאזאן מחכה בחמישי
(איציק בלניצקי)
עוז בלייזר אמר לאחר המשחק: "מהרגע הראשון היינו קצת חסרים באנרגיות, נתנו להם להרגיש בנוח והיינו צריכים לרדוף אחריהם כל המשחק. היו רגעים ששיחקנו טוב, אבל לא לקחנו ריבאונד התקפה, הם קלעו 87 נקודות שזה יותר מדי לכל קבוצה נגדנו. צריכים להרים את הרמה ולהיות יותר אגרסיביים. בדרך כלל אחרי שמפסידים רוצים להוכיח, גם בליגה, אנחנו רוצים לחזור לעצמנו כי לא נראינו כמו שצריך. זה קורה וחבל שזה קרה, אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים, צריכים ללמוד מזה, זה קורה לנו במשחקי החוץ, אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים, זה עלינו השחקנים, נקווה שנגיב במשחק הבא”.
בלייזר הוסיף: “אנחנו צריכים למצוא את היציבות, לדאוג שההופעות הפחות טובות יהיו יותר מינוריות במהלך העונה, יש לנו עליות וירידות במהלך משחקים, יש לנו חבר'ה טובים בחדר ההלבשה, חדר ההלבשה מחובר. אנחנו רוצים לצאת מזה, אנחנו שמחים לחזור לבית שלנו אחרי הרבה זמן שלא היינו שם. מקווה שנראה את מכבי הלוחצת, אגרסיבית שמשחקת טוב. נקווה שנתחיל רצף טוב”.
3 צפייה בגלריה
עוז בלייזר וג'ייק כהן
עוז בלייזר וג'ייק כהן
עוז בלייזר וג'ייק כהן
(איציק בלניצקי)
הפציעה של רומן סורקין: “כל שחקן בקבוצה שנפצע זה פוגע בנו, כל אחד יצטרך להרים את הרמה שלו כדי לכפות על זה. רומן עשה עבודה טובה בליגה וביורוליג. אני מקווה שהוא יתאושש כמה שיותר מהר, לכל אחד יש את התפקיד שלו, כולם כאחד צריכים להתעלות. כולם אצלנו רוצים, הבעיה היא של ריכוז ולא של מאמץ. אני מנסה לדאוג שכולם יהיו באותה צורה ואנחנו עושים את זה. אם נהיה מספיק מרוכזים ואנחנו צריכים לטרוף את המגרש לא משנה מי מולנו, זה לא עניין של יום, צריכים לעשות את זה".