שתף קטע נבחר

בני פילהאבר מועמד להפועל ת"א

הקשר היהודי-אמריקאי, שהיה מועמד לפני שנתיים למכבי ת"א, עשוי להגיע בסופו של דבר ליריבה העירונית. האדומים: "נמכור את אניימה ב-3 מיליון אירו". שוער פרו מועמד להחליפו. הקבוצה קיימה אימון כושר ראשון

קשרה של אהרוס מהליגה הראשונה בדנמרק, בני פילהאבר, מועמד להפועל תל אביב. הקשר בן ה-25, שמשחק כפליימייקר, היה מועמד לפני כשנתיים למכבי ת"א ובינואר 2008 אף הגיע להתרשמות בישראל. אחרי שכבר סיכם עקרונית עם הצהובים, החליט בסופו של דבר פילהאבר להישאר בדרבי קאונטי ומכבי החתימה במקומו את ג'ונתן אסוס.

 

 

כעת עלה שמו של פילהאבר כמועמד להגיע ליריבה העירונית, אשר בודקת את האפשרות לצרפו. הקשר האמריקאי נמנה על סגל נבחרת ארצות הברית למונדיאל, כאשר במשחק הפתיחה של נבחרתו מול אנגליה אמש (ש') הוא לא שותף.


וינסנט אניימה. מחוזר בליגות הבכירות באירופה (צילום: רויטרס)

 

בהפועל תל אביב קיבלו אמש ברגשות מעורבים את ההצגה של וינסנט אניימה במשחק הפתיחה של נבחרת ניגריה במונדיאל מול ארגנטינה. השוער היה המצטיין במשחק ולצד הפרגון הרב לשוער המוערך, בקבוצה יודעים כי יכולת כזו תוביל לעזיבתו בעונה הבאה לאחת הליגות הבכירות באירופה.

 

על פי דיווחים בחו"ל, מספר נציגים של קבוצות באירופה כבר התרשמו מהשוער, כאשר ארסנל, שכבר הביעה בו עניין בעבר, שוב הוזכרה כמי שתבדוק אפשרות לצרפו לשורותיה. האדומים עדיין לא קבעו תג מחיר על השוער, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אולם במועדון הבהירו כי הצעה סביב השלושה מיליון אירו תוביל לשחרורו. "אם נקבל הצעה בסכום הזה נמכור את אניימה בלי לחשוב פעמיים", אמרו היום במועדון.


באדיר, בונדר ו-ורוצ'ינה באימון הכושר הראשון (צילום: אורן אהרוני) 

 

בקבוצה כבר מחזיקים במספר שמות של מועמדים פוטנציאליים להחליף את השוער במקרה של מכירה עתידית, כאשר על הפרק עומדים שמות של מועמדים זרים בלבד. המוביל מביניהם הוא שוער מפרו - ליאו בוטרון, אחריו עוקב מאמן השוערים גבי בורשטיין כבר תקופה.

 

במקביל לשוער, במועדון עדיין מחפשים להתחזק בקשר אחורי זר, כאשר המועמד המוביל ברשימה של המאמן אלי גוטמן הוא מילאן סימיליאניץ' - קשר נבחרת סרביה ואספניול הספרדית. גוטמן עוקב אחר סימיליאניץ' כבר מספר שבועות, כאשר עלותו הגבוהה מנעה את החתמתו. עם זאת, בהפועל טוענים כי הקבוצה מברצלונה נמצאת בבעיות כספיות לעונה הבאה ולפיכך תהיה מעוניינת להיפטר מהקשר הסרבי.


בן סהר. יחזיר תשובה לאחר סיום הטירונות (צילום: יועד כהן)

 

במועדון ממתינים לתשובה מצידו של בן סהר לגבי האפשרות שיחתום בקבוצה. כידוע, סהר הוא האופציה המועדפת על פני הצוות המקצועי, אולם החלוץ עדיין בודק את האפשרויות בנושא הצבא והבטיח לאדומים כי יחזיר תשובה לאחר שיסיים טירונות. במידה והמשא ומתן מול סהר לא יצלח, תפנה הדאבליסטית אל אופציית החלוץ הזר.

 

שבחון ופרנסמן יגיעו לאימון ביום ג'

בתוך כך, הקבוצה החלה היום באימוני כושר לקראת העונה הבאה בסגל חסר מאוד. מהאימון נעדרו גילי ורמוט, אביחי ידין ואיתי שכטר, אשר קיבלו הארכה לחופשתם בעקבות העובדה שנמנו על סגל נבחרת ישראל, שי אבוטבול ועמרי קנדה, השוהים בחופשות פרטיות בחו"ל, וכמובן אניימה הנמצא במונדיאל.


אוהדי הפועל ת"א. יגיעו בהמוניהם לאימון הפתיחה (צילום: אלי אלגרט)

 

גם הבלם דגלאס דה סילבה, שצפוי לעזוב בעונה הבאה, לא פתח את האימונים עם הקבוצה. כידוע, דה סילבה מעוניין לעבור לליל הצרפתית, שהציעה עבורו

סכום של 2.75 מיליון אירו. עסקת העברתו של הבלם הברזילאי עדיין לא הושלמה, אולם במועדון מאמינים כי העניין יסגר בימים הקרובים.

 

שחקני הרכש - ביבאן פרנסמן ויוסי שבחון, אשר סיכמו את תנאיהם במועדון ועדיין צריכים לחתום על חוזיהם, יגיעו לאימון ביום שלישי, שיהיה האימון הרשמי הראשון של הקבוצה. לאימון בעוד יומיים צפויים להגיע מאות אוהדים.

 

הפועל הגישה היום את הערעור על העונש שספגה בעקבות המופע הפירוטכני של האדומים בדרבי התל אביב האחרון. כזכור, הפועל ספגה עונש רדיוס במשחק הרשמי הראשון של העונה, בנוסף לקנס כספי, וכן, אירוח משחק הדרבי הבא של הקבוצה ללא קהל. בהפועל הגדירו את העונש כמוגזם, ולפיכך הגישו היום את הערעור במטרה שהעונש לא ייפול על משחק הדרבי.


פורסם לראשונה 13/06/2010 10:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פילהאבר (בלבן)
צילום: רויטרס
מומלצים